Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، پیمان نامدار، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اشاره با کاهش میزان استفاده از ماسک در استان گفت: استفاده از ماسک در بین عموم مردم از 75 درصد به 54 درصد کاهش یافته است.

وی با بیان وضعیت نامناسب اصناف از لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزود: استفاده از ماسک در بین صنوف مختلف نیز کاهش یافته و از 80 درصد به 63 درصد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامدار ضمن اشاره به وضعیت بحرانی استان قزوین اظهار داشت: در روزی‌های اخیر تعداد بستری‌های کل در سطح استان بالغ بر سیصد نفر بوده و تعداد افراد بستری در بخش‌های مراقبت ویژه نیزبه پنجاه الی شصت نفررسیده است.

وی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته تعداد فوتی‌های استان به 11 نفر رسید که در چهار ماه گذشته این تعداد فوتی سابقه نداشته است و تعداد بیماران متصل به دستگاه کمک تنفسی نیز 36 نفر است که شرایط مساعدی ندارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: تنها راه نجات و عبور از این شرایط بحرانی استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا قزوین سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین استفاده از ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۲۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش بی‌سابقه شِکِل واحد پول اسرائیل

ایران در ۱۴ آوریل به‌عنوان تنبیه حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق صد‌ها پهپاد و موشک بالستیک به سمت این رژیم پرتاب کرد و آن را به بزرگترین حمله پهپادی انجام شده توسط هر کشوری تبدیل کرد.

شِکِل هفته گذشته به دلیل ترس از قریب‌الوقوع بودن پاسخ ایران پس از حمله هوایی مشکوک رژیم صهیونیستی به محوطه سفارت ایران در سوریه در اول آوریل کاهش یافت.

شاخص سهام تل آویو روز یکشنبه ۰.۳ درصد و در روز دوشنبه اندکی افزایش یافت، اما در اواخر روز سقوط کرد. قیمت اوراق قرضه نیز تا ۰.۶ درصد کاهش یافت.

منبع: ایسنا

tags # اسرائیل سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • سهم بالای عابران پیاده در تصادفات فوتی سال گذشته تهران
  • ۴۱ درصد تصادفات فوتی سال گذشته تهران مربوط به عابران پیاده بود
  • تعدیل بیش‌ از ۱۰ درصد از کارمندان تسلا توسط ایلان ماسک
  • بیش از ۱۰ درصد کارمندان تسلا اخراج می‌شوند
  • ۶ فوتی و مصدوم بر اثر سیلاب در استان‌های جنوبی کشور
  • تسلا بیش از ۱۰ درصد نیروی کار خود را اخراج می‌کند
  • ریزش بی‌سابقه شِکِل واحد پول اسرائیل
  • بیش‌ از ۱۰ درصد کارمندان تسلا اخراج می‌شوند