Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثمینی، معاون سیاسی استانداری لرستان گفت: الکترونیکی شدن بخشی از خدمات به مردم برای جلوگیری از حضور در تجمعات و کاهش شیوع کرونا انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، محمود ثمینی اظهار داشت: الکترونیکی شدن خدمات به مردم با هدف جلوگیری از حضور در تجمعات به واسطه انجام خدمات دولتی و تهیه مایحتاج از بازار می تواند در کاهش شیوع کرونا موئثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که رعایت دستورالعمل های بهداشتی طی هفته های اخیر کاهش داشته است افزود: براساس گزارش ستاد ملی مدیریت کرونا روند رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم کاهش ۲۰ درصدی داشته است که از مردم می خواهیم برای جلوگیری از افزایش تعداد مبتلایان، نسبت به رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات اهتمام داشته باشند.

معاون سیاسی استانداری لرستان تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن فصل پاییز و احتمال شیوع آنفولانزا، لزوم رعایت نکات بهداشتی از طرف مردم بیش از پیش ضرورت پیدا می کند و مجموعه دولت نیز در این رابطه تلاش‌های خود را برای تهیه و توزیع واکسن آنفولانزا انجام می دهد.

وی گفت: بنابر دستور ستاد ملی مدیریت کرونا به وزارت بهداشت، دستور عقد قرارداد با کشورهای تولید کننده واکسن کرونا صادر شده و در صورت تولید آن، شاهد ورود نمونه خارجی این واکسن به کشور خواهیم بود.

ثمینی بیان کرد: لزوم اقدام عملی صدا و سیما و سایر رسانه‌ها در آموزش مردم، اطلاع رسانی از وضعیت بیماری کرونا و رعایت نکات بهداشتی در شرایط کنونی ضرورت بیشتری دارد.

وی با اشاره به فصل مدارس عنوان کرد: به منظور رفع نگرانی والدین دانش آموزان،تیم های مراقبتی بر وضعیت پروتکل های بهداشتی مدارس نظارت خواهند داشت و در صورت گزارش هر گونه مشکل تا زمان رفع کامل آن، مدرسه مورد نظر تعطیل خواهد شد و فرآیند آموزش به روش مجازی ادامه پیدا می کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حضور در تجمعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۲۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت نشدن قانون بکارگیری نیرو در بخشی از شعبه‌های دادگستری

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، به استناد ماده ۵۷ قانون برنامه پنجم توسعه كشور و بعد از ابلاغ قانون مديريت خدمات كشوري هرگونه استخدام فقط از طريق آزمون امكان‌پذير مي‌باشد اما گاهی دیده شده است که برخی از دستگاهها اقدام به استخدام نیرو خارج از این قانون می کنند شهروند خبرنگاری با انتقاد از این موضوع پیامی فرستاده اند که در زیر می خوانید: 

متن شهروند خبرنگار ما: 

با سلام.متاسفانه با خبر شدیم علیرغم اینکه قانونا تمامی دستگاه ها حق به کار گیری نیرو بدون آزمون استخدامی ندارند ولی دادگستری شهرستان های بعضی استان ها به بهانه نیروی دادگاه صلح اقدام به جذب نیرو بدون ضوابط و برخلاف قانون و بدون آزمون سلیقه ای نموده اند در حالیکه در قانون شورای جدید جهت تشکیل دادگاه صلح به قوه قضاییه اجازه داده شده از طریق آزمون استخدامی ۱۰هزار نیرو با اولویت کارکنان شورای حل اختلاف اقدام نمایند ولی رییس بعضی از حوزه های قضایی به کارکنان شورا گفتن باید صبرکنید آزپون برگزارشود و جذب شوید اما متاسفانه خود نیروی دلخواه را به نیروی انسانی قوه جهت جذب در دادگاه صلح بدون آزمون و سابقه کاری جذب بشن که الان در برخی شعب استان البرز اتفاق افتاده و گزینش این عزیزان نور چشمی را تایید و جهت سیر مراحل حکم کارگزینی به استان معرفی نموده است لطفا پیگیر این مطلب از رییس قوه قضاییه باشید.التماس دعا

دیگر خبرها

  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • رعایت نشدن قانون بکارگیری نیرو در بخشی از شعبه‌های دادگستری
  • تجمعات اعتراضی با شعار مرگ در ونیز جایی ندارد در دوسالانه ونیز/ اروپا هم اسرائیل را پس زد
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • روایت متخصص مصری از اوضاع فاجعه بار غزه
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی