Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره ثبت نام هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی گفت: ثبت‌ نام در هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۹ از پنجشنبه، ۲۰ شهریور آغاز شد و امروز (شنبه، ۲۹ شهریور) به پایان می رسد. تا صبح امروز تعداد ۳۱۹ هزار و ۸۰۲ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زرین آمیزی گفت: دفترچه راهنمای ثبت‌نام در هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌ های اجرایی، همزمان با شروع ثبت‌نام در سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است.

سخنگوی سازمان سنجش بیان کرد: متقاضیان واجد شرایط  می‌توانند باید پس از پرداخت مبلغ ششصد و ده هزار ریال ( معادل ۶۱ هزار تومان) به صورت الکترونیکی و با کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب برای تکمیل فرم ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.

او تصریح کرد: کارت شرکت در این آزمون از روز سه شنبه، ۶ آبان برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه، ۹ آبان در تهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد. ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان شهرستان محل اقامت فعلی آن‌هاست که در تقاضانامه ثبت نام ثبت می‌کنند

زرین آمیزی بیان کرد: ملاک عمل در خصوص تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ فارغ التحصیلی قید شده در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه و در ارتباط اتمام خدمت دوره ضرورت (تاریخ مندرج در قسمت خاتمه خدمت، کارت پایان خدمت) و همچنین در خصوص معافیت دائم (تاریخ مندرج در قسمت صدور کارت معافیت دائم)، آخرین روز ثبت نام در آزمون استخدامی است. ملاک عمل برای محاسبه سن افراد، اولین روز ثبت نام آزمون استخدامی مشترک فراگیر یعنی ۲۰ شهریور ۹۹ است.

شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در آزمون استخدامی

۱ .داشتن تابعیت ایران

۲. اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۳. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۴. انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان

۵. داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می‌شوند.

۶. عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر

۷. نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر

۸. عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه‌های اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذی‌صلاح

۹. داوطلبان استخدام نباید جزو نیرو‌های بازخرید خدمت دستگاه‌های اجرایی و همچنین بازنشسته باشند.

۱۰. به استناد ماده (۹۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست سازمانی، کارکنانی که تصدی یکی از پست‌های سازمانی در هر یک از دستگاه‌های اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا هستند، پس از پذیرفته شدن در امتحان مشترک فراگیر در زمان استخدام، نباید جزو مستخدمین رسمی یا پیمانی سایر دستگاه‌های اجرایی باشند.

تبصره: مسئولیت قبول یا عدم قبول استعفای پذیرفته شده نهایی بر اساس قوانین و مقررات مربوطه توسط دستگاه اجرایی، در زمان صدور شماره مستخدم و انعقاد قرارداد پیمانی و یا صدور حکم کارگزینی، به عهده داوطلب پذیرفته شده آزمون است.

۱۱. داشتن حداقل بیست (۲۰) سال تمام و حداکثر بیست و پنج (۲۵) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم. حداکثر سی سال (۳۰) برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم، حداکثر سی و پنج (۳۵) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس، حداکثر چهل (۴۰ (سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق لیسانس و حداکثر چهل پنج (۴۵) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سازمان سنجش آموزش و پرورش آزمون استخدامی سازمان استخدامی دستگاه های اجرایی آزمون استخدامی مشترک فراگیر سازمان سنجش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۲۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور برگزار شد

به‌گزارش خبرگزاری مهر، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی امروز در حاشیه بازدید از یکی از حوزه‌های امتحانی آزمون استخدامی این سازمان، با اشاره به استقبال خوب از از برگزاری این آزمون که برای تقویت نیروی انسانی بخش‌های بیمه‌ای و درمانی این سازمان برگزار شد، از برگزاری دو مرحله آزمون استخدامی از ابتدای دولت مردمی سیزدهم برای تأمین نیروی انسانی موردنیاز سازمان تأمین‌اجتماعی خبر داد و گفت: در آزمون قبلی که در سال ۱۴۰۱ برگزار شد، حدود ۵ هزار نیروی جدید جذب و به تناسب نیاز در بخش‌های مختلف بیمه‌ای و درمانی این سازمان به‌کارگیری شدند.

