Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 ایمیل های فاش شده نشان می دهد مایکل کاپوتو از متحدان نزدیک دونالد ترامپ که به عنوان دستیار ارشد امور عمومی وزیر بهداشت و خدمات انسانی آمریکا فعالیت می کرده، بارها شکایت ها و اعتراضاتی را درباره نحوه عملکرد مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا برای پاسخ دادن به سئوالات رسانه های خبری برای مدیر این مرکز ارسال کرده است تا مسئول رسانه ای مرکز کنترل بیماری های آمریکا را بترساند و وی را تحت فشار قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بر اساس این گزارش کاپوتو از عملکرد سخنگوی مرکز کنترل بیماری های آمریکا در پاسخ دادن به سئوال سی ان ان درباره آموزش واکسن کرونا به شدت انتقاد کرده است.

وی 27 ژوئن با ارسال ایمیلی برای سخنگوی این مرکز نوشته است: در چه جهانی شما فکر می کنید که این وظیفه شماست که فعالیت های مربوط به خدمات عمومی دولت را برای سی ان ان توضیح بدهید؟

وی یک نسخه از این ایمیل را برای رابرت ردفیلد رئیس مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا نیز فرستاده است.

این ایمیل ها بخشی از رویکرد خصمانه کاپوتو در قبال مقام های مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا را نشان می دهد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ترامپ آمریکا واکسن کرونا کاخ سفید ترامپ مرکز کنترل بیماری ها بیماری های آمریکا مرکز کنترل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۲۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۶۱۷ نفر در تصادفات ایام نوروز

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ۲۴ اسفند تا امروز در جاده‌های سراسر کشور ۵۰۶ تصادف رخ داد که در این تصادفات ۶۱۷ نفر از هوطنان جان خود را از دست دادند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور افزود: بیشتر تصادفات جاده‌ای در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس، اصفهان، خوزستان و خراسان‌رضوی اتفاق افتاده‌است.

وی در ادامه گفت: تمامی محورهای اصلی کشور باز هستند. در حال حاضر جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال ترافیک سنگینی را شاهد هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: به رفح می‌رویم و اسرا را آزاد می‌کنیم/ خانواده‌ اسرا: کاخ سفید با ما بهتر رفتار می‌کند
  • نتانیاهو:به رفح می‌رویم واسرا را آزاد می‌کنیم/خانواده‌های اسرا:کاخ سفید با ما بهتر رفتار می‌کند
  • فوت ۶۱۷ نفر در تصادفات ایام نوروز
  • کنترل بیماریهای واگیر در مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه های مرزی خراسان رضوی
  • کرملین مقام ارشد اطلاعاتی مسکو را راهی پیونگ‌یانگ کرد!
  • تماس پرتنش اسرائیل و آمریکا پیش از تصویب قطعنامه آتش‌بس غزه و تمسخر واکنش نتانیاهو
  • کنترل آنفلوانزای فوق‌حاد پرندگان در کشور/ راه‌اندازی مرکز تحقیقات بیماری‌های منتقله از دام
  • کاخ سفید: به رهاسازی کمک‌های بشردوستانه به غزه از طریق هوا ادامه خواهیم داد
  • عکس| ثبت تصویر یک زاغ سفید کمیاب
  • زلنسکی مقام ارشد امنیتی اوکراین را برکنار کرد