Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@07:12:09 GMT

۹.۴درصد؛ بازدهی بورس در هفته گذشته

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۱۹۸۳

۹.۴درصد؛ بازدهی بورس در هفته گذشته

طی یک هفته گذشته (نوزدهم تا بیست‌و‌ششم شهریور ماه) بورس با ثبت رشد ۹.۴درصدی، پربازده‌ترین بازار مالی هفته بود. (منبع)

پربیننده ترین ۱۰ میلیون و ۵هزار تومان؛ ارزش سهام عدالت قابل فروش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس بازار سرمایه بازارهای مالی بازدهی بورس قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۱۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعیان: بعضی دنبال گذشته هوادار هستند!

بازیکن تیم فوتبال هوادار می‌گوید برخی افراد دنبال این هستند چرا بعضی بازیکنان در نیم فصل اول اینگونه بازی نمی‌کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، داریوش شجاعیان بعد از تساوی 2-2 هوادار و پیکان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، گفت: این سومین یا چهارمین بازی است که در نتیجه جلو می‌افتیم و در نهایت بازی مساوی می‌شود. روی این قضیه باید کار کنیم و امیدوارم این اتفاق دیگر تکرار نشود.

عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!

 وی افزود: اگر این اتفاق نمی‌افتاد در چهار بازی، هشت امتیاز بیشتر می‌گرفتیم و با احتساب آنها رتبه تیم ما تک رقمی می‌شد ولی این اتفاق نیفتاد. مستحق برد بودیم و امیدوارم در هفته‌های باقیمانده این اتفاق بیفتد که بتوانیم برنده باشیم.

بازیکن هوادار راجع‌ به  اینکه آیا شلوغی اعضای کادر فنی دو تیم باعث توقف بازی نمی‌شد، تصریح کرد: اتفاقی بود که در آخر بازی افتاد. چون امتیاز دو تیم برابر بود یک مقدار حساسیت دو تیم زیاد بود. این اتفاقات در لیگ ما طبیعی است مخصوصاً دقایق آخر بازی که تیمی عقب باشد. با تمام احترامی که برای آقای عنایتی قائلم از اول بازی هیچ اتفاقی از سمت نیمکت ما اتفاق نیفتاد. شاید وقتی من تعویض شدم هیجان‌زده شدم و کمی داد زدم که عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم اگر اشتباه از ما بود، ببخشند.

شجاعیان در پاسخ به این سؤال که چه اتفاقاتی باعث شده بعد از مصدومیت دوباره بدرخشد و گل و پاس گل‌های متوالی داشته باشد، عنوان کرد: باعث و بانی این اتفاق آقا مسعود (شجاعی) است. او با همه بچه‌ها صحبت و روحیه دو چندانی به ما تزریق می‌کند. همین هم باعث شده در این برهه برای تیم هوادار تأثیرگذار باشم. در اتفاقاتی که برای من می‌افتد تک تک بچه‌های تیم زحمت می‌کشند. اگر پاس گلی می‌دهم ثمره آن کسی است که گل می‌زند. اگر گل می‌زنم بچه‌ها زحمت می‌کشند و به من پاس می‌دهند.

وی ادامه داد: امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد. دقیقاً یکی از اتفاقاتی که برای من افتاده و در فوتبالم تأثیرگذار بوده، ازدواجم است. از همسرم تشکر می‌کنم چون کنار من بود. این اتفاق روزی و قسمت من بوده که با وجود همسرم عملکرد خوب را تجربه کنم.

بازیکن هوادار گفت: چیز دیگری ذهنم را خیلی درگیر می‌کند. نمی‌دانم کدام شخص است. اما از هفته سیزدهم آقا مسعود آمد و الان هفته بیست و چهارم است. از هفته سیزدهم تا هفته بیست و چهارم، اگر مربی در نشست خبری حرف می‌زند یا بازیکنی در میکسدزون صحبت می‌کند، آن فرد همواره درباره گذشته این تیم صحبت می‌کند. چرا نیم فصل اول این اتفاقات نیفتاد؟ مثلاً می‌گویند چرا داریوش شجاعیان نیم فصل اول گلزنی نمی‌کرد یا پاس گل نمی‌داد. نمی‌دانم دنبال چه هستند؟ به نظرم  همه عوامل قبلی  و کل عواملی که الان در تیم هستند، قابل احترام هستند. همان روزی که آقا محمود (فکری) از تیم رفتند به همان دوست عزیز گفتم همه توان خودمان را گذاشتیم، ولی نشد.بعضی جاها این اتفاق نمی‌افتد و امیدوارم این سؤال در هفته‌های بعدی تکرار نشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نبود مسیح در 3 بازی به چشم آمد
  • متن و حاشیه فرهنگ و هنر در هفته گذشته
  • شجاعیان: بعضی دنبال گذشته هوادار هستند!
  • رشد هزار میلیاردی خروج سرمایه از بورس
  • توجه اهالی بازار سرمایه به نقدشوندگی و حمایت از شاخص‌ساز‌ها جلب شد
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • برنامه ریزی برای پذیرش شرکت‌های کرمانشاه در بازار سرمایه
  • سایه روشن‌های بازار سرمایه پس از یک هفته پرالتهاب
  • حجم ۸۰۰۰ میلیارد تومانی معاملات در بازار سرمایه توسط کرمانشاهیان
  • از هفته آینده دامنه نوسان و روند معاملات به حالت عادی بازمی‌گردد