Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@03:28:01 GMT

گرگان آمادگی لازم برای توسعه روابط بین الملل را دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۱۲۸۲

گرگان آمادگی لازم برای توسعه روابط بین الملل را دارد

دادبود گفت: در حوزه گردشگری آمادگی لازم را برای توسعه روابط بین الملل در گرگان داریم و فعالیت هایی نیز از سال ۲۰۱۸ به صورت وسیع در این بخش در حال اجرا است.

به گزاش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرضا دادبود» عصر (شنبه 29 شهریور) در جلسه هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر گرگان با هیئت سرمایه گذاران ایتالیایی و ریاست دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه استان گلستان اظهار کرد: امیدواریم شرایطی فراهم شود که استان بتوانند از ظرفیت هیئت سرمایه گذاری ایتالیایی بهره مند شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار گرگان ادامه داد: در حوزه سیاست گذاری از سال 2018 شهرداری اولویت خود را به حوزه گردشگری قرار داده است و بر این اساس در چند بخش کار خود را آغاز کرده است و با قدرت ادامه می دهد.

 

دادبود افزود: مهمترین برنامه ما در شهر گرگان  توسعه گردشگری است و اتفاقات خوبی در این بخش اتفاق افتاده است و از جمله چندین پروژه در حوزه گردشگری آغاز کردیم و شهربازی بی نظیر شهر گرگان در حال ساخت است و پروژه احیای بافت تاریخی که از دو سال پیش آغاز شده با قدرت ادامه دارد.

 

وی به اجرای پروژه بازار موزه هفت شهر در گرگان اشاره کرد و گفت: بزرگترین آب نمای موزیکال کشور در آن قرار دارد.

 

شهردار گرگان تاکید کرد: به زودی دو پروژه بزرگ تله کابین در جنگل ناهارخوران و پروژه گردشگری ملل در شهر گرگان آغاز خواهد شد که پیش بینی می شود نزدیک به یک هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری برای آن صورت بگیرد.

 

دادبود بیان کرد: تعدادی هتل پنج ستاره در شهر گرگان در دست ساخت است که پیشرفت فیزیکی 70 درصدی دارد و چند هتل نیز در حال اخذ مجوز هستند و مجموعه این اتفاقات به پیشرفت فیزیکی به ویژه در حوزه گردشگری گرگان کمک می کند.

 

وی متذکر شد: ظرفیت های گردشگری در گرگان به سرعت در حال توسعه است و در بخش بین الملل پیمان خواهرخواندگی با شهر گوانگجو به عنوان سومین شهر بزرگ چین برقرار کردیم و در حال پیگیری در خصوص پیمان خواهرخواندگی با برخی از شهرهای اروپایی هستیم.

 

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: در حوزه گردشگری آمادگی لازم را برای توسعه روابط بین المللی در گرگان داریم و فعالیت هایی نیز از سال 2018 به صورت وسیع در این بخش در حال اجرا است.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: احیای بافت تاریخی گرگان عبدالرضا دادبود شهردار گرگان توسعه گردشگری حوزه گردشگری شهر گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۱۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابوالفضل هاشمی‌اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه جهاد تبیین، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاوردهای حوزه سلامت دانست.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت محور، از مهمترین دغدغه‌های مسؤولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

سید ابوالفضل هاشمی‌اصل با اشاره به نقش تأثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های مؤثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

کد خبر 6086319

دیگر خبرها

  • اجرای ۳ پروژه پیشران در حوزه فناوری های نرم
  • تأسیس شرکت پروژه راهکاری برای تحقق جهش تولید
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مسیر رشد ۲۵ درصدی جذب گردشگران
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • قوانین دست و پا گیر برای توسعه اقتصادی باید حذف شود
  • تعامل شهرداری و میراث در راستای توسعه پایدار گردشگری
  • لزوم توجه به طرح‌های فناورانه برای توسعه گردشگری زنجان
  • تحول حوزه گردشگری شیراز با اجرای سه پروژه تفریحی