Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مخالفان عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در بحرین برای نُهمین روز متوالی در محکومیت توافق کشورشان با این رژیم تظاهرات کردند.

به گزارش شبکه تلویزیونی «اللؤلؤة» بحرین، شماری از شهروندان این کشور شنبه‌شب همانند شب‌های گذشته با در دست داشتن پلاکارد و دست نوشته‌هایی بار دیگر اقدام منامه در به رسمیت شناختن رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور آمریکا ۲۱ شهریور طی توییتی از توافق بحرین و رژیم صهیونیستی بر سر عادی‌سازی روابط بین خود خبر داد.این توافق حدود یک ماه بعد از توافق مشابه امارات با رژیم صهیونیستی صورت گرفت و آن‌ها ۲۵ اردیبهشت این توافق را در کاخ سفید امضا کردند.


وزیر خارجه بحرین و ترامپ

 

به دلیل مخالفت و سرکوب شدید در بحرین، مخالفان توافق عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی شب هنگام دست به تظاهرات علیه این اقدام مقامات بحرین می‌زدند.

در پارچه‌نوشته‌هایی که معترضان بحرینی در دستان خود حمل می‌کردند، جملاتی مانند «اسرائیل غده سرطانی است که باید ریشه‌کن شود» و یا «رژیمی که مشروعیت ندارد با رژیم دیگری که آن هم مشروعیت ندارد، عادی‌سازی می‌کند» آمده است.

اخیراً اندیشکده واشنگتن آمریکا، توافق اخیر بحرین با رژیم صهیونیستی بر سر عادی‌سازی روابط را خطرناک‌تر از توافق مشابه بین امارات و این رژیم دانست و خواستار حمایت از بحرین در برابر خطرات احتمالی شد (جزئیات بیشتر).

 

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل بحرین تظاهرات رژیم صهیونیستی عادی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۱۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلمبیا، رژیم صهیونیستی را تهدید به قطع روابط سیاسی کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «گوستاوو پترو» رئیس جمهور کلمبیا امروز سه شنبه تاکید کرد که اگر رژیم صهیونیستی به قطعنامه شورای امنیت مبنی بر اجرای آتش بس در نوار غزه پایبند نباشد این کشور روابط دیپلماتیک خود را با تل آویو قطع می‌کند.

پیش از این رئیس جمهور کلمبیا در سخنانی انتقادی علیه ادامه جنگ در غزه تاکید کرده بود که آمریکا و اتحادیه اروپا از بمباران غیرنظامیان از سوی رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند.

وی در اجلاس کشورهای مشترک المنافع آمریکای لاتین و کارائیب ( CELAC) با محکوم کردن واشنگتن و متحدان اروپایی‌اش در حمایت از نسل کشی اسرائیل در غزه گفت: آلمان، فرانسه و سایر اعضای اتحادیه اروپا در کنار انگلیس و آمریکا از نسل کشی در غزه و ریختن بمب بر سر غیرنظامیان حمایت می‌کنند.

وی ادامه داد که باید جامعه جهانی ارتکاب جنایات ضدبشری و نسل کشی اسرائیل در غزه را متوقف کنند؛ در غیر این صورت، فاجعه کشتار جمعی اروپا در حد فاصل سال‌های ۱۹۳۹-۱۹۴۵ تکرار خواهد شد.

رئیس جمهور کلمبیا همچنین تاکید کرده بود که قتل و کشتار بیش از ۱۰۰ فلسطینی در صف دریافت غذا در غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی نسل‌کشی است.

کد خبر 6063179

دیگر خبرها

  • ادامه تظاهرات سراسری حمایت از غزه در جهان
  • تظاهرات حامیان فلسطین در اردن، مغرب و کرانه باختری
  • اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی در ترور رهبران حماس و نجات اسرا
  • اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا
  • ایران و آذربایجان به سازش رسیدند؟
  • نسبت به عادی‌انگاری و روزمره‌گی جنایات صهیونیست‌ها نزد افکار عمومی هشدار می دهیم
  • کلمبیا، رژیم صهیونیستی را تهدید به قطع روابط سیاسی کرد
  • رژیم صهیونیستی به خواسته‌های ملت و مقاومت فلسطین پاسخ نداد
  • حماس: رژیم صهیونیستی به خواسته‌های ملت و مقاومت فلسطین پاسخ نداد
  • طوفان‌الاقصی/ محاصره و حمله به بیمارستان شفا برای نهمین روز متوالی