Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@14:52:55 GMT

خلاصه بازی دورتموند 3-0 مونشن گلادباخ (بوندسلیگا - 2020/21)

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۱۷۵۰

‍‍‍‍‍‍

خلاصه بازی دورتموند 3-0 مونشن گلادباخ (بوندسلیگا - 2020/21).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۱۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورتموند 1-1 لورکوزن: آلونسو به هیچ تیمی نمی‌بازد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام بوندس‌لیگا تیم‌های بایرلورکوزن و دورتموند به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

لورکوزن برای شکست یک طلسم به مصاف دورتموند رفته بود. لورکوزن طی سه رویارویی قبلی با دورتموند برنده نشده بود و ژابی آلونسو به عنوان مربی طی دو بازی قبلی برابر این تیم، به برد دست پیدا نکرده بود.

بایرلورکوزن در چهل و پنجمین فصل حضور در بوندس‌لیگا، هفته گذشته قهرمانی در بوندس‌لیگا را قطعی کرد و با برتری مقابل وردربرمن در فاصله پنج هفته مانده به پایان رقابت‌ها بایرن مونیخ را در با فاصله 16 امتیازی در رده دوم قرار داد.

بازی دو تیم در نیمه اول پایاپای و بدون لحظات هیجان انگیز دنبال شد که فقط دو صحنه قابل توجه داشت. در دقیقه 31 امره جان روی جرمی فریمپونگ مرتکب خطا شد که نزدیک به محوطه جریمه بود. پس از بررسی VAR مشخص شد که این صحنه پنالتی نیست و یک ضربه ایستگاهی به سود لورکوزن اعلام شد.

در دقیقه 42 هم دورتموندی‌‌ها روی یک موقعیت خطرناک دروازه لورکوزن را تهدید کردند که ضربه مارسل سابیتزر از روی خط دروازه مهار شد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

این بازی برخلاف انتظار لحظات هیجان انگیزی نداشت و بازی در نیمه دوم هم بسیار معمولی از سوی هر دو تیم دنبال می‌شد تا اینکه بالاخره یک اتفاق قابل توجه رخ داد.

در دقیقه 81 این بازی نیکلاس فولکروگ موفق شد روی ارسال کوتاه مارسل سابیتزر از درون محوطه جریمه با ضربه والی دروازه لورکوزن را باز کند و دورتموند را پیش بیندازد.

با این گل لورکوزن پس از 44 بازی شکست ناپذیری به پایان این نوار درخشان نزدیک می‌شد و بازیکنانش فشار زیادی را متحمل بودند که باعث شد ویکتور بونیفیس چند دقیقه پس از ورود به زمین به عنوان بازیکن تعویضی مرتکب خطا شده و کارت قرمز دریافت کند. داور پس از بررسی صحنه خطای او تصمیم گرفت این کارت را پس بگیرد و بونیفیس در زمین باقی ماند.

به دلیل بازی پربرخورد بازیکنان دو تیم که منجر به 7 اخطار از سوی داور شده بود بازی برای دقایق پایانی با وقت‌های اضافه زیادی همراه شد و داور تصمیم گرفت پس از 8 دقیقه سوت پایان را به صدا درآورد.

این وقت اضافه به لورکوزن انگیزه زیادی داد تا برای جبران نتیجه و فرار از شکست دست به کار شود. نکته جالب این است که لورکوزن مانند چند بازی فصل جاری موفق شد در وقت‌های اضافه یک بار دیگر از شکست فرار کند.

روی ارسال ضربه کرنر فلورین ویرتز، یوسیپ استانیشیچ موفق شد جلوتر از مدافعان دورتموند با ضربه سر توپ را به زمین اصابت داده و دور از دستان گریگور کوبل آن را به گل تبدیل کند تا در دقیقه 90+7 تیمش را از شکست نجات دهد.

لورکوزن بعد از این گل لحظات باقی مانده بازی را کنترل کرد تا از بازی خارج از خانه به کسب یک امتیاز بسنده کند. دورتموند با این تساوی 57 امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت. صدرنشین هم به امتیاز 80 رسید.

دیگر خبرها

  • آکی واتسکه تبدیل به اولی هونس دورتموند خواهد شد / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • خلاصه بازی دورتموند ۱ - ۱ بایر لورکوزن + ویدئو
  • ژابی آلونسو: به هیچ وجه نمی‌خواهیم ببازیم
  • قهرمان نمی‌بازد/ تساوی لحظه‌آخری لورکوزن در لانه زنبورها
  • خلاصه بازی دورتموند 1-1 بایرلورکوزن (بوندسلیگا - 2023/24)
  • دورتموند 1-1 لورکوزن: آلونسو به هیچ تیمی نمی‌بازد
  • دورتموند - بایرلورکوزن؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و بایرلورکوزن +پخش آنلاین
  • خلاصه بازی اونیون برلین 1-5 بایرن مونیخ (بوندسلیگا - 2023/24)
  • ترکیب احتمالی دورتموند و بایرلورکوزن برای بازی با یکدیگر