Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@06:13:15 GMT

اسامی نفرات برتر کنکور اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۲۵۰۹

اسامی نفرات برتر کنکور اعلام شد

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، اسامی نفرات برتر آزمون سراسری سال ۹۹ در ۵ گروه آزمایشی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org منتشر شد.

در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی ابوالفضل حاجی محمد حسین کاشی از تهران، ایلیا هاشمی راد از تهران، علی انصاری از مشهد، آرمین ثقفیان از اصفهان، سروش شرافت بفروئی از یزد، ملیحی کسری از ساری، محمد مولوی سرند از فردوس، مهرداد میلانلو از لاهیجان، محمد مهدی حیدری نسب از زابل و مهدی سعادت بخت از تهران به ترتیب رتبه های یک تا ۱۰ را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه آزمایشی علوم تجربی به ترتیب سید امیر سید شنوا از اردبیل، رامین آزادی از تهران، محمد تیموری ماسوله از گرگان، سپهر اسلامی از تهران، علی مولائی از ارومیه، شهریار سلمانی از گرگان، سارا احمدی از تهران، علی چیت ساز از شیراز، مهراب شادی دیزناب از تبریز و در نهایت محمد مهدی قلی زاده از بابل رتبه های یک تا ۱۰ را از آن خود کردند.

در گروه آزمایشی علوم انسانی به تربیت مهدی محمد ثمر از ارومیه، علی رضا چابیان از آمل، مریم اکبری سریزدی از کرج، محسن سیاه مرد از خمینی شهر، حسین تندرو از تهران، نازنین زهرا افشار از قزوین، مهدی ضیائی آذرخورانی از شهرضا، فاطمه برات نژاد از قائنات و محمد قاسمی از مشهد نیز رتبه های یک تا ۱۰ را بدست آورند.

در گروه آزمایشی هنر نیز روژینا آزادی از تهران، حانیه منصوری نهجیری از اصفهان، سارینا خلیلی از تهران، کیانا خزچین از تهران و مینا معیری از تهران نیز موفق به کسب رتبه های یک تا پنجم این گروه شدند.

در نهایت کیان بهادری از شمیرانات، مهساسادات موسوی مهر از دماوند، انیتا محمدی از اصفهان، رضا ابراهیمی از سبزوار و در نهایت صدرا فدائی از لاهیجان نیز رتبه اول تا پنجم گروه آزمایشی زبان را از آن خود کردند.

کنکور ۹۹ به دلیل شیوع کرونا ویروس با تاخیر تقریبا یک ماهه در روزهای چهارشنبه ۲۹، پنج شنبه ۳۰، جمعه ۳۱ مرداد و شنبه اول شهریور ماه سال جاری به مدت چهار روز با رعایت دستورالعمل بهداشتی برگزار شد.

پربیننده ترین نتیجه اولیه کنکور سراسری قبل از شروع مهرماه منتشر می‌شود آخرین آمار کرونا در ایران (۱۳۹۹/۶/۲۸) آخرین آمار کرونا در ایران (۱۳۹۹/۶/۲۹) تردد برخی از مسئولان با آمبولانس! تشریح محورهای سوال مجلس از وزیر آموزش و پرورش

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آموزش و پرورش سازمان سنجش آموزش کشور کنکور فرهنگیان معلمان آزمون سراسری اخبار فرهنگیان اخبار استخدامی آموزش و پرورش اخبار معلمان خبرگزاری فرهنگیان اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار فرهنگیان اخبار استخدام آموزش و پرورش کنکور 99 ویروس کرونا کرونا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت گروه آزمایشی رتبه های یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۲۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در کنکور ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علی صدر با اعلام این خبر گفت: برای داوطلبانی که برای پذیرش در آزمون پذیرش دانشجو- معلم اعلام علاقه مندی کرده‌اند در گروه آزمایشی مربوطه یک کارت ورود به جلسه منتشر شده است.

وی افزود: این دسته از داوطلبان باید علاوه بر پاسخگویی به دفترچه‌های سؤالات آزمون اختصاصی مربوط به گروه آزمایشی انتخابی، به دفترچه سؤالات اختصاصی آزمون پذیرش دانشجو- معلم نیز پاسخ دهند.

صدر افزود: دفترچه سؤالات آزمون پذیرش دانشجو-معلم شامل ۲۰ سؤال با موضوع تعلیم و تربیت اسلامی و ۲۰ سؤال هوش و استعداد معلمی است و زمان پاسخگویی آن ۶۰ دقیقه خواهد بود.

معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در مورد تعداد داوطلبان آزمون دانشجو-معلم خاطرنشان کرد: در مجموع ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر برای شرکت در این آزمون داوطلب شده‌اند که ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

وی گفت: بیشترین علاقه مندی برای شرکت در آزمون دانشجو-معلم در گروه آزمایشی علوم انسانی با ۳۱۲هزار و ۱۱۱ داوطلب و کمترین علاقه مندی در گروه آزمایشی هنر با بیش از ۲۲ هزار داوطلب بوده است. در گروه آزمایشی علوم تجربی بیش از ۲۳۰ هزار داوطلب، در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی بیش از ۵۰ هزار داوطلب و در گروه آزمایشی زبان نیز بیش از ۴۴ هزار داوطلب شرکت در آزمون اختصاصی دانشجو-معلم شده‌اند.

صدر تصریح کرد: نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم در دانشگاه فرهنگیان در روزهای پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد. آزمون پذیرش دانشجو-معلم در سال ۱۴۰۳دریک نوبت و به صورت یک دفترچه مجزا و همزمان با نوبت اول آزمون سراسری برگزار می‌شود.

کد خبر 6088192

دیگر خبرها

  • رقابت ۳۸ هزار داوطلب مازندرانی در آزمون کنکور
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار کردستانی در کنکور سراسری
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در سمنان
  • جزییات آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در کنکور ۱۴۰۳
  • شرکت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • رقابت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ نفر در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