Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-18@08:33:25 GMT

تا 2 روز آینده قیمت تخم مرغ به میزان مصوب می رسد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۱۴۱۸

تا 2 روز آینده قیمت تخم مرغ به میزان مصوب می رسد

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به تصویب نرخ ۱۴۵۰۰ تومانی برای هر کیلو تخم مرغ گفت: قیمت تخم مرغ در بازار تا دو روز آینده به میزان مصوب می‌رسد.

 

به گزارش پول نیوز، کاظم خاوازی در حاشیه امضای تفاهم نامه وزارت جهاد کشاورزی با معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور افزود: نرخ مصوب 14 هزار و 500 تومانی برای مصرف کنندگان دو روز قبل برای تخم مرغ اعلام شد و پس از آن با تمهیدات صورت پذیرفته، شاهد کاهش قیمت تخم مرغ در بازار هستیم، اما هنوز این کاهش به نرخ مصوب نرسیده و دلیل آن این است که کاهش صادرات این محصول و رسیدن قیمت آن به میزان مصوب طی شدن فرآیندی را می‌طلبد که در حال انجام است و تا دو روز آینده تخم مرغ در بازار به نرخ مصوب می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: قیمت‌های اعلام شده مورد توجه تولیدکنندگان نیز قرار گرفته و امیدواریم با روند فعلی شاهد افزایش میزان تولید تخم مرغ توسط مرغداری نیز باشیم.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به افزایش نظارت‌ها برای رصد قیمت تخم مرغ در بازار گفت: سازمان تعزیرات و سایر نهاد‌های نظارتی، مصمم هستند که نرخ مصوب در بازار رعایت شود و بدون شک نظارت‌های لازم در این خصوص تشدید می‌شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: قیمت تخم مرغ صادرات تخم مرغ پول نیوز جهاد کشاورزی تعزیرات تخم مرغ در بازار قیمت تخم مرغ نرخ مصوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۱۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403

شرکت کرمان موتور قصد دارد پیکاپ کی ام سی تی ۸، سدان جک جی ۴ و شاسی بلند بک ایکس ۳ پرو را به‌شکل نقد و اقساط از روز چهارشنبه ۲۹ فروردین تا دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ به متقاضیان عرضه کند.

  شرایط فروش اقساطی KMC T8

کرمان موتور در این طرح پیکاپ جک تی ۸ را در مدل ۱۴۰۳ با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان به متقاضیان عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند این خودرو را با پیش‌پرداخت ۸۴۷ میلیون تومان با اقساط ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۶ ماهه خریداری کنند. موعد تحویل این خودرو نیز ۶۰ روز کاری اعلام شده است.

  شرایط فروش اقساطی جک J4

در این طرح سدان چینی جک جی ۴ را نیز با قیمت مصوب ۷۹۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. متقاضیان می‌توانند با پیش پرداخت ۵۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان با اقساط ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۰ ماهه برای خرید این خودرو اقدام کنند. این خودرو نیز با موعد تحویل ۶۰ روز کاری به دست مشتریان می‌رسد.

  شرایط فروش اقساطی بک X3

کرمان موتور شاسی بلند بک ایکس ۳ پرو را نیز در مدل ۱۴۰۳ با قیمت مصوب ۹۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به بازار عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند با پیش پرداخت ۶۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و اقساط ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۰ ماهه، این خودرو را خریداری کنند. موعد تحویل این خودرو ۹۰ روز کاری خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نوسان قیمت در محصولات کشاورزی؛ از زمین تا بازار
  • عرضه تخم‌مرغ پایین‌تر از نرخ مصوب در بازار/ ضرورت حمایت از مرغداران برای مدیریت تقاضا
  • شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403
  • نرخ فعلی خرید گندم مورد رضایت کشاورزان نیست
  • نرخ فعلی خرید تضمینی گندم با میزان تورم هم‌خوانی ندارد
  • رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند
  • جدیدترین قیمت شکر و برنج خارجی در بازار | برنج هندی و پاکستانی کیلویی چند شد؟
  • ضرورت خرید و جمع آوری ۳۰ هزارتن تخم مرغ مازاد
  • نظارت بر بازار حبوبات در حال انجام است
  • برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق