Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیفا دوشنبه با ارسال ایمیلی به فدراسیون فوتبال و اعلام بسته شدن موقتی پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس، مهلت 21 روزه دیگری برای این باشگاه در نظر می گیرد تا مطالبات برانکو را به علاوه 5% سود بپردازد. پایان این مهلت مجدد به منزله خطر کسر 6 امتیاز از پرسپولیس خواهد بود

پرونده شکایت برانکو ایوانکوویچ از باشگاه پرسپولیس با اعلام فیفا به مراحل پایانی خود نزدیک می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیفا روز چهارشنبه (26 شهریور) در نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد در خصوص پرونده شکایت برانکو ایوانکوویچ تصمیم گیری شده است. هنوز نتیجه این تصمیم گیری به فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس ابلاغ نشده و حکم نهایی فیفا مشخص نیست. یک نکته مهم در این پرونده وجود دارد که تا کنون به آن پرداخته نشده، بدهی پرسپولیس بیش از آن چیزی است که تصور می شود!

به گزارش طرفداری، پرسپولیس درخصوص پرونده شکایت برانکو ایوانکوویچ به پرداخت یک میلیون و 55 هزار یورو محکوم شد. در حکم فیفا یک نکته مهم دیگر وجود داشت. پرسپولیس علاوه بر مبلغ یک میلیون و 55 هزار یورو، باید پنج درصد سود نیز به برانکو بپردازد. البته اگر پرسپولیس دیر بجنبد، 5 درصد دیگر جریمه می شود!

مهدی رسول پناه قصد دارد با بودجه ای که از طرف منبع مالی مشترک سرخابی ها به پرسپولیس تزریق می شود باقی مانده مطالبات برانکو ایوانکوویچ را پرداخت کند، اما مبلغ درست بدهی پرسپولیس چند هزار یورو است؟

837 هزار یورو، نه 784 هزار یورو!

تا کنون در محاسبات بدهی پرسپولیس به برانکو ایوانکوویچ، پنج درصد سود منظور نشده است. یعنی پنج درصد از یک میلیون و 55 هزار یورو که برابر است با 53 هزار یورو، به مطالبات برانکو ایوانکوویچ اضافه می شود. به 784 هزار یورو بدهی، 53 هزار یورو سود را اضافه کنیم، مطالبات برانکو به عدد 837 هزار یورو می رسد.

به قراردادهای دستیاران برانکو یعنی زلاتکو و مارکو هم به طور جداگانه 5 درصد سود تعلق می گرفت که احتمالا پرسپولیس این مبالغ را پرداخت کرده است.

اگر پرسپولیس دیر بجنبد و باز هم بدهی خود را پرداخت نکند، 5 درصد دیگر از مبلغ کل غرامت که همان 53 هزار یورو است به بدهی پرسپولیس اضافه می شود و بدهی 890 هزار یورویی روی دست پرسپولیس می ماند.

چه محکومیتی در انتظار پرسپولیس است؟

احتمالا نامه بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی در آغاز هفته اروپا یعنی دوشنبه (31 شهریور) به باشگاه پرسپولیس ابلاغ می شود. بعد از این تاریخ پرسپولیس سه هفته زمان دارد تا بدهی خود را پرداخت کند. یعنی پرسپولیس تا 21 مهر برای فرار از محکومیت پنجره نقل و انتقالاتی فرصت دارد، در غیر این صورت حکم از حالت تنبیهی به حالت انضباطی تبدیل و پرسپولیس از یک پنجره نقل و انتقالاتی محروم می شود.

بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس یک ماه برای پرداخت بدهی فرصت دارد. اگر در این فرصت یک ماهه باز هم مطالبات برانکو ایوانکوویچ پرداخت نشود، 6 امتیاز از پرسپولیس کسر می شود.

