Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@08:29:00 GMT

فرمانده سپاه آمل: ۲۲ خانه برای نیازمندان احداث شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۱۶۷۲

فرمانده سپاه آمل: ۲۲ خانه برای نیازمندان احداث شد

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه ناحیه آمل با اشاره به افتتاح شش واحد خانه محروم در هفته دفاع مقدس از بهره برداری ۲۲خانه از سوی بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، سرهنگ جابر عسگری عصر امروز در نشست خبری با محوریت هفته دفاع مقدس با بیان این‌که مقابله با جبهه طاغوت و استکبار جهانی با پیروزی انقلاب ما در جهان شکل گرفت و به جهان اسلام انتقال یافت، اظهار داشت: روحیه انقلاب‌گرایی منجر به تمایل بسیاری از کشورها و دفاع از خود مقابل دشمنان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌فرمانده سپاه ناحیه آمل‌ با اعلام اینکه امسال به دلیل کرونا شکل برنامه‌ها تغییر و حجم آن نیز کمتر شده است، افزود: با اجرای 200 برنامه و 30 عنوان شاخص در این هفته اجرا می شود.

2000 واحد جدید مسکن محرومان در گیلان احداث می‌شود200 میلیارد تومان برای ساخت مسکن محرومان در گلستان اختصاص یافتپیشرفت 70 درصدی پروژه‌های مسکن محرومان در گیلان؛ 350 واحد امسال توسط سپاه تحویل داده شد

عسگری اضافه کرد: تجلیل از هشت هزار رزمنده دفاع مقدس، توزیع 313 بسته لوازم تحریر از سوی حوزه کربلا، اکران کلیپ سرباز وطن‌؛ همایش سرباز، جبهه و جهاد، کاروان حماسی، گشت رضویون، ویزیت رایگان از سوی جامعه بسیج پزشکی، افتتاح شش خانه محروم در قالب چهار واحدی و  یک واحدی، افتتاحیه پایگاه مقاومت بسیج از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه آمل با اعلام اینکه تاکنون 22 خانه محروم با هماهنگی بسیج سازندگی و کمیته امداد احداث شده که 6 خانه در دست اجراست که هفته بسیج افتتاح می‌شود، گفت: 22 خانه دیگر نیز به سهمیه آمل داده شد؛ همچنین در اجرای کمک‌های مومنانه سه مرحله دستور کار قرار گرفت که تاکنون دو مرحله از عید قربان و غدیر خم و ایام محرم اجرا و مرحله سوم نیز در ماه صفر انجام می‌شود.

اجرای 300 عنوان برنامه در محمودآباد همزمان با هفته دفاع‌مقدس

اسماعیل ابراهیم‌نژاد نیز در نشست خبری با بیان اینکه دفاع مقدس مظهری از بهترین صفاتی بوده که جامعه می‌تواند داشته باشد تا به آن ببالد، اظهار داشت: جنگ تحمیلی صبر، استقامت، ایستادگی، انسانیت و شهامت را به مردم جهان فهماند تا امروزه سرلوحه بسیاری از کشورها شود.

‌ فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد ‌با اشاره به عناوین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان از 300 عنوان برنامه در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج و محلات این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد 38 برنامه شاخص چون تجلیل 150 نفر از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس، فضاسازی عمومی شهری، تجلیل از همه رزمندگان دفاع مقدس با اهدای لوح سپاس، دیدار با جانبازان و خانواده‌های شهدا و عطرافشانی قبور شهدای، افتتاح یادمان دو شهید دانشگاه آزاد، افتتاح خانه محروم در روستاهای حربده و تلارم است.

ابراهیم‌نژاد با بیان اینکه رزمایش کمک‌های مومنانه، گشت رضویون به منظور امنیت پایدار، برپایی ویزیت رایگان و اجرای کاروان سرود حماسی در سطح شهر، برپایی نمایشگاه عکس شهدا، برپایی تور بازرسی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است که اجرا می‌شود، افزود: فرهنگ ایثار و مقاومت باید به جوانان انتقال داده شود و مدیران تصمیم‌گیرنده ما، نماینده مجلس، آموزش دروس مدرسان ما ایثار و مقاومت را سرلوحه کار خود قرار دهند‌.

انتهای پیام/ 685/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه ناحیه هفته دفاع مقدس خانه محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» هیمنه استکبار را به هم ریخت

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان‌جنوبی صبح دوشنبه در دیدار با نیروهای سازمان بسیج سازندگی استان ضمن اشاره به اقدام خوب سپاه در برابر رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: این اقدام یاد و خاطرات دوران دفاع مقدس را زنده کرد و ان شاءالله طی روزهای آینده نتایج خوب این اقدامات را خواهید شنید.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه عملیاتی که انجام گرفت در طول تاریخ ایران و نوع خودش بی سابقه بود که ایران بتواند به تمام جبهه استکبار حمله کند، افزود: این موضوع اقتدار، شجاعت، رشادت، دلاورمردی و بزرگ‌منشی که همه و همه نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است را می‌رساند.

