Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@19:10:09 GMT

کمربندی نور به رویان مهم ترین پروژه شهرستان نور

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۱۴۶۹

کمربندی نور به رویان مهم ترین پروژه شهرستان نور

ایسنا/مازندران فرماندار نور گفت: کمربندی نور به رویان مهم ترین پروژه این شهرستان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، علی شادمان فرماندار شهرستان نور در دیدار با استاندار مازندران اظهار کرد:مهم ترین پروژه شهرستان نور کمربندی این شهرستان به رویان و برخی روستاهای مسیر است.

 وی افزود: در جلسه امروز تصمیمات مناسبی در این راستا گرفته شد که به زودی شاهد اقدامات خوبی در این حوزه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار نور با بیان اینکه در شرایط اقتصادی فعلی و کرونایی، تعامل و هماهنگی بین ستاد شهرستانی مقابله با کرونا و  ستاد استانی به ویژه در حوزه آموزش پرورش و نظارت بر مدارس از جمله اولویت ها در این شهرستان بوده که مورد توجه جدی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: نور آخرین شهرستانی بوده که در وضعیت قرمز کرونایی و نخستین شهرستانی بوده که در وضعیت نارنجی قرار گرفته است و بهترین وضعیت کرونایی را در شهرستان نور داریم.  

شادمان با بیان این که در بیمارستان امام شهرستان نور، احداث اورژانس ، مرکز دیالیز و فاز دوم بیمارستان در حال اجرا است، گفت: مجموعا تاکنون ۲۰ میلیارد تومان اعتبار  برای این بیمارستان هزینه شده است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی علی شادمان شهرستان نور مازندران شهرستان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۱۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه کاشان به اندازه میزان خدمات ارائه‌ شده نیست

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس ضمن اشاره به خدمات فراشهرستانی کاشان، گفت: بودجه کاشان به اندازه میزان خدمات ارائه‌شده نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، مصطفی معینی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار کاشان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بزرگان منطقه کاشان، اظهار داشت: کاشان فقط یک شهرستان نیست و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری منظور از کاشان همان منطقه کاشان است و خدماتی نیز که ارائه می‌شود خدمات شهرستانی نیست و فقط به اهل کاشان خدمات ارائه نمی‌کند.

وی با بیان اینکه خدمات فراشهرستانی اما بودجه شهرستانی است، افزود: استاندار اصفهان شخص اول اجرایی در استان اصفهان است و لازم است به بودجه شهرستان کاشان نگاه ویژه‌ای صورت پذیرد تا شاها پیشرفت و ارتقای این منطقه باشیم.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان کاشان ابراز داشت: همدلی و انسجام کلید پیشرفت کاشان است و از سوی دیگر فرماندار، فرماندار برای همه گروه‌ها است همان‌گونه که نماینده، نماینده برای همه افراد است.

وی گفت: اصل اساسی و ضروری برای فرماندار تعامل با کارگزاران شهرستانی و فراشهرستانی است و از این رو ابتدا باید تعامل شهرستانی با تمامی دستگاه‌ها صورت پذیرد و انتخاب حمیدرضا محمدی به عنوان فرماندار جدید کاشان نشان از توجه استاندار اصفهان به این منطقه است.

معینی ضمن اشاره به پیگیری طرح وظایف‌ فرمانداری‌های ویژه تصریح کرد: لازم است این فرمانداران ویژه وظایفی در حد و اندازه معاونت استاندار داشته باشند تا بتوانند با اختیار بیشتر زمینه رشد و ارتقاء منطقه را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید نگاه خود را به یک نگاه فرامنطقه‌ای ارتقاء دهند، تاکید کرد: وجود چنین نگاهی پتانسیل‌های بالقوه منطقه را به بالفعل تبدیل می‌کند و از این رو لازم است در این زمینه مدیران و مسئولان منطقه این موضوع را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود
  • تغییر فرمانداران در جهت پیشبرد و تحقق شعار سال
  • بودجه کاشان به اندازه میزان خدمات ارائه‌ شده نیست
  • آخرین وضعیت پیشرفت پروژه فیبرنوری بوشهر بررسی شد
  • سرریز پساب و فاضلاب از رودخانه به دریای فریدونکنار
  • بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ساری و میاندورود
  • رفع نقطه حادثه خیز خروجی محور کمربندی نیشابور فیروزه
  • آغاز احداث پروژه کمربندی گناباد از اردیبهشت امسال
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل مردم‌نهاد شهرستانی در چهارمحال و بختیاری