Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@20:30:49 GMT

مدافع استقلال همچنان در فکر جدایی

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۰۳۶۱

مدافع استقلال همچنان در فکر جدایی

مدافع استقلال با وجود تمدید قرارداد با این باشگاه هچنان به دنبال تیم جدید است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، عارف غلامی قبل از تمدید قرارداد با استقلال از طریق مدیر برنامه‌هایش فشار زیادی به مدیران این باشگاه وارد کرد مبنی بر اینکه پیشنهاد خارجی دارد و خواهان جدایی از این تیم است؛ اما در نهایت در جمع آبی‌پوشان ماندنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود تمدید قرارداد با استقلال، این‌روزها غلامی به هر دری می‌زند تا لژیونر شود. از این جهت که به چند ایجنت سپرده تا واسطه انتقالش به تیم‌های خارجی شوند؛ اما فعلا با پیشنهادی مواجه نشده است. اینکه چرا او با وجود تمدید قرارداد با استقلال به فکر ترک این باشگاه است، عجیب به نظر می‌آید. 

گویا در قرارداد غلامی با باشگاه استقلال بندی وجود دارد مبنی بر اینکه او هر زمانی پیشنهاد خارجی داشته باشد، می‌تواند از این تیم جدا شود. به همین خاطر مدافع استقلال هم تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند با پیشنهاد یک تیم خارجی از فوتبال ایران برود. 

انتهای پیام/4057/پ

منبع: آنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال مدافع استقلال عارف غلامی قرارداد استقلال تمدید قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۰۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، جوزپه ماروتا، مدیر اینتر تایید کرد که به زودی درباره تمدید قرارداد سیمونه اینزاگی مذاکره خواهند کرد و دو خرید را به صورت غیررسمی تایید کرد.

مدیر نراتزوری در جریان رویدادی که روز چهارشنبه توسط روزنامه ایل فوگلیو در میلان برگزار شد، با خبرنگاران صحبت کرد. اینتر به تازگی برای بیستمین بار قهرمان سری A شده، بنابراین خبرنگاران از ماروتا خواستند تا برنامه‌های بعدی و انتظارات هواداران در پنجره نقل و انتقالات تابستانی را تشریح کند.

ماروتا گفت:"ما نقش مهم مربی و تیم را درک می‌کنیم. آن‌ها توسط یک باشگاه قوی حمایت شده‌اند. وقتی باشگاه مستحکم نیست نمی‌توانید در زمین پیروز شوید. مفتخریم که عضوی از این تیم برنده هستیم."

تمدید با اینزاگی؟

ما می‌خواهیم این روند را با هم ادامه دهیم،  به دنبال تحولات گسترده نیستیم. قرارداد اینزاگی را طبق دستور استیون ژانگ تمدید خواهیم کرد. ما هیچ انقلابی نخواهیم کرد، به هدف پایداری نگاه خواهیم کرد تا سعی کنیم به اهداف بیشتری برسیم. مطمئناً جا برای پیشرفت وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که می‌توانیم مانند چند سال گذشته قهرمان داستان باقی بمانیم.

بازیکنی از تیم درخواست جدایی داشته؟

در فوتبال، بازیکن غیرقابل فروش وجود ندارد. باشگاه‌ها دیگر کنترلی روی این مسائل ندارند. همه چیز به بازیکنان بستگی دارد. با این حال، می‌توانم بگویم که همه بازیکنان تیم ابراز تمایل کرده‌اند تا با ما ادامه دهند. فراموش نکنید، ما اینتر هستیم، یکی از بهترین تیم‌های اروپا. کدام باشگاه می‌تواند بهتر از ما باشد؟

تمدید قرارداد با لائوتارو مارتینز و نیکولو بارلا؟

ما عجله‌ای نداریم. ما تمامی بازیکنان را با آئوسیلیو و باکین تجزیه و تحلیل خواهیم کرد چون می‌خواهیم یک تیم محکم با احساس تعلق قوی ایجاد کنیم. به طور غیر رسمی، ما قبلاً دو خرید [مهدی طارمی و پیتور زیلینسکی] را داشته‌ایم، بنابراین برای بهبود تیمی که در حال حاضر واقعا قوی است، کار خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • اصولگرایانِ منتقد «گشت ارشاد»، تغییر موضع داده اند؟ /دولت رئیسی همچنان مدافع رویکردهای تند و سلبی در موضوع حجاب
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس