Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@12:13:31 GMT

شهروند اراک فردا به میدان می رود

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۱۹۶۶

شهروند اراک فردا به میدان می رود

دیدار تیم والیبال شهروند با نماینده اردکان فردا برگزار می شود و هواداران هیچگونه نگرانی در این خصوص نداشته باشند .

به گزارش برنا از اراک،  رضا سمیعی در گفت و گوی اختصاصی با برنا بیان داشت : با پیگیری های هیات ، برای بازی فردا برای تمام بازیکنان آی دی کارت صادر شده و پرداختی مسابقات نیز انجام شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص استعفای لاهوتی از سرمربیگری تیم والیبال شهروند اراک گفت : با توجه به اینکه  ( لاهوتی ) یکی از مربیان با برنامه  دقیق والیبال کشور است و با وجود مشکلات تیم شهروند  ، به دلیل فراهم نشدن شرایط مالی در این فصل این مهم صورت نگرفت ، وی استعفا داد و برای بازی فردا سمیعی به عنوان سرمربی تیم والیبال روی نیمکت می نشیند .

سمیعی تاکید کرد : در صورتی که  نیم فصل دوم مشکلات مالی تیم رفع شود و به طور حتم برای تیم والیبال استان یک سرمربی مجرب و حرفه ای سکاندار  این تیم خواهد شد .

رئیس هیات فوتبال استان مرکزی خاطر نشان کرد: مبلغ پرداختی از سوی شهرداری به تیم والیبال تعهدی بود که باید فصل گذشته صورت می گرفت که با این میزان پرداختی در فصل جاری توانستیم اعتبار ورودی مسابقات را تامین کنیم .

سمیعی خاطر نشان کرد: علی رغم مشکلاتی که برای تیم والیبال وجود دارد امید است نتایج خوبی کسب کنیم و شاهد درخشش نماینده والیبال استان در کشور باشیم .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم والیبال شهرداری اراک تیم والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۱۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی سمیعی مطرح کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ از حریق یک واحد تجاری (کارگاه چوب بری) در جاده مخصوص تهران - کرج مطلع شدیم.

وی افزود: برای اطفای حریق و امداد رسانی به این حادثه ۲۱ نیروی آتش نشان به همراه یک دستگاه تانکر ۳۰ هزار لیتری آب و ۶ دستگاه خودروی عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

سمیعی بیان کرد: این حریق در کارگاه چوب بری به متراژ حدوداً ۵۰۰ مترمربع شعله ور و با تلاش آتش نشانان حریق کاملاً مهار و موقعیت حادثه ایمن سازی شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اینکه با حضور به موقع آتش نشانان از سرایت حریق به دیگر نقاط جلوگیری شد، عنوان کرد: این حادثه مصدومی در بر نداشت.

کد خبر 6087177

دیگر خبرها

  • شرایط مبهم پرسپولیس برای سفر به اراک؛ برزخ عجیب اوسمار!
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • فردا قطعی برق در پلدشت
  • فردا برق مناطقی ازشهر پلدشت قطع می شود.
  • اخراج پاکبانان شهرداری یاسوج صحت ندارد / درحال تسویه معوقات هستیم
  • اجرای اردوی عملی دانش آموزان