سردار مهدوی با بیان اینکه این اقدام نیروهای مسلح خیلی پیام داشت، عنوان کرد: از امروز به بعد نگاه دنیا و کشورها به ما عوض خواهد شد.

عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را به هم ریخت

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) علیه السلام خراسان‌جنوبی گفت: خدا را شاکریم به دست نیروهای سلحشور پاسداران انقلاب اسلامی و سربازان ولایت ضربه محکم و کاری به رژیم صهیونیستی، استکبار جهانی و همه‌ی دنیای استکبار وارد شد و هیمنه آنها بهم ریخت.

سردار مهدوی تاکید کرد آمادگی لازم برای از بین بردن رژیم صهیونیستی برای همیشه در صورتی که دوباره دست از پا خطا کنند وجود دارد.

وی در ادامه به فعالیت‌های بسیج سازندگی اشاره و ضمن تشکر از نیروهای این سازمان، گفت: وجه تمایزی که انقلاب اسلامی و کشور ما با دیگر کشورها دارد، مردمی بودنش است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی بیان کرد: مردمی بودن حاکمیت مستقر در ایران باعث شده که در همه‌ی فشارها و مشکلاتی که وجود دارد ولی حاکمیت و انقلاب اسلامی مسیر خود را مقتدرانه طی می‌کند و اگر در اقدام صورت گرفته در مقابل رژیم صهیونیستی موفقیتی داشتیم برخواسته از حمایت مردمی و انقلاب مردمی است.

سردار مهدوی گفت: در محاسبات دچار اشتباه نشویم که ما چون موشک داریم پیروز شدیم نه، موشک را همه از جمله اسرائیل و آمریکا هم دارند؛ موشک به عنوان یک پارامتر برای کشور به حساب می‌آید اما برای حاکمیت کافی نیست، پشتوانه مردمی برای حاکمیت مهم است.

اسرائیل حتی در برابر یک گروه شبه نظامی موفق نشد

وی افزود: اگر اسرائیل پشتوانه مردمی می‌داشت باید در برابر یک گروه شبه نظامی موفق می‌بود اما اینگونه نیست دلیل هم نداشتن پشتوانه مردمی است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه موشک بعلاوه ملت پیروزی واقعی می‌شود، تاکید کرد: انقلاب اسلامی ثابت کرد که ملت به تنهایی بالاتر از موشک است و ما این را در هشت سال دفاع مقدس درک کردیم.

سردار مهدوی با بیان اینکه شیرازه و خمیرمایه انقلاب اسلامی مردم هستند، تاکید کرد: اگر مردم را حفظ کنیم انقلاب ما همانگونه که تاکنون موفق بوده بعد از این هم موفق خواهد بود اگر بر حفظ مردم توجه نداشته باشیم معلوم نیست چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی افزود: حفظ مردم، عمق بخشی انقلاب اسلامی در دل مردم و پیش برندگی انقلاب اسلامی یکی از راه‌هایی که می‌تواند مردم را در صحنه نگه داشته و امید و انگیزه بدهد که مردم همواره پای کار نظام باشند همین کارهایی است که شما [بسیج سازندگی] انجام می‌دهید.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی افزود: بسیج سازندگی با نگاه جهادی، مقدس، آخرتی و گره گشایی از مردم وارد عرصه می‌شود.

قدر روحیه جهادی را بدانید

سردار مهدوی خطاب به نیروهای سازمان بسیج سازندگی استان، بیان کرد: قدر این روحیه جهادی را بدانید و تلاش کنید حفظ و فرهنگ جهادی به نسل‌های بعد منتقل شود چراکه انقلاب اسلامی را روحیه جهادی پایدار نگه داشته است.

وی ادامه داد: انتظار، توقع و اعتمادی که مردم به بسیج سازندگی دارند متفاوت است و این باعث شده در کنار تمام مشکلات یک روزنه امید مشاهده کنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه رمز پیروزی انقلاب اسلامی روحیه جهادی است، گفت: بسیج یعنی انقلاب اسلامی و اگر روحیه جهادی خدشه دار و مردم به بسیج بی اعتماد شوند، این انقلاب اسلامی است که متضرر خواهد شد.

کد خبر 6078615

دیگر خبرها

  • عروج جانباز سرافراز دفاع مقدس حاج محمد(جمعلی) کیانی
  • کارگردان «دلشکسته» فیلمی درباره فرمانده لوتی‌ها می‌سازد
  • فرمانده گردان لوتی‌های دفاع مقدس کیست؟ |‌ عکس
  • «فرمانده لوتی‌ها» مستند شد
  • رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی روحیه جهادی است
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه استکبار را به هم ریخت
  • کلنگ احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس بر زمین زده شد
  • آغاز احداث تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • آغاز احداث تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس-نسیم شمال- اقبالیه
  • شاخصه اصلی ارتش، ولایتمداری است