Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته سوم دور رفت مسابقات لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های ایران فردا با انجام هفت پیکار در هفت شهر کشور پیگیری خواهد شد. در این هفته تیم والیبال شهروند اراک میزبان خاتم اردکان خواهد بود.

در هفته دوم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های ایران دیدار ۲ تیم هورسان رامسر و شهروند اراک چهارشنبه هفته گذشته (۲۶ شهریور) به دلیل عدم صدور کارت بازی تیم شهروند، انجام نشد و مسئولان اجرایی این مسابقه، حکم به باخت فنی شهروند اراک دادند و نتیجه سه بر صفر در پرونده شهروند اراک ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل باشگاه شهروند اراک در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص عدم صدور کارت بازی این تیم در هفته دوم لیگ برتر والیبال عنوان کرد: چندی پیش برای صدور کارت بازی به فدراسیون مراجعه شد که مسئولین مربوطه اعلام کردند که برای صدور کارت باید از سوی اداره مالی و حسابداری فدراسیون موضوع بدهکاری باشگاه به فدراسیون تعیین تکلیف شود.

محمد رضا سمیعی فر افزود: این تیم بدون تعیین تکلیف بدهی باشگاه به فدراسیون اجازه صدور کارت بازی ندارد و در حال حاضر پیگیر شرایط باشگاه و صدور کارت بازی هستیم.

وی افزود: برای رفع این موضوع و تضمین در پرداخت بدهی با مسئولین فدراسیون در تهران وارد مذاکره شدیم و امیدواریم بتوانیم مجوز شرکت در بازی فردا را دریافت کنیم.

کد خبر 5027274

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم والیبال شهروند اراک لیگ برتر والیبال اراک فدراسیون والیبال ویروس کرونا شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا توهین به پیامبر کرمانشاه گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی محرم 99 اردبیل لیگ برتر والیبال صدور کارت بازی شهروند اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت فدراسیون والیبال، موریس موتو پائز نهم اسفندماه سال ۱۴۰۲ برای هدایت تیم ملی والیبال مردان ایران در سال ۲۰۲۴ با فدراسیون والیبال به توافق رسید. این مربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی ساعت چهار بامداد امروز (چهارشنبه پنجم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد و صبح امروز با سید میلاد تقوی رئیس فدارسوین والیبال دیدار و در خصوص برنامه‌های تیم ملی والیبال کشورمان گفت‌وگو می‌کند.

پائز از ساعت ۱۱ صبح با حضور در سالن آزادی فدراسیون در تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان شرکت خواهد کرد. تمرینات تیم ملی والیبال ایران که از شنبه ۱۸ فروردین با حضور ۱۶ بازیکن جوان آغاز شده بود و از روز چهارشنبه ۲۸ فروردین با ورود محمد فلاح، محمد ولی‌زاده، شهروز همایونفرمنش، مهدی مرندی، محمدرضا حضرت‌پور، محمدطاهر وادی و میثم صالحی وارد فاز جدیدی شده بود، از امروز با کادر فنی کامل پیگیری می‌شود تا مردان والیبال ایران خود را برای حضور شایسته در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ آماده کنند.

بازیکنان لژیونر هم پس از بازگشت به ایران با نظر پائز استراحتی کوتاه خواهند داشت و در کمترین زمان ممکن به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند.

پیمان اکبری، علی فتاحی، نوید مشجری، عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و پویا عزیزی به عنوان مربی، محمدامین شاکری (آنالیزور)، توحید اصغری (بدنساز)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان در اردو هستند.

همچنین مارسلو بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان روز دوشنبه دهم اردیبهشت به جمع مردان والیبال ایران در تهران خواهد پیوست و لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت وارد تهران خواهد شد.

رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است.

کد خبر 6087214

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • ابهام درباره محرومیت رامین رضاییان
  • هفته ۲۴ لیگ برتر/ پیروزی خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم