Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-دبیرکل دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه آمریکا در صدر متجاوزان به یمن قرار دارد، گفت: آمریکا تمام ابزار مورد نیاز تجاوزگری را فراهم می‌کند.

خبرگزاری میزان – طبق گزارش شبکه المسیره، فضل ابوطالب، در خلال نشست فراگیر احزاب و تشکل‌های سیاسی در صنعاء که به مناسبت گذشت دوهزارمین روز ایستادگی و مقاومت ملت یمن در برابر تجاوزگری و محاصره برگزار شد، اظهار کرد: این مناسبت مهمی برای یادآوری رنج و مصایب ملت یمن و پیامد‌های تجاوزگری و محاصره و نیز مناسبت مهمی برای یادآوری دستاورد‌های نظامی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در ادامه با بیان این موضوع که؛ متجاوزان ظالم محاصره بسیار شدیدی را علیه ملت یمن تحمیل کرده تا کشور را منزوی کرده و مانع کمک‌های انسانی شوند، افزود: کشور‌های متجاوز بر آمریکا و دشمن صهیونیستی برای یکسره کردن نبرد خود و پیروزی حساب باز کرده اند، در حالی که تکیه ملت یمن بر خداوند و ایستادگی و توانمندی‌های درونی و دستاورد‌های نظامی و امنیتی خود (ارتش و کمیته‌های مردمی) است.

وی همچنین بیان کرد: حقایق روز به روز پس از فروپاشی ائتلاف متجاوزان و تضاد پیدا کردن طرح‌ها و برنامه هایشان و افتادن رژیم‌های مزدور در باتلاق عادی سازی روابط (با رژیم صهیونیستی) بیشتر برملا می‌شود.

ابوطالب ادامه داد: تجاوزگری شما و امکانات شما هر اندازه که باشد بدانید که شما در موضع ضعف و ذلت و تجاوزگری ظالمانه و یمن در موضع حق قرار دارد.

بیشتر بخوانید: چرا عربستان در یمن آتش بس یکجانبه اعلام کرد؟

انتهای پیام/

برچسب ها: انصار الله یمن تحولات یمن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انصار الله یمن تحولات یمن ملت یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق پاسخ به گستاخی و تجاوز رژیم صهیونیستی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجاوز اسرائیل به یک مرکز نظامی در سوریه
  • توجه به گسترش کشاورزی دانش‌بنیان، زمینه صادرات مازاد نیاز داخلی را فراهم می‌کند
  • بایدن : تحریم‌ ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم / این تحریم‌ها، رهبران و نهاد‌های مرتبط با سپاه، وزارت دفاع و برنامه موشکی و پهپادی ایران را هدف قرار می‌دهند
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • تحلیلگر سیاسی آمریکا: مصونیت اسرائیل از مجازات تمام شد
  • ۲۱ روستای چابهار در محاصره سیل و گرگروها
  • سربازان انقلاب اسلامی پاسخ قاطعی به تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی دادند
  • وعده صادق پاسخ به گستاخی و تجاوز رژیم صهیونیستی
  • برپایی موکب پذیرایی هیات بابل در غزه فلسطین
  • چالش‌های رژیم صهیونیستی در تجاوز به ایران