Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور فرانسه و ولیعهد ابوظبی روز شنبه تلفنی درباره توافق سازش امارات با رژیم صهیونیستی گفت‌وگو کردند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «محمد بن زاید» ولیعهد ابوظبی روز شنبه تماس تلفنی از «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه دریافت کرد.

در این تماس تلفنی، بن زاید و ماکرون درباره راه‌های ارتقای روابط دوجانبه و همکاری میان دو کشور در راستای منافع یکدیگر صحبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولیعهد ابوظبی و رئیس جمهور فرانسه همچنین درباره آخرین تحولات خاورمیانه، موضوعات مربوط به منافع دوجانبه و تلاش‌ها برای حمایت از صلح و ثبات منطقه‌ای گفت‌وگو کردند.

دو طرف درباره توافق سازش امارات با رژیم صهیونیستی نیز صحبت کرده و مدعی شدند که این توافق باعث تقویت ثبات، امنیت و صلح شده و به توسعه و موفقیت مردم منطقه منجر خواهد شد.

امارات و بحرین به تازگی توافق عادی‌سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی را به طور رسمی در کاخ سفید امضا کردند؛ توافقی که با خشم و محکومیت بسیاری از گروه‌های مردمی در جهان عرب به خصوص فلسطینیان همراه شده است.

البته امارات سال‌ها بود که به صورت غیر رسمی روابط گسترده‌ای با رژیم صهیونیستی داشت و اقدام اخیر در کاخ سفید تنها آشکارسازی این روابط پنهانی به شمار می‌آید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ماکرون و بن زاید رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۲۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر دولت منتخب اندونزی از رئیس جمهور ایران

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ پرابوو سوبیانتو ضمن آرزوی سلامتی برای رئیس جمهور ایران و خانواده ایشان از پیام تبریک آقای رئیسی به مناسبت برگزاری انتخابات دموکراتیک موفق و انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور جدید اندونزی قدردانی کرد.
وی همچنین با اشاره به روابط دوستانه و دیرینه دو کشور از زمان استقلال اندونزی تصریح کرد: ما جمهوری اسلامی ایران را دوست خود می‌دانیم.
پرابوو سوبیانتو رئیس جمهور منتخب اندونزی همچنین بر توسعه و تحکیم روابط، اجرای توافق نامه‌های ملی فیمابین و گسترش زمینه‌های همکاری بر اساس پیوند‌های تاریخی و ارزش‌های مشترک تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • تشکر دولت منتخب اندونزی از رئیس جمهور ایران
  • حمله اردوغان به ساکتان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی
  • هرتزوگ: بایدن دوست فوق‌العاده‌ای برای اسرائیل است
  • ماکرون پیمان مرکوسور را رد کرد
  • رئیس‌جمهور آرژانتین: اسرائیل در غزه هیچ افراطی مرتکب نمی‌شود
  • اردوغان: باید به فرزند بی‌قانون غرب فشار بیشتری وارد کنیم
  • کلمبیا، رژیم صهیونیستی را تهدید به قطع روابط سیاسی کرد
  • حمله تل آویو به سخنان رئیس جمهور کلمبیا
  • کلمبیا، تل‌آویو را به قطع روابط تهدید کرد
  • ترامپ هم طرفدار آتش بس در غزه شد