وی بیان داشت: در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ نیز که به دلایلی برگزاری آن به امروز موکول شد نیز حدود ۴۹۰۰ نفر را جذب و در بخش‌های مختلف مورد نیاز حکمرانی تأمین‌اجتماعی اعم از بیمه‌ای و درمانی به کار خواهیم گرفت.

وی با اشاره به ثبت‌نام بیش از ۷۲ هزار نفر در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲، اظهار داشت: گزارش‌ها حاکی از استقبال خوب داوطلبان از این آزمون استخدامی است و امیدواریم به‌زودی و در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ نیز که در نیمه دوم امسال برگزار خواهد شد، بتوانیم تعداد بیشتری از فارغ‌التحصیلان را جذب کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در پاسخ به سوالی درباره زمان اعلام نتایج این آزمون، گفت: نتایج اولیه این آزمون که مرحله اول از فرآیند جذب نیروی انسانی مورد نیاز سازمان تأمین‌اجتماعی است، حدود ۲۰ روز اعلام خواهد شد سپس مراحل بعدی از جمله فرآیند مصاحبه و گزینش را پیش رو خواهیم داشت.

موسوی با اعلام این‌که عمده شرکت کنندگان در این آزمون مربوط به مقاطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر هستند، به تنوع موقعیت‌های شغلی مورد نیاز سازمان تأمین‌اجتماعی اشاره کرد و گفت: در این آزمون ۱۴۰۰ نفر نیروی پرستار جذب خواهند شد که حدود ۱۱ هزار پرستار در این آزمون برای استخدام در این موقعیت شغلی ثبت‌نام کردند. در حوزه بیمه‌ای هم در رشته‌ها و گرایش‌های مختلف بیمه‌ای و مدیریتی جذب نیرو خواهیم داشت.

بر اساس این گزارش، سید مرتضی حسینی، معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در حاشیه بازدید از این آزمون، با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی تأمین‌اجتماعی در ۶۰ مرکز در سطح کشور، گفت: ۳۷۰۰ نفر از کل ۴۹۰۰ نفری که از طریق این آزمون جذب سازمان تأمین‌اجتماعی می‌شوند، به حوزه درمان اضافه خواهند شد.

وی با اشاره به ثبت‌نام بیش از ۷۲ هزار نفر برای شرکت در این آزمون گفت: حدود ۴۲ هزار نفر از خواهران عزیز و نزدیک به ۳۰ هزار نفر از برادران ارجمند برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کردند که استقبال خوب فارغ‌التحصیلان از آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی را نشان می‌دهد.

حسینی با اشاره به اینکه زمان برگزاری آزمون استخدامی ۱۴۰۲ که قرار بود در اسفندماه سال گذشته برگزار شود، به‌خاطر تقارن با ماه مبارک رمضان به فروردین ۱۴۰۳ موکول شد، گفت: با توجه به استقبال خوب فارغ‌التحصیلان از آزمون‌های استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی، در شش ماهه دوم امسال آزمون استخدامی ۱۴۰۳ نیز برای جذب ۵ تا ۶ هزار نیروی انسانی جدید برگزار خواهد شد.

کد خبر 6082475

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی تأمین‌اجتماعی برای جذب ۵ تا ۶ هزار نیروی انسانی جدید برگزار می شود
  • برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی در کردستان
  • آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور برگزار شد
  • برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در همدان
  • رقابت ۱۲۰۵ نفر در آزمون استخدامی تامین اجتماعی در خراسان‌شمالی
  • اجرایی نشدن ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور اصلی ترین عامل مشکلات تولید کنندگان
  • امکان ثبت‌نام مجدد در آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت
  • آمار هولناک کودکان شهید در غزه اعلام شد
  • آزمون استخدامی طرح «شهید زین الدین» در استان تهران به تعویق افتاد
  • دهقانی فیروزآبادی: دولت زمینه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را فراهم کرده است