Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئودی به عنوان اسپانسر بایرن مونیخ به هر یک از بازیکنان این تیم، یک دستگاه خودروی آئودی E-Tron هدیه داد. از این خودروی برقی در سال 2020 رونمایی شد و اکنون آخرین مدل از خودروهای تولید شده در کمپانی آئودی محسوب می شود. قیمت آئودی e-tron با توجه به آپشن های آن از 67 هزار یورو آغاز می شود. بازیکنان بایرن مونیخ عصر دیروز در محل این کمپانی حاضر شدند، رنگ خودروی مورد علاقه خود را سفارش دادند و آنها را تحویل گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان بایرن مونیخ طی یک سال آینده با همین خودرو بر سر تمرینات حاضر می شوند.

خودروهای آئودی e-tron، آماده تحویل به بازیکنان بایرن مونیخرومنیگه در مراسم تحویل خودروهای آئودی e-tron به بازیکنان بایرن مونیخرومنیگه و اولیور کان در مراسم تحویل خودروهای آئودی e-tron به بازیکنان بایرن مونیخبازیکنان بایرن مونیخ در محل تحویل خودروهای آئودیمراسم تحویل هدیه های کمپانی آئودی به اعضای بایرن مونیخبازیکنان بایرن مونیخ در کنار خودروی آئودی e-tron

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازیکنان بایرن مونیخ خودروهای آئودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۲۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی توخل و نیمکت بایرن مونیخ پس از سوت پایان بازی با آرسنال / فیلم

بایرن مونیخ و آرسنال در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفته بودند که باواریایی‌ها با تک گل یوسوا کیمیشه به برتری 1-0 دست یافتند.

دانلود (1.3MB)

دیگر خبرها

  • جشن و پایکوبی بازیکنان بایرن مونیخ در رختکن، پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • دلداری هری کین به ساکا، پس از برتری بایرن مونیخ مقابل آرسنال / فیلم
  • آرتتا: بین آرسنال و سایر تیم‌ها فاصله وجود دارد؛ اکنون زمان حمایت از بازیکنان است
  • صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل کیمیش
  • خوشحالی توخل و نیمکت بایرن مونیخ پس از سوت پایان بازی با آرسنال / فیلم
  • گل کیمیش به آرسنال (بایرن مونیخ 1-0 آرسنال)
  • آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم
  • ۸ هزار خودروی وارداتی تحویل مردم شد
  • ۸ هزار خودروی وارداتی تحویل مردم شد/ ثبت سفارش ۱۳۳ هزار خودرو
  • ثبت سفارش ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی/ بازبینی آیین‌نامه واردات خودروهای دست دوم