Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین روز از دومین مرحله مسابقات لیگ برتر دوومیدانی بانوان با شکسته شدن دوباره رکوردهای پرش با نیزه و پرتاب چکش همراه بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرحله دوم مسابقات لیگ برتر دوومیدانی بانوان امروز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران روز نخست خود را سپری کرد و این رقابت‌ها بار دیگر با رکوردهای تازه همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات در ماده پرش با نیزه مهسا میرزاطیبی که حدود دو هفته قبل توانسته بود با ثبت رکورد 3.91 متری، رکورد این ماده را ارتقا دهد، این بار از مانع 4 متری عبور کرد و بار دیگر رکورد پرش با نیزه بانوان ایران را شکست تا نخستین زن تاریخ ایران باشد که از مانع 4 متری پرش می‌کند.   اتفاق مهم دیگر امروز در ماده پرتاب چکش رخ داد. در رقابت ریحانه آرانی و زهرا عرب رستمی، این بار ریحانه آرانی حدود دو هفته پس از این که رکوردش توسط عرب رستمی شکسته شد، جبران مافات کرد و بار دیگر در این ماده رکورددار شد. ریحانه آرانی امروز چکش را به میزان 57.15 متر پرتاب کرد و رکوردی که چندی قبل به میزان 55.69 متر توسط زهرا عرب رستمی ثبت شده بود را ارتقا داد. نتایج روز نخست به شرح زیر است:   دوی ۱۰۰ متر 1- فرزانه فصیحی- سپاهان -۱۱.۷۵ ثانیه 2- حمیده اسماعیل نژاد – سپاهان-۱۲.۱۵ ثانیه 3- ساناز امیری پور – دانشگاه آزاد - ۱۲.۴۴ ثانیه   دوی ۴۰۰ متر 1- کژان رستمی – سپاهان -۵۵.۸۷ ثانیه 2- زهرا مرادی- پلیمر خلیج فارس خرم آباد-۵۶.۱۱ ثانیه 3- محدثه ابراهیم پور – پلیمر خلیج فارس – ۵۷.۶۴ ثانیه   ۵۰۰۰ متر 1- پریسا عرب – دانشگاه آزاد -۱۹:۱۶.۰۰ دقیقه 2- عاطفه عظیمی- سلکتور-۱۹:۴۹.۰۷ دقیقه 3- فاطمه میریان – سپاهان  -۱۹:۵۰.۷۴ دقیقه   ۱۰۰ متر با مانع 1- سارا ندافی – دانشگاه آزاد -۱۴.۵۹ ثانیه 2- پردیس عبدالمحمدی- دانشگاه آزاد - ۱۵.۸۶ ثانیه 3- زهرا صفایی- قم – ۱۷.۲۰ ثانیه   پرش با نیزه 1- مهسا میرزاطیبی- پلیمر خلیج فارس -۴.۰۰ متر 2- سمیرا کردعلی – سپاهان- ۳.۱۰ متر 3- کیمیا فراهانی – هیات تهران- ۲.۷۰ متر   پرش طول 1- ریحانه مبینی – پلیمر خلیج فارس  -۵.۷۹ متر 2- الهه رحیمی فر- دانشگاه آزاد -۵.۶۲ متر 3- کیمیا پور خلخال- هیات تهران – ۵.۳۹ متر   پرتاب وزنه 1- سپیده توکلی – دانشگاه آزاد -۱۲.۱۹ متر 2- مریم نوروزی- هرمزگان- ۱۲.۱۶ متر 3- الهام هاشمی- سپاهان– ۱۱.۹۳ متر   پرتاب چکش 1- ریحانه آرانی- سپاهان -۵۷.۱۵ متر 2- زهرا عرب رستمی- پلیمرخلیج فارس - ۵۳.۸۱ متر 3 – مهدیه حکمت سرا- دانشگاه آزاد - ۵۱.۵۲ متر   ۴ در ۱۰۰ متر امدادی 1- دانشگاه آزاد - ۴۸.۵۳ ثانیه 2- سپاهان - ۴۸.۷۴ ثانیه 3- پلیمر خلیج فارس - ۴۹.۶۲ ثانیه   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پلیمر خلیج فارس دانشگاه آزاد پرش با نیزه عرب رستمی ثانیه 2 ثانیه 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج‌ فارس

استاندار بوشهر از راه‌اندازی رشته‌های مرتبط با انرژی هسته‌ای در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر خبر داد و گفت: در این راستا با مشارکت سازمان انرژی اتمی ایران ۲ هنرستان در حوزه فناوری هسته‌ای در بوشهر ایجاد می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی و علوم داده در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر با اشاره به اینکه تصمیمات رئیس سازمان انرژی اتمی ایران جهادی و به موقع است اظهار داشت: آغاز ساخت آب‌شیرین‌کن به ظرفیت 70 هزار مترمکعب در جوار نیروگاه اتمی بوشهر با تأکیدات رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اجرایی شد و اکنون روند ساخت آن تسریع یافته است.

وی با بیان اینکه این آب‌شیرین‌کن تا ظرفیت 150 هزار مترمکعب قابل توسعه و گسترش است گفت: علاوه بر این، ساخت 2 نیروگاه اتمی دیگر هر کدام به ظرفیت یک‌هزار و 75 مگاوات در جوار نیروگاه فعلی اتمی بوشهر در ساخت است که با تکمیل و بهره‌برداری از آن تولید برق هسته‌ای به بیش از 3 هزار مگاوات افزایش می‌یابد.

استاندار بوشهر ساخت 2 هنرستان در حوزه فناوری هسته‌ای در بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: با موافقت رئیس سازمان انرژی اتمی ایران ساخت 2 هنرستان مرتبط با فناوری هسته‌ای در مرکز استان بوشهر ساخته و راه‌اندازی می‌شود که یکی از آنها در حال اجرا است و طراحی بعدی نیز در هنرستان حاج جاسم بوشهر برنامه‌ریزی شده است.

محمدی‌زاده تحول در ساختار علمی دانشگاه خلیج‌فارس در زمینه انرژی هسته‌ای را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: با شکل‌گیری یک دانشکده در این حوزه، رشته‌های مرتبط با انرژی هسته‌ای در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

وی گسترش و توسعه هوش مصنوعی در صنایع مختلف را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این راستا برای تحول در بخش‌های مختلف طراحی لازم شده است.

انتهای پیام/190/.

دیگر خبرها

  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!
  • توسعه و نوسازی شهر بوشهر مستلزم نگاه ملی است
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی در بوشهر برگزار شد
  • رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج فارس ایجاد می شود
  • برگزاری کنفرانس هوش مصنوعی در بوشهر+ تصویر
  • رونمایی از دستاوردهای جدید صنعت هسته‌ای
  • ایجاد رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج‌ فارس