Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-24@18:49:14 GMT

سیگارهای الکترونیک وارتباط آن با سرطان سینه در زنان

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۱۳۱۸

سیگارهای الکترونیک وارتباط آن با سرطان سینه در زنان

تبلیغات زیادی برای بی خطر بودن سیگارهای الکترونیک انجام شده است، اما هر روز ابعاد تازه ای از زیانهای این نوع سیگار کشف می‌شود.

به گزارش  پول نیوز ، سیگارهای الکترونیک به عنوان جایگزین و نمونه کم خطرتر از سیگارهای معمولی سوژه تبلیغات شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی قرار گرفت، یکی از شعارهای موجود در تبلیغات این نوع از سیگارها بی خطر بودن آنها نسبت به نمونه های قبلی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما هر بار ابعاد تازه ای از خطرات این نوع سیگار توسط محققان کشف می شود.

 

جدیدترین یافته محققان در مورد عوارض سیگارهای الکترونیک تأثیر این سیگارها بر سرطان سینه است.

 

دانشمندان آمریکایی پی برده‌اند بخار تولید شده توسط سیگارهای الکترونیک محیطی مستعد برای رشد تومورهای سینه فراهم می‌کند. البته این میزان بخار تولیدی می تواند منجر به رشد تومور در سایر نقاط بدن هم بشود.

 

تحقیقات انجام شده به منظور اثبات این گزاره است که سیگارهای الکترونیک بی خطر هستند که هیچ یافته علمی این موضوع را اثبات نمی کند.

 

استفاده از این سیگارها در اروپا هم رواج پیدا کرده است و طبق آمار 3 میلیون 600 هزار انگلیسی در یک دهه اخیر از سیگارهای الکترونیکی استفاده کرده اند و 2 میلیارد و 500 میلیون پوند صرف خرید این سگارها شده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پول نیوز سرطان سینه فضای مجازی تبلیغات سیگارهای الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۱۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته زنگ خطر برای وضعیت سلامتی کارلوس ته‌وز  به صدا درآمد. اسطوره فوتبال آرژانتین به دلیل درد قفسه سینه در کلینیک لاترینیداد سن ایسیدرو، منطقه بوئنوس آیرس بستری شد، اگرچه اطرافیان وی تایید کردند که شرایط او بهتر شده و حمله قلبی را به سلامت رد کرده است.

این بازیکن سابق آرژانتینی تحت معاینات پزشکی قرار گرفت تا دلیل دردش مشخص شود، نتایج رضایت بخش بود و او امروز چهارشنبه آزمایش های تشخیصی بیشتری را قبل از ترخیص و پیوستن به تمرینات تیمش "ایندیپندینته" انجام خواهد داد.

در بیانیه این باشگاه آمده است: «مربی ما، کارلوس ته‌وز، با درد قفسه سینه در کلینیک لاترینیداد سن ایسیدرو بستری شد. نتیجه آزمایشات رضایت بخش بود. فردا قرار است آزمایش های تکمیلی انجام شود و سپس او مرخص خواهد شد.»

ته‌وز، در 22 آگوست 2023 به عنوان سرمربی ایندیپندنته منصوب شد و با نجات تیم از سقوط توانست عملکردی موفق داشته باشد. تیم او حالا به نیمه نهایی جام اتحادیه فوتبال آرژانتین نیز صعود کرده است.

ته‌وز سابقه بازی برای بوکاجونیورز، منچستریونایتد، منچسترسیتی، یوونتوس و وستهم را در کارنامه دارد.

دیگر خبرها

  • قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • (عکس) دیوید کامرون دست به سینه مقابل دختران جوان تاجیک
  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • رژیم غذایی DASH در کاهش خطرات پس از درمان سرطان سینه موثر است
  • دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • این افراد از کفترپرانی نان می خورند | کسب و کاری به نام کفترپرانی