Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@12:50:23 GMT

وقوع تیراندازی‌های پی‌درپی در یک مرکز تجاری در آمریکا

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۲۵۸۸

وقوع تیراندازی‌های پی‌درپی در یک مرکز تجاری در آمریکا

رسانه‌های آمریکایی می‌گویند در مرکز تجاری «لیهای وَلِی» واقع در ایالت «پنسیلوانیا» تیراندازی رخ داده است.

به گزارش مشرق،  منابع محلی آمریکایی بامداد یکشنبه از وقوع تیراندازی در یک مرکز خرید واقع در ایالت «پنسیلوانیا» خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، افراد حاضر در مرکز تجاری «لیهای وَلِی» می‌گویند چندین بار صدای تیراندازی و شلیک مکرر شنیده‌ و به پلیس و نیروهای امنیتی خبر داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز گزارشی از تلفات یا مجروحان احتمالی این حادثه گزارش نشده و مشخص نیست فرد تیرانداز هنوز در داخل مرکز خرید پنهان شده یا فرار کرده است.

با این حال، تصاویر منتشر شده از این مرکز خرید نشان می‌دهد که یک تیم ضربت و واکنش سریع آمریکایی در حال یورش بردن به داخل این ساختمان هستند و همزمان صدای تیراندازی نیز شنیده می‌شود.

خبرنگار یک شبکه محلی آمریکایی از مکان حادثه گزارش داد که حداقل ۳۰ خودروی پلیس و ۴ آمبولانس به منطقه اعزام شده‌اند. نیروهای امنیتی نیز از مردم خواستند که هرچه سریعتر محوطه مرکز خرید را ترک کنند.

جرائم خشونت‌بار هر سال در تابستان افزایش پیدا می‌کنند اما این افزایش امسال در نیویورک بسیار شده بوده است. از ماه «می»، ۷۹۱ تیراندازی در نیویورک اتفاق افتاده که بیش از ۱۴۰ درصد افزایش نسبت به بازه زمانی مشابه در سال ۲۰۱۹ را نشان می‌دهد. همچنین در همین بازه زمانی ۱۸۰ قتل اتفاق افتاده که معادل با بیش از ۵۱ درصد افزایش نسبت به سال ۲۰۱۹ است.  

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین مشرق امریکا خبرگزاری اسپوتنیک پنسیلوانیا تیراندازی مرکز خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۲۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت خرید شمش در حراج مرکز مبادله | خرید شمش افزایش یافت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، اصغر بالسینی با اشاره به جلسات حراج شمش از سوی این مرکز گفت: از زمان آغاز اولین جلسه حراج شمش طلا تا امروز رشد ۲۳ برابری عرضه و ۱۷ برابری در خرید شمش طلای استاندارد را شاهد هستیم.

وی ضمن اشاره به جلسات حراج شمش و سکه طلا از سوی این مرکز در جهت ایجاد تعادل در بازار عرضه و تقاضا طلا در کشور به تشریح میزان مبادلات صورت گرفته پرداخت و گفت: از زمان آغاز اولین جلسه حراج شمش طلای استاندارد توسط مرکز مبادله ایران که در تاریخ ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، تا جلسه نوزدهم حراج که در تاریخ دوم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، استقبال بسیار بالایی از این جلسات صورت گرفت؛ به طوری که در اولین جلسه حراج تعداد ۱۷ شمش طلا عرضه و ۱۰ شمش معامله شد و در جلسه اخیر این حراج تعداد ۳۹۵ شمش عرضه و ۱۷۵ قطعه شمش معامله شد.

بالسینی ادامه داد: این موضوع نشان از استقبال از جلسات حراج شمش طلا دارد. در نوزدهمین جلسه حراج به میزان ۲۳ برابر بیشتر از میزان اولین جلسه، عرضه شمش صورت گرفت. علاوه بر این میزان شمش معامله شده در جلسه نوزدهم ۱۷.۵ برابر از میزان اولین جلسه حراج شمش بیشتر است.

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد | فروش ۲۶۳۶ کیلو طلا در ۱۹ حراج

وی تاکید کرد: مجموع شمش طلای عرضه شده در مرکز مبادله تا جلسه بیستم که در تاریخ چهارم اردیبهشت ماه برگزار شد تعداد ۴۱۰۰ قطعه شمش استاندارد (یک کیلوگرمی با عیار ۹۵۵) است و در مجموع، کل شمش فروخته شده در جلسات حراج این مرکز ۲۷۱۶ قطعه است.

گفتنی است؛ در بیستمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد که روز گذشته در تالار معاملات مرکز مبادله برگزار شد، ۱۹۳ کیلوگرم شمش طلا ویژه رفع تعهد ارزی صادرکنندگان عرضه شد که در دو بخش عمده و خرد مجموعا ۸۰ کیلوگرم شمش با میانگین قیمت ۴ میلیارد و ۶۵۷ میلیون تومان، معامله و خریداری شد.

کد خبر 846976 برچسب‌ها خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران مرکز مبادله ارز و طلا

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت خرید شمش در حراج مرکز مبادله | خرید شمش افزایش یافت
  • (ویدئو) اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل + فیلم
  • افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز
  • رشد چشمگیر خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • رشد چشم‌گیر خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکا در سوریه
  • یک افسر آمریکایی به ضرب گلوله کشته شد