Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@08:01:33 GMT

تحقیقات از دو زن به اتهام قتل فرزندان

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۲۳۱۵

تحقیقات از دو زن به اتهام قتل فرزندان

دو زن جوان که متهم‌اند در وقایعی جداگانه فرزندان خود را به قتل رسانده‌اند، در زندان به‌سر می‌برند و تحقیقات قضائی از آن‌ها در جریان است. اولین پرونده زمانی به جریان افتاد که کارآگاهان جنایی استان فارس در جریان مرگ مرموز دختری جوان در خانه‌اش قرار گرفتند.

آن‌ها بررسی‌های خود را شروع کردند و در همان ابتدا متوجه شدند این دختر خفه شده و به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقیقات مقدماتی حکایت از آن داشت که هیچ فرد غریبه‌ای وارد این خانه نشده و سرقتی نیز صورت نگرفته است.

کارآگاهان وقتی اطمینان یافتند زمان حادثه مقتول با مادرش تنها بوده به زن جوان ظنین شدند و او را بازداشت کردند. این زن ابتدا گفت در مرگ دخترش بی‌تقصیر است، اما وقتی در برابر پرسش‌های متعدد قرار گرفت دچار تناقض‌گویی شد و در‌نهایت ارتکاب جنایت را پذیرفت.

متهم گفت: رفتار دخترم از مدتی قبل تغییر کرده بود. کار‌هایی می‌کرد که اصلا پسندیده نبود. در‌این‌باره با شوهرم صحبت کردم. او نیز با من هم‌نظر بود و قرار شد دخترمان را بیشتر زیر نظر داشته باشیم و درخصوص رفتار‌های او دقت کنیم، اما این کار ما هیچ فایده‌ای نداشت و با اینکه چندین بار تذکر دادم، اما دخترم همچنان به کار‌های نادرست خود ادامه می‌داد؛ به‌گونه‌ای که رفتارش باعث آبروریزی بود و باعث می‌شد نزد اقوام سرافکنده شویم.

متهم به قتل در ادامه اعترافاتش توضیح داد: کشمکش‌ها میان من و دخترم ادامه داشت تا اینکه روز حادثه باز هم بر سر همین مسائل با هم جر و بحث کردیم و من که به‌شدت عصبانی شده بودم شالی را دور گردنش پیچیدم و فشار دادم. بعد از چند لحظه دخترم نقش بر زمین شد و تازه فهمیدم چه‌کار کرده‌ام.

متهم بعد از اعتراف به جرمش روانه زندان شد و پرونده او با صدور کیفرخواست در اختیار قضات دادگاه کیفری استان فارس قرار گرفته است تا جلسه محاکمه به‌زودی برگزار شود.

در دومین پرونده زنی جوان که به بیماری روانی مبتلاست، در استان خراسان رضوی دختر خردسالش را به قتل رساند.

این زن ۲۹ ساله وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، گفت: مدتی بود مشکلات روحی و روانی داشتم. من نمی‌خواستم دخترم را به قتل برسانم، اما زمان حادثه کارهایم دست خودم نبود. این زن ادامه داد: من دانشجو هستم و ترم تابستانی برداشته بودم، اما غیرحضوری‌بودن کلاس‌ها، سنگینی درس و فشار امتحانات باعث شده بود تحت فشار قرار بگیرم و افسرده شوم. در این میان مادربزرگم نیز فوت شد و حال روحی‌ام را خراب‌تر کرد. طوری که به پزشک مراجعه کردم و دکتر برایم دارو نوشت، اما دارو‌ها را نمی‌خوردم و از طرفی حالم روز‌به‌روز بدتر می‌شد. صدا‌هایی به من می‌گفت باید دخترم را بکشم. درنهایت نیز او را خفه کردم، اما زمان حادثه کارهایم دست خودم نبود و حتی بعد از قتل مرا به‌زور و دست‌بسته از خانه بیرون بردند و به بیمارستان منتقل کردند. من از کاری که کرده‌ام پشیمان هستم.

این زن اکنون در مرکز بیماران روانی بستری است و تحقیقات از او همچنان ادامه دارد تا جزئیات کامل این جنایت فاش شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مکانیسم ماشه قتل فرزندان زن قاتل حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل دوست صمیمی به دلیل ارتباط با خانواده!

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل قتل مرد جوان با کلت کمری در شرق تهران، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در تاریخ ۲۴ اسفندماه سال گذشته کشف جسد مرد جوانی در یک خودروی پژو ۲۰۶ در محله افسریه از سوی رهگذران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد که با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شده و جسد مرد جوانی را مشاهده کردند که بر اثر شلیک گلوله از ناحیه سر به قتل رسیده بود.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت، قاتل هنگامی که داخل خودروی مرد جوان نشسته دقایقی پس از صحبت کردن با انگیزه نامشخصی وی را با ضرب گلوله از ناحیه سر به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت خودرو را جابه‌جا کرده است.

ولی‌پور گودرزی ادامه داد: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی هویت مقتول را به دست آوردند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم در کوتاه‌ترین زمان ممکن پی بردند که وی با مرد جوانی به هویت معلوم که این اواخر رفت و آمد خانوادگی داشته اختلاف پیدا کرده است. بررسی‌های تخصصی کارآگاهان بیانگر آن بود، متهم، مقتول را چندین مرتبه به خاطر ارتباط نزدیک با اعضای خانواده‌اش تهدید کرده و محل زندگی او نیز در نزدیکی صحنه جنایت بوده است.

وی افزود: همین سرنخ برای کارآگاهان کافی بود تا متهم بازداشت شود. متهم پس از انتقال به اداره پلیس در جریان تحقیقات ابتدایی با اظهارات ضد و نقیضی گفت که مقتول یکی از دوستانش بوده و به همین خاطر رفت و آمد خانوادگی داشتند. در جریان این روابط حس کرده که مقتول قصد دارد تا با یکی از اعضای خانواده‌اش ارتباط برقرار کند و به همین دلیل نیز چندین‌بار به او هشدار داده، اما فایده‌ای نداشته است. به همین خاطر نیز در نهایت تصمیم گرفته تا او را به قتل برساند و بدین ترتیب با مقتول در نزدیکی جاده مسگرآباد قرار ملاقات گذاشته و در خودرویش نشسته است. پس از دقایقی مشاجره کردن با یکدیگر با سلاح کلت‌کمری که از قبل تهیه کرده بود او را با ضرب یک گلوله از ناحیه سر به قتل رسانده و پس از ارتکاب جرم خودرو را جابه‌جا کردم و اسلحه را به یک کانال آب انداخته است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه با توجه به اظهارات ضد و نقیض متهم در جریان تحقیقات جنایی پرونده بررسی‌ها در رابطه با این قتل همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • راز مرگ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد
  • آزاد شوم همسرم را هم می‌کشم!
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال در قشم
  • دسگیری قاتل فراری در محله دربند تهران
  • ربودن دختر نوجوان توسط پسر ۲۵ ساله برای ۱۰ میلیارد
  • قتل دوست صمیمی به دلیل ارتباط با خانواده!
  • ربودن دختر نوجوان توسط پسر ۲۵ ساله برای ۱۰ میلیارد تومان
  • گروگان‌گیری دختر ۱۶ ساله در تهران
  • جنایت یک ایرانی در خیابان‌های استانبول ترکیه به دلیل بی‌پولی!