Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه جهانی کشتی با بیان اینکه ۱۴ مهر درباره برگزاری یا عدم برگزاری رقابت‌های جهانی جوانان و بزرگسالان تصمیم‌گیری می‌کند، رقابت‌های موثر در رنکینگ کشتی‌گیران المپیکی را نیز اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی رقابت‌های موثر در رنکینگ کشتی‌گیران برای حضور در بازی‌های المپیک توکیو را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۹، رقابت‌های قاره ای ۲۰۲۰، تورنمنت متئو پلیکونه، قهرمانی آسیا ۲۰۲۱، قهرمانی اقیانوسیه ۲۰۲۱ و تورنمنت‌های پیت لاسینسکی، زیلکوفسکی و اوپن لهستان ۲۰۲۱ به عنوان رویدادهای موثر در رنکینگ کشتی‌گیران برای بازی‌های المپیک توکیو معرفی شدند.

اتحادیه جهانی کشتی همچنین اعلام کرد در تاریخ ۵ اکتبر(۱۴ مهر) درباره برگزاری یا عدم برگزاری رقابت‌های جوانان و بزرگسالان قهرمانی جهان تصمیم‌گیری خواهد کرد.

اتحادیه جهانی درباره این موضوع از فدراسیون‌های ملی نیز نظرخواهی می‌کند.

به گزارش ایسنا، ایران تاکنون در کشتی فرنگی توسط «علیرضا نجاتی» در وزن ۶۰ کیلوگرم، «محمدعلی گرایی» در وزن ۷۷ کیلوگرم و «امیر قاسمی منجزی» در وزن ۱۳۰ کیلوگرم و در کشتی آزاد توسط «رضا اطری» در وزن ۵۷ کیلوگرم و «حسن یزدانی» در وزن ۸۶ کیلوگرم موفق به کسب ۵ سهمیه از ۱۲ سهمیه ممکن شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اتحادیه جهانی کشتی المپیک توکیو اتحادیه جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۲۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیب آمریکایی یونس امامی در المپیک مشخص شد

در ادامه رقابت‌های مرحله نهایی تیم ملی کشتی آزاد انتخابی آمریکا برای حضور در المپیک پاریس، کایل دیک، دارنده ۴ مدال طلای جهان و یک برنز المپیک در ۲ دیدار پیاپی و با نتایج ۴ بر یک و ۳ بر یک مقایل جیسون نولف به برتری رسید و به عنوان نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم آمریکا در المپیک پاریس انتخاب شد.

یونس امامی، دارنده ۲ مدال برنز جهان نیز نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم ایران در المپیک پاریس خواهد بود.

پیش از این کایل اسنایدر در وزن ۹۷ و میسون پاریس در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به المپیک پاریس راه یافته بودند.

همچنین اسپنسر لی در ۵۷ و زین ردیرفورد در وزن ۶۵ کیلوگرم با برتری مقایل توماس گیلمان و نیک لی به عنوان نمایندگان کشتی آمریکا در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک به میدان می‌روند.

آخرین نماینده آمریکا در المپیک پاریس در دیداری حساس از میان دیوید تیلور و آرون بروکس در وزن ۸۶ کیلوگرم خواهد بود. تیلور در مبارزه نخست ناباورانه با نتیجه ۴ بر یک تن به شکست داد. هر کشتی گیری که به ۲ برد از ۳ مبارزه برسد راهی المپیک خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد
  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • اعزام حسن یزدانی و کامران قاسمپور به تورنمنت رنکینگ جهانی
  • تمجید اتحادیه جهانی کشتی از شاگردان رنگرز
  • برگزاری پیکار‌های کشتی آلیش قهرمانی دختران خردسال و نونهال مازندران
  • پایان کشتی‌گیران افسانه‌ای آمریکا | ترکیب کامل برای المپیک پاریس مشخص شد
  • ترکیب نهایی کشتی آمریکا در المپیک مشخص شد
  • رقیب آمریکایی یونس امامی در المپیک مشخص شد