Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@14:06:30 GMT

رقم قرارداد فوتبالیست های ایرانی زیاد نیست !

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۰۸۶۸

رقم قرارداد فوتبالیست های ایرانی زیاد نیست !

سرمربی گل گهر سیرجان گفت: اهل فن‌های ما خانه نشینند و افراد نابلد وارد فوتبال شده و آن را اداره می‌کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیر قلعه نویی سرمربی باشگاه گل گهر سیرجان ضمن تبریک به باشگاه پرسپولیس، درباره افزایش قیمت بازیکنان اظهار داشت:

قیمت ها از لحاظ رقمی صعودی بوده اما از لحاظ تورمی افزایشی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا می‌شود که بازیکنان با این میزان از دستمزدشان خانه دار شوند؟

وی ادامه داد:

مشکل اصلی ما برنامه ریزی های غلطی است که ۲۰ سال در فوتبالمان وجود داشته است. اهل فن های ما خانه نشینند و افراد نابلد وارد فوتبال شده و آن را اداره می‌کنند.

قلعه نویی با اشاره به قانون سقف قرارداد تاکید کرد:

در حال حاضر نیز قانون عدم حضور مربیان و بازیکنان خارجی تصویب شده است. این قانون‌ها غیر کارشناسی است؛ اگر قرار است قانونی مصوب شود باید با افراد متخصص آن حوزه مشورت کرد و پس از در نظر گرفتن عواقب آن، تصمیم گیری کنند.

سرمربی باشگاه گل گهر سیرجان درباره بودجه این تیم گفت:

بودجه تیم ما ۴۵ میلیارد تومان است و بر اساس همین بودجه بازیکنان را تقسیم کرده‌ایم. میانگین قرارداد بازیکنان ما به غیر از یک نفر بین دو و نیم تا سه میلیارد تومان است. در سپاهان نیز همین روند را طی کردیم همچنین در سال های گذشته رقم بودجه هایمان حدودا همین میزان بوده است.

وی در گفت و گو با برنامه گل طلایی رادیو جوان در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای نمایندگان کشور در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد:

رقم قراردادهای بازیکنان فوتبال نسبت به حقوق کارگران و کارمندان زیاد است اما نسبت به تورم زیاد نیست. امیدواریم که مدیران متخصص بتوانند در فوتبال اثر گذاری کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گل گهر سیرجان امیر قلعه نویی پرسپولیس گل گهر سیرجان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۰۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان جاشنین یحیی گل‌محمدی از علمکرد این مربی برزیلی رضایت دارد و رضا درویش مدیرعامل باشگاه، به دنبال تمدید قرارداد این مربی بوده و مذاکرات خود را با اوسمار آغاز کرده‌ است.

این در شرایطی‌ست که در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند تن از بازیکنان که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند به اتمام خواهد رسید. تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود که تبدیل به دغدغه هواداران در این روزها نیز شده است.

مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، سعیدصادقی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی؛ ۱۱ بازیکنی هستند که قراردادشان با پرسپولیس در پایان فصل تمام خواهد شد و باشگاه برای حفظ بازیکنان خود هر چه سریعتر باید اقدام کند.

با این حال، اولویت نخست باشگاه پرسپولیس تمدید قراداد اوسمار است و بعد از توافق با این مربی و تمدید قرارداد وی، باشگاه با توجه به درخواست ویرا در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان و همچنین جذب بازیکنان مورد نظر او اقدام خواهد کرد. بدین ترتیب باشگاه ابتدا قصد دارد تا با اوسمار برای تمدید قرارداد به جمع‌بندی برسد و بعد از آن به سراغ تمدید قرارداد بازیکنان برود. هرچند گفته می‌شود این مربی برزیلی خواستار حفظ تمامی بازیکنان است.

کد خبر 846716 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران اوسمار ویرا باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان