Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیفی گفت: نمایشگاه دستاوردهای استانی دفاع مقدس و مقاومت در خراسان رضوی از ۳۱ شهریور ماه تا ششم مهرماه در نمایشگاه بین المللی مشهد به دو صورت حضوری و مجازی برپا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سعید سیفی» امروز(۲۹ شهریور) در نشست خبری با خبرنگاران  با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای استانی دفاع مقدس و مقاومت در خراسان رضوی از ۳۱ شهریور ماه تا ششم مهرماه در نمایشگاه بین المللی مشهد به دو صورت حضوری و مجازی برپا می شود، افزود: علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی v.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

expo.ir به صورت مجازی از روز دوم نظاره‌گر غرفه‌ها باشند.

 

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی مشهد ادامه داد: کمیته بهداشت و درمان برگزاری در نمایشگاه مستقر است و بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی نظارت مستمر دارد و ترددها نیز مورد رصد دقیق قرار می گیرند و اگر حجم جمعیت در سالن نمایشگاه از حد متعارف بالاتر رود تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.

 

وی گفت: نمایشگاه دستاوردهای استانی دفاع مقدس و مقاومت در خراسان رضوی از ۳۱ شهریور ماه تا ششم مهرماه در نمایشگاه بین المللی مشهد علاوه بر قابلیت بازدید در بستر فضای مجازی عصرها میزبان بازدیدکنندگان است.

 

سیفی با ذکر این نکته که برپایی نمایشگاه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا صورت می گیرد، بیان کرد: تامین تونل ضد عفونی و وسایل ضدعفونی دستها در محل ورودی ها به تعداد ۱۵ عدد، کنترل تردد جمعیت در سالنها و ایجاد تهویه مناسب در سالن نمایشگاه از مواردی است که مورد توجه جدی دست اندرکاران نمایشگاه قرار دارد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقاومت نمایشگاه مشهد دفاع مقدس بین المللی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۰۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی فرهنگسرای اخلاق، نمایشگاه انفرادی نقاشی با عنوان «آرامش در سکوت» که شامل آثار مهسا خان‌احمدی است، از جمعه هفتم اردیبهشت در نگارخانه کلک خیال برپا می‌شود.

مهسا خان‌احمدی متولد ۱۳۶۳ و کارشناس رشته تصویرسازی و فارغ‌التحصیل کاردانی رشته گرافیک دانشگاه جامع علمی کاربردی است که از سال ۸۰ تاکنون در فعالیت‌ها و مسابقات هنری شرکت کرده است. وی از کودکی از نعمت شنوایی و تکلم بی‌بهره بوده ولی امروز با افتخار به عنوان جوان برتر ایرانی بر سکوی افتخار ایستاده است. وی موفقیت‌های بسیاری در کارنامه فعالیت‌های هنری خود دارد از جمله حضور در مسابقات بین‌المللی فنی و حرفه‌ای افراد دارای معلولیت (ابیلمپیک) که مهسا خان‌احمدی به عنوان نماینده ایران در آن شرکت کرد. همچنین شرکت در بیش از ۸۰ نمایشگاه گروهی و انفرادی در شهرها و کشورهای محتلف از جمله بیست و هفتمین دوره مسابقات نقاشی ناشنوایان جهانی در میلان ایتالیا و دریافت لوح تقدیر و شرکت در هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از جمله فعالیت‌های خان‌احمدی است.

در این نمایشگاه ۲۱ اثر هنری در ابعاد متفاوت با موضوع تعالی انسانی و تکنیک رنگ روغن و اکرلیک به نمایش گذاشته شده است.

«آرامش در سکوت» ۷ اردیبهشت ساعت ۱۶ افتتاح و به مدت یک هفته از ساعت ۹ تا ۲۰ در نگارخانه کلک خیال آماده بازدید علاقمندان است. نگارخانه کلک خیال در فرهنگسرای اخلاق واقع در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب پارک گلزار، طبقه دوم واقع است.

کد خبر 6088374

دیگر خبرها

  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • نمایش دستاوردهای جهاددانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • ثبت‌ نام کتابفروشی‌ ها در سامانه «بازار کتاب»
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است