Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حیدری در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه به دنبال ارتقای آمبولانس‌ها در چهارمحال و بختیاری هستیم، بیان کرد: هر عملیات زمینی امداد اورژانس ۵۰۰ هزار تومان و هر عملیات هوایی ۶۰ میلیون تومان هزینه دارد که تاکنون امداد رسانی‌ها صورت گرفته و اینگونه نبوده که امداد خواهی با اورژانس تماس بگیرد اما خدمات ارائه نشود اما گاهی پایگاه‌ها در استان محدود است که ممکن است چندین پایگاه در یک مأموریت قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: هزینه نگهداری هر پایگاه اورژانس هر سال حدود یک میلیارد تومان و هزینه راه‌اندازی آن بالغ سه میلیارد تومان است.

یک آمبولانس در هر شهرستان ویژه انتقال بیماران کرونا مثبت وجود دارد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تاکید کرد: در ۱۰ شهرستان استان یک آمبولانس ویژه انتقال بیماران کرونا مثبت وجود دارد.

وی در خصوص ارائه نشدن برخی خدمات توسط اورژانس گفت: برخی خدمات نیازمند آمبولانس خصوصی در استان است که این آمبولانس در استان وجود ندارد و از محدودیت‌ها است اما از خواسته‌های مردم است و در حال پیگیری هستیم.

وی بیان کرد: این آمبولانس‌ها هزینه بالایی دارد و تا پایان امسال یک شرکت آمبولانس خصوصی در استان راه‌اندازی خواهد شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تاکید کرد: یکی از اصلی‌ترین مشکل اورژانس کمبود نیرو است به دلیل اینکه مجوزهای استخدام وجود ندارد.

وی تاکید کرد: سالیانه چندین پایگاه اورژانس به همت خیران راه اندازی می‌شود اما تزریق نیرو به اندازه کافی نیست.

حیدری تصریح کرد: سال گذشته به همت خیرین پنج تا شش مورد پایگاه اورژانس راه اندازی شد و اگر خیری می‌خواهد در حوزه سلامت کار کند اورژانس از اولویت‌ها است.

کد خبر 5027739

منبع: مهر

کلیدواژه: آمبولانس شهرکرد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد محمد حیدری ویروس کرونا شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا توهین به پیامبر کرمانشاه گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی محرم 99 اردبیل راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۰۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان حسین قاسمی رئیس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث اورژانس ۱۱۵ هرمزگان از انتقال بیمار ۳۰ ساله با تشخیص ترومبوز وریدی از بیمارستان با بالگرد هوایی بستک به بندر لنگه و سپس انتقال فرد از بندر لنگه به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس توسط بالگرد اورژانس هوایی خبر داد.

قاسمی گفت: بیمار ۳۰ ساله با تشخیص ترومبوز وریدی به بیمارستان مراجعه کرد که به دلیل وخامت حال بیمار و نیاز به مراقبت‌های تخصصی بیشتر، تصمیم به انتقال بیمار به بیمارستان در بندرعباس گرفته شد.

وی افزود: با توجه به شرایط بیمار، سریع‌ترین و ایمن‌ ترین روش انتقال، استفاده از بالگرد هوایی تشخیص داده شد.

رئیس اورژانس هرمزگان عنوان‌کرد: بیمار ابتدا با بالگرد هوایی بستک از بیمارستان به بندر لنگه منتقل شد و سپس از بندر لنگه با بالگرد هوایی توسط کادر مجرب فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ به بندرعباس منتقل شد.

وی خاطر نشان کرد: انتقال سریع بیمار با بالگرد هوایی می‌تواند در این موارد حیاتی باشد.

کد خبر 6085418

دیگر خبرها

  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • تصادف منجر به فوت در چهارمحال و بختیاری
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • صدور وضعیت هواشناسی سطح نارنجی درچهارمحال و بختیاری
  • سال گذشته بیش از ۱۷ هزار تماس مزاحمی با اورژانس گلستان گرفته شد