بعد از این مرحله، باشگاه برای فرار از سقوط به دسته پایین تر حدودا تا پایان سال یعنی ماه اسفند فرصت دارد. بعید است که بدهی پرسپولیس به برانکو ایوانکوویچ تا آن زمان پرداخت نشود اما اگر اسفند رسید و پرسپولیس هنوز به دنبال مهلت گرفتن از برانکو بود انتظار سقوط تیم به دسته پایین تر را داشته باشید!

داستان نامه چهارشنبه فیفا چه بود؟ | جریمه جدید برای پرسپولیس؟

فیفا چهارشنبه گذشته با صدور نامه ای برای فدراسیون فوتبال اعلام کرد ادعای باشگاه پرسپولیس مبنی بر گرفتن فرصت یک ماهه از برانکو ایوانکوویچ صحت ندارد و فیفا حکم را بر مبنای گزارش دریافتی از وکیل برانکو صادر می کند. وکیل برانکو به فیفا گزارش کرده بود باشگاه پرسپولیس هیچ مهلت مجددی از موکل او نگرفته است. احتمال دارد فیفا بابت همین گزارش خلاف واقع هم برای پرسپولیس جریمه جداگانه ای در نظر بگیرد.

برخی رسانه ها نامه فیفا را به منزله بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس تلقی کردند اما ایمیل پنجره بسته هنوز به دست فدراسیون و پرسپولیس نرسیده است.

همچنین بخوانید:

برانکو در گفتگو با طرفداری: فرستاده پرسپولیس به جای مذاکره عکس یادگاری گرفت!

دارو بوشیچ، وکیل برانکو: پس از اتمام تعطیلات آخر هفته اروپا حکم فیفا ابلاغ می شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پنجره نقل و انتقالاتی برانکو ایوانکوویچ فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس مطالبات برانکو بدهی پرسپولیس هزار یورو بسته شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۰۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد

هافبک هلندی بارسلونا به دلیل مصدومیت بازی‌های باقیمانده فصل جاری را از دست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرنکی دیونگ که در جریان شکست 3 بر 2 شب گذشته (یکشبه) بارسلونا مقابل رئال مادرید در هفته سی‌و‌دوم لالیگای اسپانیا، در صحنه نبرد بر سر تصاحب توپ با فدریکو والورده، از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت شد و در دقیقه 7+45 جای خود را به پدری داد؛ به خاطر همین مصدومیت این فصل دیگر نمی‌‌تواند برای کاتالان‌ها به میدان برود.

شبکه تلویزیونی «اسپورت» چاپ کاتالونیا در این خصوص گزارش داد؛ تست‌های انجام شده روی پای فرنکی دیونگ نشان داد که او دچار پیچ‌خودرگی درجه دو در ناحیه قوزک پا شده است و فصل برای او تمام شده است. شبکه تلویزیونی «ESPN» هلند هم با تأیید اینکه فصل برای دیونگ تمام شده است، خبر داد که او تا مسابقات یورو 2024 به شرایط بازی خواهد رسید و می‌تواند تیم ملی فوتبال هلند را در این مسابقات همراهی کند.

ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم

دیونگ 26 ساله که در سه فصل اخیر هشت بار مصدوم شده، گفته می‌شود بارسلونا در صورت دریافت پیشنهادی 100 میلیون یورویی حاضر به فروش او در پایان فصل جاری است.

دیونگ که تا سال 2026 با بارسلونا قرارداد دارد، این فصل در 30 بازی برای این تیم به میدان رفته و دو گل هم به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • پرداخت بدهی‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج چشم‌انتظار نیکوکاران
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند
  • روز سرنوشت ساز برای استقلال و پرسپولیس؛ مهلت AFC تمام شد!
  • محکومیت ۸۰۰میلیونی؛ داغ پرسپولیسی‌ها تازه شد!
  • محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت احسان پهلوان
  • محکومیت ۹۰۰ میلیونی پرسپولیس با شکایت پهلوان
  • محکومیت ۹۰۰ میلیونی باشگاه پرسپولیس با شکایت پهلوان
  • محکومیت پرسپولیس برای قرارداد هافبک سابق