Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- انتقال قرضی گرت بیل از رئال مادرید به تاتنهام رسمی شد و این بازیکن در فصل 2020/21 برای تیم ژوزه مورینیو به میدان خواهد رفت.
به گزارش آریا، با تایید باشگاه تاتنهام؛ گرت بیل پس از 7 فصل بازی در رئال مادرید به تاتنهام برگشته است. او در سال 2013 با مبلغ 101 میلیون یورو راهی رئال مادرید شد. قرارداد گرت بیل با تاتنهام به صورت قرضی و به مدت یک سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه اسپرز به جزییات توافق میان طرفین و نحوه پرداخت دستمزد گرت بیل اشاره نشده است.
گفته می شود رئال مادرید و تاتنهام به طور مشترک دستمزد 17 میلیون یورویی این ستاره 31 ساله ولزی را پرداخت خواهند کرد. گرت بیل فعلا نمی تواند برای تاتنهام به میدان برود چراکه او با مصدومیت از بازی های ملی برگشته بود. این بازیکن احتمالا از یک ماه دیگر برای بازی در ترکیب تیم مورینیو آماده خواهد شد.
به نظر می رسد این انتقال برای یک سال حدود در حدود 20 میلیون پوند برای باشگاه انگلیسی هزینه خواهد داشت. این ستاره ولزی در لندن شماره 9 را بر تن خواهد کرد. دوران درخشش گرت بیل در همین تاتنهام آغاز شد و در نهایت این بازیکن در سال 2013 با رقم 85 میلیون پوند به رئال مادرید پیوست. گرت بیل سالهای پرفراز و نشیبی را در رئال مادرید طی کرد، سه بار در دو فینال لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شد و در برخی مقاطع ستاره تیمش بود.
اما این اواخر رابطه او با زین الدین زیدان به سردی گرایید و در اواخر فصل قبل گرت بیل معمولا بازی های رئال مادرید را از روی سکوها تماشا می کرد. در نهایت این رابطه منجر به جدایی گرت بیل شد و حالا او در تاتنهام به دنبال اثبات دوباره خویش است. گرت بیل در هنگام بازگشت به تاتنهام شماره 9 را بر تن خواهد کرد. البته نشریه تلگراف امروز در گزارشی مدعی شد این ستاره ولزی مصدوم است و نمی تواند تا یک ماه آینده اسپرز را همراهی کند، اما بی شک بازگشت او به ترکیب تاتنهام را می توان یکی از مهیج ترین اتفاقات این فصل لیگ برتر توصیف کرد.
گرت بیل از بازی های ملی برای ولز با مصدومیت به رئال مادرید برگشته بود. پس از قطعی شدن انتقال او به تاتنهام، این بازیکن توسط کادر پزشکی اسپرز مورد معاینه قرار گرفت و مشخص شد به دلیل مصدومیت حدود یک ماه از میادین دور خواهد بود. بنابراین گرت بیل برای انجام اولین بازی خود در تاتنهام باید تا بعد از دیدارهای ملی ماه اکتبر صبر کند. ستاره ولزی چند دیدار آینده تیم مورینیو از جمله بازی با منچستریونایتد را از دست خواهد داد.
سرخیو رگیلون، مدافع چپ 23 ساله و اسپانیایی رسما از رئال مادرید به تاتنهام پیوست. باشگاه تاتنهام از طریق وبسایت خود اعلام کرد سرخیو رگیلون را از رئال مادرید خریداری کرده و با این مدافع چپ 23 ساله قراردادی تا 2025 امضا کرده است. این بازیکن اسپانیایی پیراهن شماره 3 تاتنهام را به تن خواهد کرد.
گفته می شود تاتنهام 30 میلیون یورو برای او پرداخت کرده و رئال مادرید نیز بند بازخرید او به ارزش 45 میلیون یورو را در اختیار دارد. همچنین گفته می شود اگر پیشنهادی در آینده از سوی تیمی دیگر به تاتنهام ارائه شود، آنگاه رئال در صورتی که بخواهد می تواند پیشنهادش را با آن پیشنهاد مطابقت دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گرت بیل تاتنهام رئال مادرید گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۱۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای منچسترسیتی: کایل واکر به بازی با آرسنال می‌رسد

آسیب‌دیدگی کایل واکر جدی نیست و او مشکلی برای همراهی‌ منچسترسیتی در هفته‌های پیش رو نخواهد داشت

طرفداری | چند روز قبل و در جریان دیدار دوستانه انگلیس با برزیل، کایل واکر از ناحیه همسترینگ مصدوم و در اواسط نیمه اول تعویض شد. آسیب‌دیدگی واکر این گمان را به وجود آورد که او ممکن است تقابل‌های حساس منچسترسیتی با آرسنال و رئال مادرید را از دست بدهد اما به گزارش اسکای، مصدومیت این مدافع جدی نیست و او می‌تواند در ترکیب سیتی برای بازی‌های حساس پیش رو به میدان برود.

گفتنی است منچسترسیتی در حساس‌ترین بازی هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، روز یکشنبه هفته آینده در خانه به مصاف آرسنال خواهد رفت. شاگردان پپ گواردیولا 9 روز بعد از این جدال نیز در سانتیاگو برنابئو میهمان رئال مادرید خواهند بود.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • براهیم دیاز در پیراهن تیم ملی مراکش / عکس
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • بازگشت هری کین به ورزشگاه تاتنهام با پیراهن بایرن مونیخ
  • مصاحبه تلخ برای لیورپول: شاخک‌های رئال فعال شد!‏
  • خیال آنچلوتی راحت شد: قرارداد ستاره رئال تمدید می‌شود
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان / عکس
  • دلیل درگیری وینیسیوس با آلوارو موراتا پس از بازی برزیل و اسپانیا چه بود؟
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • خبر خوش برای منچسترسیتی: کایل واکر به بازی با آرسنال می‌رسد