Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:23:44 GMT

مقاومت ۸ ساله خارگ مستند و به تصویر کشیده شود

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۱۸۸۷

مقاومت ۸ ساله خارگ مستند و به تصویر کشیده شود

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر ابراهیمی عصر شنبه در جلسه برنامه ریزی هفته دفاع مقدس در جزیره خارگ اظهار داشت: جزیره مقاوم و قهرمان خارگ یادآور ایستادگی مردمانی صبور و ایثارگر است.

وی افزود: کارکنان خدوم صنعت نفت با همت جهادی که برگرفته از ایمان و تقوای الهی است لحظه‌ای نگذاشتند صادرات نفت از جزیره که شریان حیاتی اقتصاد ایران اسلامی بود قطع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: نیروهای نظامی و سپاه قهرمان ایران اسلامی جانفشانی‌های فراوانی برای حفظ و حراست از نقطه راهبردی کشور را به سرانجام رساندند که نیازمند است که مقاومت ۸ ساله خارگ مستند و به تصویر کشیده شود.

ابراهیمی گفت: در هفته مبارک دفاع مقدس برنامه‌های بسیار خوبی تدارک دیده شده است، تجلیل از ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس، غبارروبی گلزار شهدای جزیره و دیدار با خانواده معزز شهدا در اولویت این برنامه‌ها قرار دارد و با هماهنگی صورت گرفته ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برگزاری برخی از برنامه‌های این هفته به صورت مجازی برگزار خواهد شد. 

کد خبر 5027804

منبع: مهر

کلیدواژه: جزیره خارگ بخشدار ویژه خارگ ناصر ابراهیمی هفته دفاع مقدس ویروس کرونا شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا توهین به پیامبر کرمانشاه انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۱۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی لیورپول و اورتون + فیلم

دیدار تیم‌های لیورپول و اورتون در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس با برتری اورتون به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های لیورپول و اورتون شامگاه _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد اورتون به‌پایان رسید.

جارد برنثویت در دقیقه ۲۷ و دومنیک کالورت لوین در دقیقه ۵۸ برای اورتون گلزنی کردند.

خلاصه‌بازی لیورپول و اورتون کد خبر 747724

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • پیکرهای 392 شهید از بیمارستان ناصر در غزه بیرون کشیده شد
  • خلاصه‌بازی لیورپول و اورتون + فیلم
  • حزباوی جلوی چشم ابراهیمی جشن می‌گیرد
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • جریان مقاومت در مقیاس منطقه‌ای و جهانی فراگیر شده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود