Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-16@21:52:19 GMT

موج سوم کرونا در انتظار استان گلستان

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۰۵۹۶

موج سوم کرونا در انتظار استان گلستان

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، سراج‌الدین عارف‌نیا عصر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: کرونا در گلستان وضعیت باثباتی دارد اما از اواسط شهریور به مدت سه هفته ممکن است شاهد پیک سوم کرونا در استان باشیم.

وی افزود: در دو هفته اخیر در هیچ شهرستانی پیک نداشتیم، 84 بیمار کرونا در بیمارستان‌های گرگان بستری هستند و در بندرترکمن فقط دو بیمار بستری کرونا داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عارف‌نیا در زمینه بیماران کرونا که در بیمارستان‌های استان گلستان بستری هستند گفت: 46 درصد بیماران 60 سال به بالا، 27 درصد بیماران 40 تا 60 سال، 13 درصد بیماران 30 تا 40 سال، 4 درصد بیماران 20 تا 30 سال و 4 درصد بیماران 5 تا 20 سال هستند.

وی ادامه داد: هدف این است که پروتکل‌ها به‌ویژه در مدارس رعایت شود و در صورت رعایت مردم بعید می‌دانم شاهد پیک کرونا در استان گلستان باشیم.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی گلستان هم گفت: در پاییز شاهد سرماخوردگی فصلی خواهیم بود، ناقلان بدون علامت کرونا شانس ابتلا به این ویروس را بیشتر می‌کنند و باید خیلی مراقب بود.

محمدجواد کبیر افزود: استان‌های همسایه ما در وضعیت قرمز کرونا هستند در حالی که استان گلستان در وضعیت زرد قرار دارد، این وضعیت شکننده است و یک خطر بالقوه به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: محدودیت‌ها برای پیشگیری از شیوع کرونا نیازمند همراهی مردم است و خستگی مردم و مدیران به مبتلا شدن به این ویروس می‌ارزد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: درصد بیماران استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۰۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸۰ درصد مددجویان روستاهای استان گلستان مالک مسکن هستند

مدیرکل کمیته امداد گلستان با تاکید بر اینکه بیش از ۸۰ درصد مددجویان مستقر در روستاهای استان مالک مسکن هستند، گفت: امیدواریم تا پایان دولت فعلی، ۱۰۰ درصد مددجویان روستاهای استان را خانه‌دار کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان، عیسی بابایی شامگاه _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در جمع خبرنگاران استان، اظهار کرد: دو هزار و ۱۰۶ واحد مسکونی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان واگذار شد. وی با تاکید بر اینکه بیش از ۸۰ درصد مددجویان مستقر در روستاهای استان مالک مسکن هستند، افزود: امیدواریم بر اساس چشم‌انداز تعیین شده بتوانیم در پایان دولت، ۱۰۰ درصد مددجویان روستاهای استان را خانه‌دار کنیم. مدیرکل کمیته امداد گلستان با بیان اینکه ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین مسکن مددجویان صرف شد، اضافه کرد: پرداخت ۱۵۰ میلیون تومان بلاعوض، در کنار ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه از جمله حمایت‌های دولت بود. وی تصریح کرد: همچنین هزینه‌های صدور پروانه برای این افراد رایگان محاسبه شد، به علاوه اینکه از پرداخت هزینه برای خدماتی نظیر آب، برق و معاف شدند و انجام کار نمای ساختمان، ایزوگام و سایر هزینه‌های مشابه در مسکن نیز برای مددجویان رایگان بود. بابایی خاطرنشان کرد: احداث مسکن محرومان و توانمندسازی مددجویان دو مؤلفه مهم دولت سیزدهم است که در توجه به اقشار ضعیف جامعه همواره به آن توجه شده است. وی در خاتمه ضمن یادآوری این مطلب که از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۰۰ درخواست احداث مسکن ارائه شده، افزود: در صورت تمایل افراد، آمادگی برای ساخت مسکن بیشتر وجود دارد. کد خبر 744950

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • کاهش ۱۴ درصدی نرخ تورم لرستان
  • قیمت جهانی طلا امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • فعالان اقتصادی در انتظار اعلام تورم سال ۱۴۰۲
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکن ملی در استان گلستان/ ۱۰۰ درصد تسهیلات جذب شد
  • بیش از ۸۰ درصد مددجویان روستاهای استان گلستان مالک مسکن هستند
  • تقاضای جهانی فولاد دستخوش تغییر شد
  • اجرای طرح تکثیر طبیعی ماهی کپور در گلستان برای نخستین بار
  • یک خبر خوب و یک خبر بد برای چشم‌انتظاران آیفون ۱۶