Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@04:23:47 GMT

فروش خانه میلیاردی توسط یک خیر برای کمک به ایتام

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۱۳۳۲

فروش خانه میلیاردی توسط یک خیر برای کمک به ایتام

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یک خیّر نیکوکار زنجانی که خواست نامش فاش نشود هزینه فروش واحد مسکونی خود را که به مبلغ پنج میلیارد و۸۰۰ میلیون ریال است برای تامین مسکن ایتام مورد حمایت و تامین اقلام فرهنگی به کمیته امداد استان زنجان هدیه کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان افزود: همزمان با آغاز رویداد ملی و معنوی شور عاطفه‌ها  یکی از خیران زنجانی، یک واحد آپارتمان نوساز خود را برای تامین هزینه‌های مسکن ایتام و امور دانش‌آموزان مورد حمایت به فروش رسانده و ۷۰ درصد مبلغ فروش را برای تامین مسکن ایتام و۳۰ درصد آن را در راستای تامین هزینه‌های فرهنگی به کمیته امداد استان زنجان  اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اعتماد خیران کمیته امداد به این نهاد قدردانی کرد و گفت: زنجان بهشت خیران و دیار کریمان است و این خیر بزرگوار زنجانی با اهدای مبلغ فروش ساختمان خود به نفع نیازمندان و ایتام مورد حمایت، مسؤولیت ما را در رسیدگی و خدمت به ایتام و محرومین سنگین‌تر می‌کند.

صفری از اندیشه زیبای خیری که در رفتار وی جاری است تشکر کرد و گفت: برای تعدادی از ایتام مورد حمایت براساس تعهد ایجاد شده از محل مذکور واحد مسکونی احداث و تامین می‌شود.

گفتنی است، هم‌اکنون هزار و 210 فرزند یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستندکه تعداد ۶۰ نفر از این ایتام فاقد مسکن و سرپناه هستند و نیازمند مساعدت و کمک خیران است.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان کمیته امداد دانش آموزان مسکن کمیته امداد استان زنجان مورد حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۱۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان

همزمان با سراسر کشور و به صورت ویدئو کنفرانس مراسم واگذاری مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد در روستای اسلام آباد شهرستان رودان به نمایندگی از هزار و ۳۹ واحد در استان انجام شد.

حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: برای ساخت این واحد‌ها با زیر بنای ۵۰ متر مربع بیش از ۳۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است. 

وی افزود: این واحد‌های مسکونی در قالب تفاهم نامه همکاری با وزارت راه و شهرسازی و با همراهی سپاه پاسداران، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خیران نیک‌اندیش احداث و به مددجویان کمیته امداد واگذار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • سقف‌های مهربانی، سرپناه مددجویان کمیته امداد لرستان
  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • ۷۳ هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان
  • هر ایرانی می‌تواند با ماهی حداقل ۳۰ هزار تومان از ایتام حمایت کند
  • ثبت‌نام ۴۵۶۵ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در هرمزگان
  • امسال آرزوی ۱۰۲۰ یتیم گلستانی در جام آرزوها برآورده می شود
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان جنوبی راهی خانه بخت شدند
  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در استان تهران
  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران