Web Analytics Made Easy - Statcounter

شوچنکو می گوید چلسی می خواهد رقابت کند و به همین منظور بازیکنان باکیفیت را جذب کرده است. 

آندری شوچنکو بر این عقیده است که فرانک لمپارد عملکرد خوبی در چلسی داشته و نباید به خاطر هزینه هایی که در این تابستان برای خرید بازیکنان خوب برای تیمش کرده است، بازخواست شود چرا که بازیکنان باکیفیت، گران قیمت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش طرفدرای و به نقل از گل، چلسی در بازار نقل و انتقالاتی، عملکرد فوق العاده ای داشته و تا این مقطع، تیمو ورنر، حکیم زیاش، بن چیلول، تیاگو سیلوا، مالانگ سار و کای هاورتس را به خدمت گرفته است و در آستانه جذب ادوارد مندی، دروازه بان 28 ساله باشگاه رن نیز قرار دارد. در این میان، آندری شوچنکو می گوید از خرید بازیکنان باکیفیت توسط چلسی شگفت زده نشده است چرا که اعتقاد دارد تیم سابقش برای رسیدن به اهداف بلند پروازانه، به مهره های باکیفیتی نیاز دارد.ستاره اوکراینی سابق چلسی، اظهار داشت:

همه چیز در مورد پول نیست. البته که پول فاکتور کمک کننده ایست اما همه ما می دانیم که بازیکنان خوب گران هستند. باشگاه هایی مانند بارسلونا، رئال مادرید، منچستریونایتد همواره به فکر تقویت تیم خود هستند و فکر می کنم چلسی نیز در حال حاضر همین کار را انجام داده است چرا که آن ها می خواهند رقابت کنند و عناوین قهرمانی را به دست بیاورند. 

شوچنکو در ادامه در خصوص عملکرد فرانک لمپارد روی نیمکت چلسی صحبت کرد و گفت: 

من فکر می کنم او عملکرد فوق العاده ای داشته است. من فرانک را دوست دارم. او بسیار حرفه ایست و به تمامی جزئیات توجه می کند. او می تواند سیستم تیم را تغییر دهد و وقتی اوضاع بر وفق مراد پیش نرود، برای تطبیق با شرایط جدید تلاش کند. این به معنای آن است که او در تمرینات به سختی با بازیکنانش کار می کند و بنابراین به عقیده من او عملکرد فوق العاده ای در چلسی داشته است. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوق العاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۲۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانك پرتوآذر با طلاى اسپانيا نزديك المپيك است

به گزارش "ورزش سه"، فرانك پرتوآذر كه تنها مدال تاريخى بازيهاى آسيايى دوچرخه سوارى ايران را به گردن آويخته است، بعد از مدال برنز چندى قبل خود در رقابتهاى آفريقاى جنوبى حال موفق به كسب مقام قهرمانى و مدال طلاى مسابقه كلاس دو جهانى ماده كراس كانترى المپيك در شهر ايسپايستر منطقه باسك اسپانيا در نزديكى بيلبائو شد.

ماده "كراس كانترى المپيك" نام رسمى يكى از ماده هاى ورزشى دوچرخه سوارى كوهستان است كه در بازيهاى المپيك وجود دارد و به همين دليل اين ماده در رقابتهاى دوچرخه سراى چنين اسمى دارد.

سكوى اول و مدال طلاى اين مسابقه در اتحاديه دوچرخه سوارى جهان uci داراى ٣٠ امتياز در رنكينگ جهانى بود كه به فرانك پرتو آذر كوهستان سوار عنوان دار كشورمان تعلق گرفت.

فرانك پرتو آذر كه دو مدال انفرادى و دو مدال تيمى قهرمانى دوچرخه سوارى كوهستان آسيا را در كنار تنها مدال دوچرخه سوارى تاريخ زنان ايران در بازيهاى آسيايى به گردن آويخته تا قبل از كسب اين امتياز در جايگاه و رنكينگ ١٤٩ جهان و هفتم آسيا قرار داشت كه احتمالا با بررسى امتيازات جديد هفتگى ديگر ورزشكاران جهان مى تواند تا رده ١٣٣ صعود كند.

در حال حاضر بين ركاب زنان كوهستان آسيايى سه دوچرخه سوار قزاقستانى، يك دوچرخه سوار چين تايپه و دو ژاپنى در رنكينگ اتحاديه جهانى دوچرخه سوارى از فرانك پرتو آذر بالاتر قرار دارند كه جايگاه مطلوبى تا قبل از رقابتهاى قهرمانى كوهستان آسيا در دهه دوم ارديبهشت به ميزبانى مالزى محسوب مى‌شود.

فرانك پرتو آذر كه به عنوان لژيونر براى سومين سال سه متوالى عضو باشگاه حرفه‌اى "پامپ فور پیس" سوئيس است هفته آينده در اين كشور مسابقه مهم ديگرى در سطح دو جهانى خواهد داشت تا با آمادگى كامل در قهرمانى آسيا به فكر بهتر كردن رنگ مدالهاى برنزى خود در قاره كهن باشد تا دوباره تاريخ ساز شود.

اين دوچرخه سوار ایرانی اميدوار است با توجه به درخشش در رقابتهاى بين المللى مختلف، اتحاديه جهانى را مجاب كند كه براى حضور در المپيك ٢٠٢٤ پاريس يكى از معدود "وايلد كارت‌هاى" موجود به عنوان سهميه ماده كراس كانترى به كشور ايران اهدا شود.

اهداى وايلد كارت المپيك يا همان مجوزهاى رسمى كه به دعوتنامه مشهور است، رسم رايج و راهكارى براى توسعه ورزش در كشورهايى به حساب مى‌آيد كه قهرمانان بزرگى دارند و اين نفرات در سطح بين المللى درخشيده‌اند اما نتوانسته‌اند سهميه حضور در بازي‌هاى المپيك را به هر دليلى كسب كنند.

كميته ملى المپيك ايران و فدراسيون دوچرخه سوارى بايد با ادامه نامه نگارى با اتحاديه جهانى اين رشته ورزشى در پى درخشش فرانك پرتوآذر در رقابت‌هاى اين چنينى و تلاشهاى مضاعف فردى او در افتخارآفرينى هاى مختلف با حضور در مسابقه‌هاى متعدد شرايطى را فراهم آورد تا در ماده كراس كانترى و رشته كوهستان، وايلد كارت المپيك به دوچرخه سوارى كشورمان اهدا شود.

اتفاقى كه دور از دسترس نيست و با تلاش‌هاى اين دوچرخه سوار در سطح بين المللى به شرط حمايت مديريت ورزش كشور احتمال بالاى براى تحقق آن وجود دارد.

ورزش ايران تاكنون ٢٩ سهميه انفرادى در رشته‌هاى كشتى آزاد، تكواندو، كشتى فرنگى، تيراندازى، شمشيربازى، وزنه‌بردارى، قايقرانى، ژيمناستيك هنرى در ماده پرش خرك و يك سهميه هم بر اساس رنكينگ در دوچرخه‌سوارى جاده در كنار دو سهميه تيمى شمشيربازى اسلحه سابر مردان و قايق دو نفره روئينگ دختران المپيك ٢٠٢٤ پاريس را به خود اختصاص داده است

از بين سهميه هاى به دست آمده ورزش ايران در ٩ رشته ورزشى، شش سهميه انفرادى توسط دختران ورزشكار كشورمان و ٢٣ سهميه انفرادى نيز توسط مردان در كنار دو سهميه تيمى مردان شمشيربازى و زنان قايقرانى تا اينجاى كار موجوديت كاروان ورزش ايران در سى و سومين دوره بازيهاى المپيك تابستانى در ٢٠٢٤ پاريس را تشكيل مى دهد.

✍???? پوريا تابان

دیگر خبرها

  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • سوئیس ۳۱۸ میلیون دلار از دارایی‌های روسیه را آزاد کرد
  • موتا: فکر به آینده نه، می‌خواهم از بردن رم لذت ببرم
  • فرانك پرتوآذر با طلاى اسپانيا نزديك المپيك است
  • تیاگو موتا: بازیکنان رم خسته بودند؟ در این سطح، خستگی معنا ندارد
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • مورایس: بین نیمه به بازیکنان بطری جادویی دادیم
  • سیوها و واکنش‌های برتر آندری لونین در درون دروازه‌ رئال مادرید / فیلم