Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@11:29:31 GMT

ستاره پیشین پرسپولیس سرمربی چوکای تالش شد + سند

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۱۸۰۴

ستاره پیشین پرسپولیس سرمربی چوکای تالش شد + سند

محمد نصرتی بازیکن سابق تیم ملی ایران و سرمربی فصل گذشته گل ریحان با قراردادی دو ساله هدایت تیم چوکای تالش را به عهده گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نصرتی که فصل گذشته ، اولین سال سرمربیگری اش را با گل ریحان در لیگ یک پشت سرگذاشت در فصل آینده با تیم تازه دسته اولی شده چوکای تالش در این رقابت ها حضور پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصرتی ساعتی قبل با مسئولان تیم چوکا به توافق نهایی رسید و قراردادی به مدت دو فصل را امضا کرد.

چوکا که از ابتدای دهه هفتاد در فوتبال ایران متولد شد اکنون یکی ازتیم های قدیمی گیلان به حساب می آید. این تیم فصل گذشته موفق شد با صدرنشینی در گروه ب رقابت های لیگ دسته دو به لیگ یک صعود کند.

محمدنصرتی نیز فصل گذشته در اولین حضورش روی نیمکت به عنوان سرمربی عملکرد خوبی در تیم گل ریحان داشت هرچند مشکلاتی که در نیمه های راه در این باشگاه به وجود آمد در نهایت منجر به جدایی اش شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: چوکای تالش پرسپولیس چوکای تالش لیگ برتر محمد نصرتی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس تراکتورسازی یوونتوس لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد لیورپول فصل گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۱۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال

شهره موسوی نائب رئیس سابق فدراسیون فوتبال در پرونده کثیرالشاکی «کینگ مانی» به ۱۰ سال حبس محکوم شد.

به گزارش مشرق، رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رأی پرونده موسوم به «کینگ‌مانی» خبر داده‌اند. متهم ردیف دوم این پرونده شهره موسوی، نائب رئیس پیشین زنان فدراسیون فوتبال بود که اکنون به ۱۰ سال حبس، رد مال و محرومیت از خدمات دولتی محکوم شده است.

رئیس کل دادگستری استان تهران درباره رای پرونده کینگ مانی گفته است: «بر اساس رای صادره، سه نفر از اشخاص حقیقی و یک شخص حقوقی متهم در این پرونده به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای از طریق ایجاد رمزارز جعلی به نام «کینگ‌مانی» و توزیع آن در بین مردم، به حبس‌های طویل‌المدت محکوم شدند و شرکت «بادران گستران» به ممنوعیت از فعالیت شغلی با استفاده از هر گونه رمزارز به مدت دو سال محکوم شد.»

موسوی که در دوران عزیزی خادم، نایب رئیس زنان در فدراسیون فوتبال بود، در طول مدت بازداشت هم کماکان از حضور خود در فدراسیون فوتبال استعفا نداد و به صورت آنلاین در جلسات هیئت رئیسه شرکت می‌کرد، اما بعد از حضور مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، با دستور حراست فدراسیون موسوی از سمت خود برکنار شد و سپس مریم منظمی جایگزین این مدیر پرحاشیه شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد
  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس
  • «محمد نصرتی» سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل شد
  • آلرژی عجیب ستاره فوتبال ایران؛ دشمن جام!
  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است
  • ملاقات جذاب قلعه‌نویی و ستاره نامدار ایتالیا(عکس)
  • ستاره پرسپولیس دعوت میثاقی را رد کرد