Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین باخت منچستریونایتد در فصل جدید خیلی زود از راه رسید. 

منچستریونایتد برای دومین فصل متوالی، دیدار خانگی خود برابر کریستال پالاس را واگذار کرد. در روزی که شاگردان اوله گونار سولسشر در خط دفاع شکننده و در خط حمله بی زهر ظاهر شدند، روی هاجسون به دومین برد خود در فصل جدید دست یافت. این باخت به جز روشن کردن نقاط ضعف شیاطین سرخ، فقط یک نکته مثبت دیگر برای تیم میزبان داشت و آن گلزنی دونی فن ده بیک در اولین بازی برای تیم جدیدش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مشخصات بازی منچستریونایتد و کریستال پالاس تورنمنت: هفته دوم فصل 21-2020 لیگ برتر انگلیس تاریخ برگزاری: شنبه | 29 شهریور 1399 | 19 سپتامبر 2020 زمان برگزاری: ساعت 21:00 به وقت تهران محل برگزاری: ورزشگاه اولدترافورد (منچستر) گلزنان: دونی فن ده بیک (80) برای منچستریونایتد | اندروس تاونسند (7) و ویلفرد زاها (74 و 85) برای کریستال پالاس ترکیب تیم های منچستریونایتد و کریستال پالاس منچستریونایتد - کریستال پالاسشرح گل های بازی منچستریونایتد و کریستال پالاس 

منچستریونایتد 0-1 کریستال پالاس (7): شلوپ از سمت چپ ارسالی زمینی داشت که توپ پس از عبور از مگوایر در تیر دورتر به تاونسند رسید تا این بازیکن با استفاده از غفلت شاو دروازه تیم میزبان را باز کند.

منچستریونایتد - کریستال پالاس

منچستریونایتد 0-2 کریستال پالاس (74): توپ درون محوطه جریمه با دست لیندلوف تماس داشت و پس از متوقف شدن بازی، اتکینسون به کمک VAR پنالتی اعلام کرد. دخیا به درستی دست آیو را خواند و پنالتی را مهار کرد ولی دستور به تکرار پنالتی داده شد تا این بار زاها توپ را به سمت چپ تور دروازه برساند. 

منچستریونایتد - کریستال پالاس

منچستریونایتد 1-2 کریستال پالاس (80): ارسال فوسو منساه از سمت راست با دفع ناقص مدافعان پالاس همراه شد تا توپ در نزدیکی های محوطه جریمه به فن ده بیک برسد و او با ضربه پای راست خود دروازه حریف را باز کند. 

منچستریونایتد - کریستال پالاس

منچستریونایتد 1-3 کریستال پالاس (85): یک پاس عرضی از سمت چپ زمین برای زاها فرستاده شد ولی لیندلوف به جای دفع کردن توپ، زحمت کنترل آن را برای زاها کشید تا این وینگر ساحل عاجی با شوت زمینی پای راست خود سومین گل تیمش در این بازی را به ثمر برساند. 

خلاصه بازی منچستریونایتد و کریستال پالاس

به زودی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: منچستریونایتد و کریستال پالاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۱۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی منچستریونایتد و کاونتری + فیلم

دیدار دو تیم منچستریونایتد و کاونتری در چارچوب رقابت‌های جام‌حذفی انگلیس با برتری منچستریونایتد به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچستریونایتد و کاونتری امشب _یکشنبه، دوم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های نیمه‌نهایی جام‌حذفی انگلیس از ساعت ۱۸ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد منچستریونایتد به‌پایان رسید.

اسکات مک‌تامینی، هری مگوایر و برونو فرناندز گل‌های منچستریونایتد را رقم زدند.

الیس سیمس، اوهاره و هاجی رایت (از روی نقطه پنالتی) گل‌های کاونتری را به‌ثمر رساندند و بازی به دقایق اضافه کشیده شد.

در دقایق اضافه هیچ کدام از دو تیم موفق به گلزنی نشدند و تیم منچستریونایتد در ضربات پنالتی به عنوان دومین فینالیست راهی فینال شد.

خلاصه‌بازی منچستریونایتد و کاونتری کد خبر 746753

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۳ (۴-۲) ۳ کاونتری (جام حذفی انگلیس - 2023/24)
  • روی کین: تقریبا دیگر از منچستریونایتد بدم می‌آید
  • اونانا: به فینال رفتیم، فقط این مهم است
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۳ - ۳ کاونتری + ویدئو
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و کاونتری + فیلم
  • ببینید | خلاصه بازی کاونتری ۳ (۲) - منچستریونایتد ۳ (۴)
  • ضربات پنالتی آخر بازی منچستریونایتد ۳ (۴-۲) ۳ کاونتری (جام حذفی انگلیس - 2023/24)
  • ضربه ضعیف کاسمیرو در ضربات پنالتی بازی کاونتری و منچستریونایتد / فیلم
  • سهمیه اروپایی اونای امری آماده شد؛ شکست سنگین وست‌هم در دربی لندن