Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهیل واحدی در لیگ اسنوکر حرفه ای‌ها به سه شکست متوالی دست یافت تا با این نتایج از حضور در مرحله بعد مسابقات بازماند.

به گزارش ایسنا، پس از شیوع کرونا و پس از کنترل این بیماری در انگلستان، اولین رویداد ورزشی که در این کشور و آن هم پشت درهای بسته برگزار شد مسابقات لیگ قهرمانان اسنوکر بود. بعد از برگزای موفق این مسابقات، فدراسیون جهانی تصمیم گرفت که رقابت‌های بیشتری را دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جدیدترین رقابت‌ها، امشب (شنبه ۲۹ شهریور)  سهیل واحدی  به مصاف سه حریف خود رفت. واحدی که در رده ۸۰ حرفه ای‌ها قرار دارد در بازی اول رودرروی لیانگ ونبو  از چین حاضر شد. حریف چینی واحدی  که در رده ۳۵ بهترین اسنوکربازان دنیا قرار دارد موفق شد نماینده ایران را با نتیجه سه بر یک شکست دهد. در بازی دوم نماینده ایران به مصاف گرائم دات از اسکاتلند رفت. در بازی دوم واحدی بازهم با نتیجه سه بر یک شکست خورد. حریف دوم نمانیده ایران در این رقابت‌ها در رده ۲۱ حرفه ای‌ها قرار دارد.
ملی پوش اسنوکر ایران در بازی آخر مقابل زک سورتی از انگلستان قرار گرفت.  در بازی آخر هم نماینده ایران با نتیجه مشابه سه بر یک شکست خورد. حریف آخر واحدی در رده ۱۲۸ حرفه ای‌ها قرار داشت. 
با این سه شکست نماینده ایران از این مسابقات حذف شد.
همچنین روز گذشته حسین وفایی دیگر نماینده اسنوکر ایران در لیگ اسنوکر حرفه ای‌ها موفق شد به دو پیروز و یک شکست دست یابد. او با اختلاف یک امتیاز از راه یابی به مرحله بعد بازماند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسنوکر سهیل واحدی نماینده ایران حرفه ای ها یک شکست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۱۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش

ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن بابت پیروزی مقابل بارسلونا و راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  کیلیان امباپه که در برتری 4 بر یک شب گذشته (سه‌شنبه) پاری‌سن‌ژرمن در خانه بارسلونا در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو گل تیمش را به ثمر رساند و به PSG کمک کرد تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری 6 بر 4 راهی دور بعد این رقابت‌ها شود، پس از این بازی گفت: خیلی خیلی خوشحالیم. ما قطعاً به دنبال کسب پیروزی در این دیدار بودیم. ما 6 روز پیش از این دیدار با این ایده کار کرده بودیم که برای کسب پیروزی به ورزشگاه مونتجوئیک می‌آییم و این برد متعلق به کل تیم است. باید به همه تبریک گفت، به تمامی کسانی که پشت صحنه در این باشگاه تلاش می‌کنند. کادر فنی و بازیکنان البته بیشتر دیده می‌شود اما واقعیت این است که کل باشگاه برای این بازی طوری آماده شده بود که ما ناراحت از این بازی به خانه برنگردیم.

وی افزود: خوشحالیم که با کسب جواز صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به خانه بازگشتیم. ما حالا تنها یک گام دیگر برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان در ومبلی فاصله داریم. حالا باید با دورتموند مصاف کنیم که بازی دشواری خواهد بود، چون با آنها در مرحله گروهی مصاف کرده بودیم اما سعی می‌کنیم کارمان را با پیروزی در بازی رفت مقابل آنها آغاز کنیم.

ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن همچنین درباره عملکرد انفرادی‌اش هم اظهار داشت: می‌خواهم به تیمم کمک کنم. حقیقت این است که همیشه می‌خواهم به تیم کمک کنم. ما در مقطعی هستیم که کوچکترین جزئیات هم باید لحاظ شود و درست است که گلزنی‌ها کمک می‌کند اما تنها کارِ لازم نیست. من می‌خواهم تا جای ممکن هم به لحاظ گلزنی و هم به لحاظ عملکردی در زمین به تیم کمک کنم.

انریکه: اخراج آرائوخو تفاوت را رقم زدژاوی: به داور گفتم فاجعه بودی!/ اخراج آرائوخو سختگیرانه بود

امباپه که در پایان فصل با اتمام قراردادش از پاری‌سن‌ژرمن جدا خواهد شد و گفته می‌شود مقصد بعدی او رئال مادرید خواهد بود، در پاسخ به این پرسش که «آیا با این برد تصمیمت برای جدایی از پاری‌سن‌ژرمن تغییری نخواهد کرد؟»، خاطرنشان کرد: خیر!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!
  • شکست نماینده اراک مقابل حریف بالای جدولی
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الفیحا + پخش آنلاین
  • نماینده مجلس: عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته است
  • صعود ستاره اسنوکر ایران به مرحله نهایی قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله
  • اقتدار ارتش حاصل تفکر و اندیشه انقلابی و جهادی است
  • نماینده بسکتبال خراسان شمالی حریف خود را شکست داد
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و شباب الاهلی + پخش آنلاین
  • واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش