Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@11:23:09 GMT

پایان اختلاف 2 برادر با شلیک ۵ گلوله

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۱۹۷۱

مرد جوان که بر سر ارثیه پدری با برادرش اختلاف پیدا کرده بود در حالی با شلیک ۵ گلوله به قتل رسید که برادر بزرگش به اتهام این جنایت بازداشت شده است.

به گزارش ایران، ساعت ۲۳ شامگاه چهارشنبه26 شهریور، مأموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ پسر جوانی در یکی از بیمارستان‌های پایتخت خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسر جوان با شلیک 5 گلوله مجروح و پس از انتقال به بیمارستان تسلیم مرگ شده بود.

به‌دنبال گزارش این جنایت، به دستور بازپرس مصطفی واحدی تحقیقات آغاز شد.

بررسی‌ها نشان می‌داد که محل درگیری در شهرک ولیعصر بوده است. بدین‌ترتیب تیم تحقیق راهی محل حادثه شدند. در نخستین گام، مأموران به تحقیقات میدانی پرداخته و شاهدان مدعی بودند که عامل این تیراندازی برادر بزرگ مقتول به نام بهنام بوده است.

قتل در نانوایی

در شاخه دیگری از تحقیقات، تیم جنایی به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه پرداختند.

دوربین‌ها نشان می‌داد که بهنام 35 ساله با چند نفر از دوستانش مقابل مغازه نانوایی در همسایگی‌شان ایستاده بود که ناگهان برادر 45 ساله‌اش با سلاح شکاری به سمت او رفت.

بهنام، با دیدن برادرش که مسلح بود، به مغازه نانوایی پناه برد اما مرد میانسال در تعقیب او وارد مغازه نانوایی شد و پس از شلیک چند گلوله به بهنام فرار کرد.

ارثیه خونین

در ادامه بررسی‌ها، مشخص شد دو برادر در کار خرید و فروش ملک بوده و مدتی قبل پدرشان فوت کرده است. با مرگ پدر ارثیه‌ای که او برای فرزندانش گذاشته بود باعث اختلاف بین آنها و در نتیجه برادرکشی شد.

دستگیری سه ساعت پس از جنایت

با شناسایی هویت متهم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت بلافاصله راهی محل حادثه شده و مرد جوان را سه ساعت پس از جنایت در خانه اش، دستگیر کردند.

در بازرسی از خانه متهم، اسلحه شکاری که با آن قتل مرتکب شده بود نیز کشف شد.

مرد جوان پس از انتقال به اداره آگاهی منکر جنایت شد و گفت: با برادرم بر سر ارثیه اختلاف داشتم اما من تیراندازی نکردم. متهم درحالی چنین ادعایی دارد که دوربین‌های مداربسته محل حادثه و اظهارات شاهدان تیراندازی به دست وی را تأیید می‌کند.

بدین ترتیب وی به اتهام مباشرت در قتل روانه بازداشتگاه شد همچنین با دستور قضایی قرارشد که قاتل برای بررسی سلامت روانی و تست مواد مخدر و الکل به پزشکی قانونی منتقل شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قرارداد الجزایر علی شمقدری قتل عام صبرا و شتیلا مکانیسم ماشه توافق اسرائیل و بحرین حیران پایان اختلاف شلیک گلوله قرارداد الجزایر علی شمقدری قتل عام صبرا و شتیلا مکانیسم ماشه توافق اسرائیل و بحرین حیران محل حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۱۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان آدم ربایی ۲ پسر جوان در رودبارجنوب

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمدرضا نجارزاده، ظهر چهارشنبه گفت: در پی اعلام ربایش دو پسر ۳۵ و ۲۳ ساله در یکی از روستا‌های شهرستان رودبار جنوب و با حضور مأموران پلیس آگاهی در محل مشخص شد چند نفر با تهدید دو پسر جوان را از محدوده یک دامداری ربوده و به محل نامعلومی منتقل کرده‌اند.

وی افزود: در این راستا با اجرای طرح مهار و اعلام موضوع به تمامی واحد‌های گشت انتظامی در نهایت با انجام کار اطلاعاتی و استفاده از ظرفیت ریش سفیدان و معتمدین محلی، افرادی که اقدام به ربودن این دو نفر کرده بودند عرصه را بر خود تنگ دیده و افراد ربوده شده را کمتر از ۲ ساعت آزاد کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان رودبار جنوب علت این عمل مجرمانه را اختلاف شخصی بین چند جوان ذکر و بیان کرد: پی جویی‌های لازم برای شناسایی دقیق‌تر و دستگیری عاملان این آدم ربایی در دست انجام است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پليس شهرستان رودبارجنوب به آدم ربايي دو پسر جوان پايان داد
  • پایان آدم ربایی ۲ پسر جوان در رودبارجنوب
  • جشن تولد خونین در باغ ویلا | قتل دلخراش دو جوان با شلیک گلوله
  • تاریخ اعزام به خدمت مشمول تا پایان خدمت برادر تمدید شد
  • حداکثر اختلاف قیمت گوجه‌فرنگی از میدان تا خرده‌فروشی ۳۵ درصد است
  • شلیک گاز اشک‌آور و گلوله رنگی از دوربین امنیتی
  • گوترش خواستار راه حل مسالمت آمیز برای سودان شد
  • جنایت وسط خیابان گاندی بعد از مشاجره؛ قتل یک زن با ۲۰ ضربه چاقو
  • تیراندازی در میاندوآب + فیلم
  • جنایت در خیابان گاندی | قتل زن جوان با ۲۰ ضربه چاقو