Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۲۹ شهریورماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۳ شرور سابقه دار در دلگان 

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان از دستگیری ۳ شرور سابقه دار این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"غلامرضا نورا گفت: با اعلام گزارش‌های متعدد مردمی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر مزاحمت‌ها و شرارت‌های متعدد افرادی در یکی از محله‌های شهرستان، بررسی موضوع با هماهنگی مرجع قضائی در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: با تکمیل تحقیقات تخصصی پلیس و بررسی جرائم و شرارت‌های این افراد از جمله حمل سلاح گرم، ایجاد نزاع و درگیری‌های مسلحانه، زورگیری و قدرت نمایی با سلاح و ایجاد رعب و وحشت عمومی، پرونده‌ای جامع تشکیل و با دستور قضائی عملیات دستگیری این افراد آغاز شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در فرایند رسیدگی به این پرونده منزلی که این افراد به عنوان پاتوق خود استفاده می‌کردند و محلی برای تجمع دیگر دوستان ناباب این افراد شده بود و بازتاب نارضایتی‌های مردمی را به همراه داشت، شناسایی شد.

سرهنگ نورا تصریح کرد: پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه این افراد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان در پایان با تأکید بر برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظم وامنیت جامعه از مردم خواست تا هرگونه قدرت نمایی و آزار و اذیت اراذل و اوباش در سطح جامعه را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن با مجرمان و هنجار شکنان برخود قانونی صورت پذیرد.

سرهنگ نورا، با اشاره به کشف ۲ قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات از مخفیگاه متهمان، عنوان کرد: تحقیقات از اشرار مذکور در خصوص سایر جرائم ارتکابی در حال انجام است و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی سرقت مسلحانه سارقان مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۰۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر

 سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی مناطق آلوده در سطح شهرستان خرمشهر، توسط ماموران انتظامی به مرحله اجرا درآمد.

به گفته او با اجرای این طرح ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی، ۱۶ نفر متهم متواری و تحت تعقیب را در شهرستان خرمشهر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند، تاکید کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان، طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده در نوبت‌های متعدد و با تمام توان اجرا خواهد شد.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر