Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@04:36:16 GMT

۲۵ خانه هلال کرمان در آستانه هفته دفاع مقدس افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۱۸۳۹

۲۵ خانه هلال کرمان در آستانه هفته دفاع مقدس افتتاح شد

به‌گزارش ایرنا، رضا فلاح روز شنبه در حاشیه افتتاح خانه‌های هلال ضمن تبریک به‌مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس افزود: ۲۵ خانه هلال در سراسر استان با حضور فرمانداران، ائمه جمعه و جماعات، دهیاران و بخشداران به صورت ویدئو کنفرانسی با مرکز استان به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس افتتاح شد. 

وی اظهار داشت: طی سال‌های اخیر تاکنون ۱۶۷ خانه هلال در سراسر استان کرمان راه اندازی و فعال شده و این میزان تا پایان سال جاری به ۳۰۰ خانه افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: خانه های هلال با هدف تحقق شعار داوطلب محوری، بهره مندی از مشارکت افتخاری و داوطلبانه افراد علاقه مند جهت فعالیت در این جمعیت به‌منظور حمایت از زندگی و سلامت آحاد افراد جامعه راه اندازی شده است.

وی ارائه آموزش های امدادی، اصول و روش های خدمات داوطلبانه در شرایط عادی و بحرانی در سطح روستا و محلات شهری را از دیگر اهداف افتتاح خانه های هلال ذکر کرد.

فلاح گفت: پنج هزار نفر عضو داوطلب در ۱۲۷ خانه هلال در طی ۲ ماه گذشته از آموزش‌های امدادوکمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات بهره مند شدند.

برچسب‌ها کرمان امداد و نجات هفته دفاع مقدس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان امداد و نجات هفته دفاع مقدس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران کرمان امداد و نجات هفته دفاع مقدس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور هفته دفاع مقدس خانه هلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۱۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برخورد پژو ۴۰۵ با ۲۰۶ در محور آق قال به گنبد کاووس - بعد از روستای سلاق یلقی - انتهای دور برگردان باعث حادثه شد.

وی افزود: در پی این حادثه یک دستگاه آمبولانس به همراه ست نجات و یک تیم به محل اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان تعداد کل افراد حادثه دیده و مصدوم را ۷ نفر اعلام کرد و گفت: یک نفر از حادثه دیدگان از طریق جمعیت هلال‌احمر و مابقی توسط اورژانس به مراکز درمانی استان انتقال داده شدند.

کد خبر 6085830

دیگر خبرها

  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر در هفته هلال‌احمر افتتاح می‌شود
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است
  • معرفی و دانلود بهترین طرح‌های بکگراند دفاع مقدس
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد
  • اردوی زیارتی ۴۸ داوطلب فعال هلال احمر به مشهد مقدس
  • اردوی زیارتی ۴۸ داوطلب فعال هلال احمر خراسان جنوبی به مشهد مقدس