Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@04:55:50 GMT

دستگیری ۱۴ تروریست در سامرا

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۱۴۵۰

دستگیری ۱۴ تروریست در سامرا

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری نینا، مرکز اطلاع‌رسانی امنیتی عراق از دستگیری ۱۴ نیروی وابسته به گروه‌های تروریستی در سامرا خبر داد.

مرکز اطلاع‌رسانی امنیتی عراق روز شنبه با اعلام نتایج عملیات امنیتی خود طی یک ماه اخیر در سامرا، انهدام صد‌ها بسته انفجاری طی این مدت در منطقه مذکور را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز اطلاع‌رسانی امنیتی عراق افزود در مدت عملیات ۳۰ روزه خود، ۱۲۶ متهم تحت تعقیب و ۱۴ متهم به اقدامات تروریستی را بازداشت کرده است. بنا به اعلام این نهاد عراقی، طی این عملیات شناسایی یک ماهه صد‌ها بسته انفجاری و چندین مراکز تروریستی شناسایی شد.

فرمانده عملیات سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) در استان الانبار هفته گذشته اعلام کرد اهداف منحصر به فردی طی دومین روز از عملیات الفتح المبین در بخش‌هایی از صحرای غربی الانبار تحقق یافت. فرمانده عملیات الحشد الشعبی افزود ۳ مخفیگاه داعش پیدا شد، ۲ تروریست تحت تعقیب دستگیر شدند و مقادیری تجهیزات و پلاک‌های خودرو و اسناد هویتی هم از تروریست‌ها به دست آمد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گروه تروریستی گروه داعش عملیات تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۱۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر/ بازسازی صحنه جرم به زودی انجام می‌شود

 مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ از دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بیست‌ویکم فروردین ویدئویی در شبکه‌های مجازی منتشر شد که در آن چند نفر در اتوبان صدر با استفاده از سلاح سرد اقدام به زورگیری کردند و در ادامه فیلم نیز صدای تیراندازی شنیده شد.

در پی این حادثه تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ آغاز شد و بعضی گزارشات نیز حکایت از آن داشت که تیراندازی از سوی سارقان نبوده و یکی از مأموران نظامی حاضر در محل سرقت، برای جلوگیری از فرار سارقان اقدام به تیراندازی کرده است.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ امروز از دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر خبر داد و اعلام کرد که بازسازی صحنه جرم نیز بزودی با حضور سردار محمدیان رئیس پلیس پایتخت انجام می‌شود.

کد خبر 744362

دیگر خبرها

  • تبیین دستاورد حوزه‌های علمیه نیازمند تقویت اطلاع رسانی است
  • دستگیری زورگیران اتوبان صدر؛ چه کسی شلیک کرد؟
  • دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر/ بازسازی صحنه جرم به‌زودی انجام می‌شود
  • دستگیری عاملان زورگیری در بزرگراه صدر
  • دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر/ بازسازی صحنه جرم به زودی انجام می‌شود
  • دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر/ بازسازی صحنه جرم بزودی
  • دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر / بازسازی صحته جرم بزودی
  • زورگیران اتوبان صدر دستگیر شدند
  • متهمان زورگیری اتوبان صدر دستگیر شدند 
  • کشته شدن ۲۷ تروریست الشباب در جنوب سومالی