Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@07:23:46 GMT

قیمت مرغ وارد کانال19هزار تومان شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۰۴۴۷

رئیس انجمن صنفی مرغداران گوشتی از افزایش قیمت مرغ خبر داد و گفت: امروز متوسط نرخ هر کیلو مرغ زنده ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان و مرغ گرم ۱۹ هزار تومان است. ناطقان: حبیب اسداله نژاد نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی از افزایش قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز متوسط نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۱۲ هزار و ۵۰۰ تا ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی‌ها ۱۸ هزار و ۷۰۰ تا ۱۹ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته وی، نرخ کنونی هر کیلو مرغ زنده نسبت به اواخر هفته گذشته ۳۰۰ تا ۴۰۰ تومان و مرغ گرم ۸۰۰ تومان رشد داشته است.

اسداله نژاد درباره آینده بازار مرغ بیان کرد: با توجه به شرایط فعلی عرضه و تقاضا پیش بینی می‌شود که قیمت مرغ طی روز‌های آتی در دامنه ۱۸ هزار و ۷۰۰ تا ۱۹ هزار تومان باقی بماند، اما تصور بنده آن است که در آینده‌ای نه چندان دور با بحران مرغ در کشور روبرو شویم.

نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی با اشاره به اینکه وضعیت بازار نهاده‌های دامی کماکان بحرانی است، بیان کرد: علی رغم وعده‌های مسئولان طی روز‌های اخیر تغییری در وضعیت نهاده‌های دامی ایجاد نشده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر هزینه تمام شده تولید هر کیلو مرغ زنده با احتساب نهاده‌های دولتی ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان و مرغ گرم ۱۹ هزار تومان است، اما در شرایط فعلی که تنها ۴۰ درصد نهاده‌ها با نرخ مصوب تامین می‌شود هزینه تمام شده هر کیلو مرغ زنده به بیش از ۱۶ هزار تومان و مرغ گرم ۲۳ هزار تومان می‌رسد.

نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی با اشاره به اینکه یارانه تولید نباید از جیب مرغدار پرداخت شود، بیان کرد: با وجود قیمت بالای نهاده‌های دامی انتظار می‌رود که ستاد تنظیم بازار مطابق با واقعیت نرخ مصوب را اعلام کند، در غیر این صورت پایداری تولید محقق نخواهد شد.

اسداله نژاد در پایان با اشاره به اینکه هزینه تمام شده تولید با قیمت مرغ همخوانی ندارد، تصریح کرد: طی روز‌های اخیر مسئولان ستاد تنظیم بازار با افزایش قیمت مصوب تخم مرغ موافقت کردند و حال امیدواریم در کنار تسریع تأمین نهاده‌ها، نرخ مصوب مرغ افزایش یابد چرا که قیمت فعلی این کالا به هیچ عنوان مورد رضایت مرغداران نیست. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: مرغ ، قیمت ، بازار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مرغ قیمت بازار کیلو مرغ زنده تومان و مرغ گرم ۱۹ هزار تومان نهاده ها قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۰۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا و سکه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳/ سکه وارد کانال ۴۳ میلیون تومان شد

به گزارش خبرنگار مهر، از ابتدای هفته روند ریزشی قیمت طلا و سکه شروع شد؛ به گونه‌ای که قیمت سکه امامی (طرح جدید) روز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه به کانال ۴۲ میلیون تومان وارد شد. منتهی روند نزولی قیمت‌ها دیروز متوقف و نرخ طلا و سکه اندکی رو به افزایش گذاشت تا جایی که نرخ سکه طرح جدید مجدد از مرز ۴۴ میلیون تومان عبور کرد و به قیمت ۴۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید. (جزییات بیشتر)

با شروع روزی کاری چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه مجدد قیمت سکه هر چند اندک اما روند نزولی به خود گرفته است؛ بر این اساس قیمت سکه امامی طرح جدید (تا لحظه تنظیم گزارش) امروز نسبت به دیروز (۲۸ فروردین ماه) با کاهش ۲۷۰ هزار تومانی به ۴۳ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان رسید.

البته قیمت سکه بهار آزادی نسبت به دیروز با افزایش ۲۶۵ هزار تومانی مواجه و روی رقم ۴۰ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان ثبت شد.

قیمت نیم سکه هم نسبت به دیروز ۲۰۰ هزار تومان افت کرد و به ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

ربع سکه نیز نسبت به دیروز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت سکه یک گرمی هم با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز، ۷ میلیون و ۹۰ هزار تومان شد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم که دیروز ۳ میلیون و ۷۵۶ هزار تومان بود با افزایش حدود ۱۵ هزار تومانی به ۳ میلیون و ۷۷۱ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.

قیمت سکه (تا لحظه تنظیم گزارش)

سکه قیمت امروز (تومان) حباب (تومان)
سکه امامی (طرح جدید) ۴۳.۹۳۰.۰۰۰ ۶.۶۸۱.۰۰۰
سکه بهار آزادی ۴۰.۷۹۵.۰۰۰ ۳.۵۲۰.۰۰۰
نیم سکه ۲۵.۸۰۰.۰۰۰ ۷.۱۶۹.۰۰۰
ربع سکه ۱۵.۸۰۰.۰۰۰ ۶.۴۸۲.۰۰۰
سکه گرمی ۷.۰۹۰.۰۰۰ ۲.۵۰۵.۰۰۰

قیمت طلا (تا لحظه تنظیم گزارش)

طلا قیمت امروز (تومان)
۱۸ عیار ۳.۷۷۱.۹۰۰
۲۴ عیار ۵.۰۲۹۱.۰۰۰
طلای دست دوم ۳.۷۲۱.۵۹۴
مثقال طلا ۱۶.۳۳۹.۰۰۰
انس طلا ۲۳۸۶ دلار و ۴۹ سنت

همچنین قیمت انس طلا نیز در بازار جهانی ۲۳۸۶ دلار و ۴۹ سنت است.

کد خبر 6080872 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • «رئالیست‌ها» وارد بازار نشر شدند
  • جوجه یک روزه چرا گران شد؟
  • جوجه یک روزه گران شد؟ | فروش جوجه با این قیمت ها تخلف است
  • کاهش قیمت مرغ در بازار
  • سکه وارد کانال ۴۳ میلیون تومان شد
  • موتورلا اج ۵۰ پرو وارد بازار اروپا شد
  • قیمت طلا و سکه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳/ سکه وارد کانال ۴۳ میلیون تومان شد
  • به حدی خودرو وارد شده است که در بنادر جا نداریم
  • به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • کمتر از ۳ درصد جمعیت دام زنده، کشتار شد