Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@18:12:46 GMT

دستگاه‌های برتر در اردبیل تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۰۷۲۷

دستگاه‌های برتر در اردبیل تجلیل شدند

ایسنا/اردبیل آئین معرفی و تجلیل از دستگاه‌های برتر در جشنواره شهید رجایی استان اردبیل برگزار شد.


در این مراسم که ۲۹ شهریور با حضور استاندار اردبیل و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، با اهدای لوح سپاس و تندیس از مدیران دستگاه‌های اجرایی که در ارزیابی نهایی جشنواره شهید رجایی رتبه‌های برتر را کسب کرده بودند، تجلیل و قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ثبت احوال، راه و شهرسازی، دانشگاه محقق اردبیلی، اداره کل گمرکات و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستگاه‌های برتر سال 98 بودند که در جشنواره شهید رجایی با کسب بالاترین امتیاز عمومی و اختصاصی به عنوان برگزیده معرفی شدند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل در این مراسم با تبریک چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران تمام دستاوردها و موفقیت‌های خود را در عرصه داخلی و بین‌المللی از فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت دارد.
داود شایقی خاطرنشان کرد: همکاران ما در ماه‌های گذشته با جمع‌آوری اطلاعات، پایش و ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها سعی کردند تا براساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی دستگاه‌های برتر و موفق استان را در ارائه خدمات به مردم شناسایی و معرفی کنند.
وی افزود: همه ساله شیوه‌های ارزشیابی دستگاه‌ها براساس برنامه اعلامی از سوی سازمان امور اداری و استخدامی اعلام می‌شود که بر همین اساس به صورت دقیق و در یک فرآیند چند ماهه برنامه‌ها و اقدامات دقیق و کارشناسی در این حوزه به انجام می‌رسد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل تصریح کرد: در استان اردبیل نیز براساس این شاخص‌ها امتیاز کسب شده توسط دستگاه‌ها و نهادهای مختلف جمع‌بندی و براساس مستندات و مدارک امتیاز و نمرات لحاظ شده و حتی در این مدت به اعتراض‌های احتمالی رسیدگی می‌شود.
شایقی عمده این شاخص‌ها را تلاش دستگاه‌های اجرایی در توسعه دولت الکترونیک، توانمندسازی نیروی انسانی، ارتقای سلامت اداری و ... بیان کرد و گفت: تمام تلاش ما بر این است تا با یک معیار و ملاک مشخص بتوانیم کارها را به پیش برده و اهداف تعریف شده را تحققی عینی ببخشیم.
وی از جشنواره شهید رجایی به عنوان فرصتی استثنائی در شناسایی نقاط ضعف و قوت دستگاه‌ها و نهادهای عمومی، دولتی و خدمات‌رسان برشمرد و بیان کرد: در یک تلاش یک ساله سعی بر این است تا با کسب نمرات و امتیاز مورد نظر رقابت سالم در کسب جایگاه ممتاز شکل گرفته و حرکت موثر و مفیدی را در این حوزه شاهد باشیم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جشنواره شهید رجایی دستگاههای برتر جشنواره شهید رجایی دستگاه های برتر استان اردبیل دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۰۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از بزرگ‌ترین دیوارنگاره دانشگاهی با موضوع عملیات «وعده صادق» +عکس

به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی از دیوارنگاره دانشگاهی با موضوع عملیات «وعده صادق» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پی عملیات نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در دفاع از منافع ملی ایران اسلامی، صبح امروز (۲۷ فروردین ماه) از دیوارنگاره جدید بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با این موضوع رونمایی شد.

 

این دیوارنگاره تصویری از باران موشک‌ها برفراز سرزمین‌های اشغالی را نشان می‌دهد و بخشی از تورات که به نابودی صهیونیست‌ها اشاره می‌کند را به زبان‌های فارسی و عبری نمایش می‌دهد.

 

دیگر خبرها

  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • رونمایی از بزرگ‌ترین دیوارنگاره دانشگاهی با موضوع عملیات «وعده صادق» +عکس
  • ◄ نجات افراد مضطر در مناطق کم عمق مهم ترین کاربر‌ی شناور نجات است
  • بازسازی یک فروند شناور جستجو و نجات در بندر شهید رجایی
  • بازسازی شناور جستجو و نجات در بندر شهید رجایی
  • حمایت شهروندان اهل تسنن از پاسخ نظامی سپاه به رژیم صهیونیستی
  • افزایش ۲۷ درصدی ترانزیت خارجی در بخش کانتینری
  • ثبت ۲میلیون و ۲۰۰ هزار عملیات کانتینری در بندر شهید رجایی
  • ثبت بالاترین رقم عملیات کانتینری طی شش سال گذشته در بندر شهید رجایی
  • پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی