Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، مخالفان عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در بحرین برای نُهمین روز متوالی در محکومیت توافق کشورشان با این رژیم تظاهرات کردند.

به گزارش شبکه تلویزیونی «اللؤلؤة» بحرین، شماری از شهروندان این کشور شنبه‌شب همانند شب‌های گذشته با در دست داشتن پلاکارد و دست نوشته‌هایی بار دیگر اقدام منامه در به رسمیت شناختن رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس جمهور آمریکا ۲۱ شهریور طی توییتی از توافق بحرین و رژیم صهیونیستی بر سر عادی‌سازی روابط بین خود خبر داد.این توافق حدود یک ماه بعد از توافق مشابه امارات با رژیم صهیونیستی صورت گرفت و آن‌ها ۲۵ اردیبهشت این توافق را در کاخ سفید امضا کردند.

به دلیل مخالفت و سرکوب شدید در بحرین، مخالفان توافق عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی شب هنگام دست به تظاهرات علیه این اقدام مقامات بحرین می‌زدند.

در پارچه‌نوشته‌هایی که معترضان بحرینی در دستان خود حمل می‌کردند، جملاتی مانند «اسرائیل غده سرطانی است که باید ریشه‌کن شود» و یا «رژیمی که مشروعیت ندارد با رژیم دیگری که آن هم مشروعیت ندارد، عادی‌سازی می‌کند» آمده است.

اخیراً اندیشکده واشنگتن آمریکا، توافق اخیر بحرین با رژیم صهیونیستی بر سر عادی‌سازی روابط را خطرناک‌تر از توافق مشابه بین امارات و این رژیم دانست و خواستار حمایت از بحرین در برابر خطرات احتمالی شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی عادی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۲۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه و محکومیت رژیم صهیونیستی بعد از نماز جمعه

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: تظاهرات حمایت و تشکر از دفاع مشروع سپاه و نیروهای مسلح و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بعد از نمازهای جمعه در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی عصر چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: دفاع مشروع و مقتدرانه نظام اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اقتدار و عزت نظام اسلامی را بیش از پیش نشان داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی افزود: شهادت شهدای کنسولی ایران در سوریه در حمله تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل تعرض به حاکمیت ایران اسلامی بود که پاسخ به این جنایت مطالبه عمومی ملت ایران بود و بابت این پاسخ مقتدرانه سپاسگزار فرماندهی کل قوا و نیروهای مسلح هستیم.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با تقدیر از تجمعات و برنامه‌های مردمی که طی روزهای اخیر برگزار شد، گفت: نمازگزاران جمعه در این هفته بعد از اقامه‌ نماز جمعه در حمایت و تشکر از این اقدام قاطع و انقلابی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل که با عنوان جمعه‌های خشم ادامه دارد، دست به تظاهرات خواهند زد.

این مقام تبلیغی کشور افزود: این تظاهرات در شهرستان‌ها و بخش‌های کشور علی الخصوص استان تهران بعد از نمازهای جمعه و در تهران از دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوباره تظاهرات در مراکش برای حمایت از فلسطین
  • آمریکا و اسرائیل با ایجاد عملیات روانی علیه ایران به دنبال کاهش فشارهای بین‌المللی هستند/ اتفاق امروز صبح، ادامه جنگ روانی رژیم صهیونیستی است
  • تظاهرات علیه نتانیاهو امروز هم ادامه یافت
  • خشم مردم انگلیس از تداوم ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی
  • بعد از عملیات وعده صادق «بی‌حجابی» را عادی سازی کنید/ زیباکلام: تنبیه رژیم صهیونیستی کار اشتباهی است!
  • نمازگزاران شهر و استان تهران در محکومیت اسرائیل تظاهرات می کنند
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه و محکومیت رژیم صهیونیستی بعد از نماز جمعه
  • ۱۲ هزار و ۸۵۷ پرونده در آذربایجان‌غربی به سازش ختم شد
  • انصارالله: به هدف قرار دادن کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهیم
  • برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه