Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات مجازی شطرنج با حضور رییس فدراسیون دانش آموزی کشور،کارشناسان تربیت بدنی و فعالان رسانه درآموزش و پرورش استان البرز شروع شد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز عصر شنبه درآیین آغاز این دوره از مسابقات کشوری گفت: نخستین مسابقات مجازی شطرنج دانش آموزی کشور به نام شهیدی نامگذاری شده است که شطرنج سیاسی جهان را به هم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالار قاسمی اظهارداشت: درچهلمین سالگردهفته دفاع مقدس یاد این سردار بزرگ رشید اسلام را همانند دیگر شهدای انقلاب اسلامی و مدافع حرم را گرامی می داریم.

وی بیان داشت: دانش آموزان درزندگی فردی و اجتماعی از شهدا الگو برداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات به نام این شهید والامقام نامگذاری شده است تا روحیه ایثار، جوانمردی ، ایستادگی و گذشت دربین دانش آموزان گسترش یابد.

قاسمی با اشاره به اینکه بیماری کرونا فرصت برگزاری مسابقات ورزشی را از ما گرفته است، یادآورشد: دراین وضعیت خاص فعالیت ها و مسابقات ورزشی برای دانش آموزان در فضای مجازی از سوی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با همکاری فدراسیون ورزش دانش آموزی پیش بینی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: این مسابقه به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی با هدف حفظ پویایی و نشاط دربین دانش آموزان و همچنین انتخاب دانش آموزان برتر برای مسابقات قهرمانی کشور اجرا می شود.

وی شعاراین دوره ازمسابقات شطرنج را به امید خدا و با رعایت اصول بهداشتی کرونا را شکست می دهیم از سوی دانش آموزان ورزشکار،دوستدار و حافظ محیط زیست ذکر کرد.

قاسمی افزود: این دوره از مسابقات از ۲۹ شهریورماه آغاز و تا سوم مهرماه ۹۹ برای دانش آموزان دختر و پسر با ارزیابی داوران کشوری شطرنج به مدت یک هفته اجرایی شده است.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموزدارد.

برچسب‌ها البرز فضای مجازی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز فضای مجازی دانش آموزان البرز فضای مجازی دانش آموزان اخبار کنکور دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۰۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمود منطقی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران در خاتمه نشست با مدیران آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان از سوی بهزیستی استان پیگیری می‌شود، تاکید کرد: توجه به آسیب‌های اجتماعی حوزه دانش‌آموزی محور طرح است.

وی خواستار پیگیری دقیق طرح جامع مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان شد و افزود: ساختارمندی مناسب و یکپارچگی مطلوب در حوزه آموزش و پرورش مزیت استان سمنان در اجرای این طرح است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به اینکه نکته اساسی که در راستای اجرای طرح نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش‌آموزان وجود دارد، این است که غربالگری‌ها به‌خوبی انجام شود، گفت: در قالب این طرح گروه‌های در معرض خطر، پرخطر و کسانی‌که نیاز به خدمات فوریتی دارند، به بخش‌های مربوطه ارجاع داده شوند.

منطقی افزود: در سال گذشته، تعدادی ارجاعی از آموزش و پرورش داشتیم که مداخلات لازم در راستای رفع مشکل از سوی بهزیستی این استان انجام شد و از ابتدای سال جاری هم تعدادی از دانش‌آموزان که باید در کارگروه فوریت‌های روانی اجتماعی مورد بررسی و رفع مشکل قرار می‌گرفتند، زیر پوشش قرار گرفتند.

به گزارش مهر، نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان در واقع مجموعه‌ای نظام‌یافته از خدمات و برنامه‌ها شامل غربالگری، آموزش، توانمندسازی و حمایت‌های روانی اجتماعی به‌منظور مراقبت از دانش‌آموزان در برابر رفتارهای پرخطر، آسیب‌های اجتماعی و جرایم از طریق مداخله به‌موقع و مؤثر است.

کد خبر 6088400

دیگر خبرها

  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • نیمی از دانش آموزان کشور راهی هنرستان می‌شوند
  • راه اندازی هنرستان‌های جوار صنعت سرعت می‌گیرد
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا