Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران، «احمد عقل» سفیر تشکیلات خودگردان فلسطین در عراق اعلام کرد که با پیشنهاد برخی از کشور‌های عربی، در خصوص استقرار فلسطینی‌ها در کشور‌های عراق و مصر مخالف است.

سفیر فلسطین در بغداد روز شنبه طی گفت‌وگو با خبرگزاری «المعلومه»، گفت: «کشور‌هایی در منطقه از دولت فلسطین خواسته‌اند، تا سه میلیون فلسطینی را ذیل توافق معامله قرن، در استان الانبار عراق و شبه‌جزیره سیناء در مصر مستقر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشکیلات خودگردان فلسطین با این پیشنهاد مخالف است». وی تاکید کرد که همه فلسطینی‌ها، مایل‌اند تا در کشور خود باشند.

احمد عقل این را هم افزود که: «علی‌رغم نقض حقوق بشر از سوی رژیم صهیونیستی، فلسطینی‌ها مخالف هرگونه پیشنهاد جایگزینی برای کشورشان هستند».

براساس طرح صلح دونالد ترامپ موسوم به معامله قرن، آمریکا قدس اشغالی را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخته است. همچنین طبق این طرح کاملا یک طرفه، بخش عمده‌ای از کرانه باختری به رژیم صهیونیستی الحاق خواهد شد. سران فلسطینی اعلام کردند که در صورت اجرا شدن این توافق، به هیچ یک از توافق‌های پیشین با صهیونیست‌ها پایبند نخواهد بود. معامله قرن همچنین به دنبال حذف همیشگی بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین مادری است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی تشکیلات خودگردان فلسطین معامله قرن فلسطینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۲۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر بولیوی در تهران: نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است

سفیر بولیوی در تهران، در همایش «غزه زنده است» گفت: نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رومینا پرزراموس سفیر بولیوی در تهران، در همایش «غزه زنده است» گفت: اسرائیل باید قطعنامه‌هایی که در شورای امنیت به تصویب می‌رسد احترام بگذارد و به جنایات خود در غزه پایان دهد.

وی ادامه داد: در نوامبر که روز استقلال فلسطین است، بولیوی به همراه سفیر همراه مردم به خیابان‌ها آمدند و خواستار توقف نسل کشی در غزه شدند.

سفیر بولیوی در تهران گفت: نماینده بولیوی در سازمان ملل نیز اقدامات رژیم اسرائیل را محکوم کرد و خواستار احترام گذاشتن این رژیم به قوانین بین المللی شد.

وی افزود: در ۴۸ امین سالگر روز فلسطین، بولیوی بر همبستگی خود با این کشور تاکید دارد. در جلسه علنی شورای امنیت، بولیوی جنایات در غزه را نیز محکوم کرد.

سفیر بولیوی در تهران یادآور شد: نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است. در حال حاضر دلایل کافی برای برپایی دلایل برای تشکیل دادگاه جهت رسیدگی به جنایات رژیم اسرائیل وجود دارد.

وی در پایان حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است
  • شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • رویکرد اردن نسبت به مساله فلسطین
  • رویکرد اردن به مساله فلسطین/ از همدلی مردم تا هم‌سویی دولت با غرب
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • سفیر بولیوی در تهران: نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است
  • زیرپوست وتوی کشور فلسطین
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است