Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه عراق ضمن هشدار درباره تجدید قوای داعش در این کشور، از اعمال فشار از جانب اروپایی‌ها بر بغداد در زمینه کاهش حکم‌های مجازات تکفیری‌ها هم پرده برداشت.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از بغداد الیوم، فواد حسین وزیر خارجه عراق اعلام کرد که دولت این کشور بر پایان دادن به پدیده سلاح خارج از کنترل عزم جدی دارد و مصمم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه هشدار داد: داعش در حال تجدید سازماندهی خود در عراق است که این اقدام بین المللی برای توقف آن را طلب می‌کند.

درباره حضور تروریست‌های آمریکایی در عراق هم، بیان کرد: نیرو‌های آمریکایی همچنان در کشور هستند و ۳۵۰۰ نظامی در قالب ائتلاف بین المللی در عراق حضور دارند.

وزیر خارجه عراق در ادامه گفت: باید به عراق به عنوان یک کشور دارای حاکمیت رفتار شود.

وی همچنین به اعمال فشار از سوی کشور‌های اروپایی برای کاهش حکم‌های مجازات تروریست‌های خارجی داعش در عراق هم اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: داعش عراق اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۰۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق معاون تربیت بدنى و سلامت وزیر آموزش و پرورش با آرمان هاى شهداء

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، صبح امروز «صادق ستارى فرد» معاون تربیت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش به همراه «على مطهرى» مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربى با حضور در گلزار شهداى ارومیه با آرمان‌هاى شهداى استان تجدید میثاق کرد.

بازدید از طرح‌هاى شهید سلیمانى و مجتمع ورزشى شهید رجایى، بازدید از روند اجراى طرح شنا، بازدید از مجتمع ورزشى شهید باهنر و کلنگ زنى سالن ورزشى، حضور در جلسه روسای آموزش و پرورش استان، کلنگ زنى سالن ورزشى مدرسه شهید چمران، بازدید از هنرستان امین و سالن شهید بهشتی، حضور در همایش مدیران مدارس، افتتاح زورخانه دانش آموزى و دیدار با خانواده شهید از جمله برنامه‌هاى ستارى فرد معاون تربیت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش در جریان سفر یک روزه به استان آذربایجان غربى هستند.

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق معاون تربیت بدنى و سلامت وزیر آموزش و پرورش با آرمان هاى شهداء
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می شود
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می‌شود
  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی‌ها از تاسیسات هسته‌ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران
  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی ها از تاسیسات هسته ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران
  • راه‌حل واشنگتن برای عدم گسترش درگیری‌ها: پاسخ دیپلماتیک به ایران!
  • بایدن : به امنیت اسرائیل متعهد هستیم
  • احضار سفرای ایران در چند کشور اروپایی
  • گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و اسلوونی | آمریکا و دو کشور اروپایی مانع تصویب یک بیانیه حداقلی در محکومیت تجاوز شدند
  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره روابط با ایران و آمریکا