Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@20:26:24 GMT

طرز تهیه مرغ و سبزیجات تنوری

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۲۴۳۱

در این مطلب دستورالعمل تهیه مرغ و سبزیجات تنوری آموزش داده شده است. ناطقان: امروز قصد داریم دستورالعمل تهیه مرغ و سبزیجات تنوری را به شما عزیزان آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

مواد لازم:

سینه مرغ: ۲ عدد
روغن زیتون: به مقدار لازم
فلفل سیاه (پودر شده): به مقدار لازم
پودر کاری: به مقدرا لازم
پودر آویشن: به مقدار لازم
فلفل قرمز (پودرشده): به مقدار لازم
نمک: به مقدار لازم
سیب زمینی (درشت خردشده): ۲ عدد
کلم بروکسل (دو نیم شده): ۳۰۰ گرم
پیاز (خردشده): یک عدد

طرز تهیه:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سینه‌های مرغ را به اندازه‌های دلخواه برش دهید. ۳ الی ۴ قاشق سوپ خوری روغن زیتون، فلفل سیاه، پودر کاری، پودر آویشن، فلفل قرمز و نمک را با هم مخلوط کنید. نیمی از این مخلوط را به برش‌های مرغ زده و در یخچال قرار دهید تا مزه دار شوند.

۲. سبزیجات را درشت خرد کرده و با مقداری روغن زیتون، نمک و فلفل سیاه مخلوط کنید. بقیه مخلوط چاشنی‌ها را به سبزیجات اضافه و مخلوط کنید.

 ۳. سینه مرغ مزه دار شده و سبزیجات را در سینی فر پوشیده شده با کاغذ سبزیجات را در سینی فر پوشیده شده با کاغذ روغنی چیده و حدود ۴۰ دقیقه در فر از قبل گرم شده با دمای ۲۰۰ درجه سانتیگراد (۴۰۰ درجه فارنهایت) قرار دهید تا بپزند. سپس سرو کنید. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: طرز تهیه ، مرغ ، سبزیجات تنوری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: طرز تهیه مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۲۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۵۰ هکتار از اراضی ملی در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مهاباد، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بوکان گفت: این مقدار اراضی ملی توسط افراد سودجو، کشت شده بود که با تلاش ماموران یگان حفاظت این اداره و همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی از متصرفان بازپس گرفته شد

اسماعیل عبدالله‌وند گفت: برای جلوگیری از تصرف دوباره این مقدار اراضی بیش از ۲۵ کیلومتر از این محوطه با استفاده از ادوات مختلف پی‌کنی و با استفاده از حفاری جداسازی شد.

او افزود: تلفن ۱۵۰۴ یگان حفاظت این شهرستان به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی جهت جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی توسط سودجویان و متصرفان است.

دیگر خبرها

  • شش اشتباه رایج در روند کاهش وزن
  • قیمت فیله مرغ ۱۰۲ هزار تومان شد!
  • رفع تصرف ۵۰ هکتار از اراضی ملی در بوکان
  • پیشگیری از مسمومیت غذایی
  • برنامه‌ریزی برای تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در لرستان
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • گازسوزی حداقلی در نفت و گاز مارون
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • سوپ جو دوسر بهترین گزینه برای وعده های کم کالری
  • ۷۴۹ با مقدار معتنابهی صفر جلویش!