Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@17:08:14 GMT

این خاطره را برایمان زنده کن استقلال!

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۲۳۵۱

این خاطره را برایمان زنده کن استقلال!

فردا رأس ساعت 22:30 دقیقه تیم فوتبال استقلال در شرایطی به مصاف نمایند عراق می‌رود که هر نتیجه‌ای جز پیروزی می‌تواند آغازگر مشکلات مختلفی در این باشگاه باشد.

به گزارش "ورزش سه"،  اغلب دیدارهای استقلال در قطر به میزبانی ورزشگاه خلیفه شهر دوحه برگزار خواهد شد؛ ورزشگاهی که فوتبال ایران خاطره خوشی از آن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال کشورمان جدال افتتاحیه جام ملت‌های آسیا ۱۹۸۸ قطر را در همین ورزشگاه برگزار کرد و میزبان را با دو گل شکست داد. شاگردان مرحوم پرویز دهداری در نهایت با برتری مقابل چین در ضربات پنالتی، در همان ورزشگاه عنوان سومی جام را به خودشان اختصاص دادند، اتفاقی که در سال ۶۷ رخ داد. اتفاقاً مجید نامجومطلق دستیار اول فرهاد مجیدی در آن مسابقات حضور داشت و یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی ایران محسوب می‌شد.

 

 

*فصل عجیب استقلال


ورزشگاه زیبای خلیفه شهر دوحه قطر ساعتی پیش میزبان تمرینات تیمی بود که در هفته گذشته به‌اندازه یک‌فصل کامل حول‌وحوش آن اخبار ضدونقیض منتشرشده است. از جدایی سرمربی‌اش گرفته تا شکایات شفر و این آخری تهدید شیخ و میلیچ مبنی بر ترک اردو تا مسجل شدن عدم بازگشت رؤیای استراماچونی و حالا مطرح‌شدن نام الکس نوری که همه این‌ها که بدان اشاره شد، تنها بخشی از تمام حاشیه‌هایی است که در شرایط فعلی در اطراف این تیم محبوب وجود دارد .
 این در حالی است که پسران آبی آسیا فردا در همین ورزشگاه در شرایطی باید به مصاف الشرطه عراق بروند که در صورت عدم پیروزی مقابل این تیم عملاً صعودشان به مرحله بعد این رقابت‌ها منتفی خواهد شد که این امر در صورت تحقق می‌تواند مثل جرقه‌ای باشد بر انبار باروت استقلال .بازیکنان و طرفداران این تیم در شرایط فعلی به هیچ نمی‌توانند بپذیرند که زودتر از رقیب سنتی اشان به ایران بازگردند و از تهران ادامه رقابت‌ها را به تماشا بنشینند که این سناریو اگر اجرا شود از همین حالا می‌شود روزهای پرمخاطره‌ای را برای این تیم پیش‌بینی کرد.

 

 

*پرسپولیس برده تو هم ببر


دو پیروزی متوالی شاگردان گل محمدی طی دو دیدار ابتدایی این تیم در این تورنمنت با توجه به اینکه سه بازیکن کلیدی خودش را به نام‌های بیرانوند، ترابی، علیپور ازدست‌داده اند، عملاً سطح انتظارات هواداران را از استقلال و بازیکنانش بالابرده است و حالا برای هواداران خشمگین استقلال هیچ نتیجه‌ای جز پیروزی مقابل نماینده عراق نمی‌تواند رضایت‌بخش تلقی شود هرچند که کار آسانی نیست. همین امر امکان دارد باعث شود این تیم در بازی فردا تا حدی با اضطراب بیشتری به نسبت حریف عراقی‌اش گام به میدان بگذارد و کادر فنی استقلال وظیفه دارد قبل از هر ترفند تاکتیکی این استرس ناشی از عدم برتری مقابل الشرطه را به پایین‌ترین حد خودش کاهش دهد.با این حال  اما این سکه روی دیگری هم دارد که می‌تواند ورق را تا حد زیادی به‌سوی مجموعه این تیم برگرداند و اجازه دهد آن‌ها برای چند روزی هم شده نفس راحتی بکشند. استقلال در صورت پیروزی مقابل الشرطه عراق فارغ از ارائه هرگونه نمایشی می‌تواند بخش زیادی از راه صعود به دور بعدی این رقابت‌ها را طی کند و درعین‌حال اعتمادبه‌نفس کادر فنی این تیم را در هدایت این مجموعه بالا ببرد.

 

 

*ترکیب قدرتمند و دست نخورده


با نگاهی به نفرات حاضر در اردوی این تیم می‌بینیم که استقلال ازلحاظ نفرات هیچ‌چیزی از بسیاری از تیم‌های حال حاضر در قطر کم ندارد و آن‌ها اگر در شرایط ذهنی و روانی خوبی به مصاف حریفانشان روند قادر خواهند بود از پس هر تیمی بربیایند به شرطی که مثل بازی نیمه اول بازی مقابل تراکتور اجازه ندهند که مسائل حاشیه ایی تأثیری درروند شکلی این تیم ایجاد کند. از نقاط قوت استقلال می توان گفت که بر خلاف سال های گذشته که با پایان یافتن رقابت های لیگ برتر به کلی ترکیب این تیم  دستخوش تغییرات زیادی می شد در این فصل به لطف تعویق این رقابت ها، استقلال با همان ترکیب یک دست فصل گذشته اش به میدان می رود و این نکته می تواند در نتایج این تیم بسیار موثر باشد.

 

 

*آن خاطره را برایم زنده کن


در پایان این مطلب باید گفت با توجه به شناختی که از استقلال در تمامی این سال‌ها داریم این تیم همواره در رقابت‌های آسیایی نشان داده است که کمتر اجازه می‌دهد شرایط بیرونی بتواند درروند نتیجه‌گیری تأثیر زیادی بگذارد. کافی است به مرحله گروهی جام باشگاه‌های آسیا در اسفندماه سال 1377 برگردیم، جایی استقلال باید در میان تیم‌های العین امارات، الهلال عربستان و کوپتداق ازبکستان در امارات به میدان می‌رفت. ناصر حجازی در آن تیم درنهایت ناباوری با بهره‌گیری از بازیکنانی مثل ایوب اصغر خانی توانست در پایان دیدار دوم صعودش را به مرحله بعد این رقابت‌ها به طرز معجزه‌آسایی مسجل کند و حالا شرایط فعلی این تیم بی‌شباهت به آن زمان نیست.

 

استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۲۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی لیورپول و آتالانتا ‌+پخش آنلاین

پخش زنده بازی لیورپول و آتالانتا در چارچوب رقابت‌های لیگ اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ امشب آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های لیورپول و آتالانتا امشب _پنجشنبه سی فروردین_ در چارچوب رقابت‌های لیگ اروپا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز لیورپول و آتالانتا

لیگ اروپا (آتالانتا - لیورپول) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌ ‌

کد خبر 745684

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: پیکان 0 - 0 هوادار
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و آتالانتا ‌+پخش آنلاین
  • گزارش زنده: بایرن مونیخ 0 - 0 آرسنال
  • (عکس‌) درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم
  • هشدار زرد به پرسپولیس در آبادان، خاطره تلخ از فراز!
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • زنده: بارسلونا صفر - پاری‌سن ژرمن صفر
  • ایوان راکیتیچ: دیدار بارسلونا مقابل رم، بدترین بازی دوران حرفه‌ای من بود
  • بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد