Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@15:20:16 GMT

خبر بد ستاره نقل و انتقالات برای استقلالی ها

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۲۷۶۲

خبر بد ستاره نقل و انتقالات برای استقلالی ها

باشگاه ترابزون اسپور ترکیه که مجید حسینی را در اختیار دارد، پیشنهاد رسمی خود را به علی کریمی هافبک استقلال ارائه کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی کریمی ستاره تاثیرگذار خط هافبک استقلال اگرچه شب گذشته برای کمک به آبی ها در لیگ قهرمانان آسیا راهی قطر شد اما تصمیمش را برای جدایی گرفته و به احتمال فراوان بعد از مسابقات آسیایی فوتبالش را خارج از کشور دنبال خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی که تصمیم گیری درباره آینده اش را به بعد از لیگ قهرمانان آسیا سپرده، حالا چند پیشنهاد خوب خارجی دریافت کرده است. با اینکه گفته می شد که مقصد او کشور قطر است اما حالا خبر پیشنهاد رسمی باشگاه ترابزون اسپور ترکیه به کریمی منتشر شده است.
سایت aspor ترکیه در این خصوص اعلام کرده که علی کریمی به غیر از چند تیم قطری مورد توجه باشگاه ترابزون اسپور قرار گرفته است. این سایت با علی دورسون یکی از مدیربرنامه های معروف فوتبال دنیا هم مصاحبه ای انجام داده که او اعلام کرده باشگاه ترکیه ای به علی کریمی هافبک ایرانی پیشنهاد همکاری رسمی ارائه کرده است.

نکته قابل توجه این است که ترابزون اسپور در حال حاضر مجید حسینی مدافع تیم ملی فوتبال ایران و سابق استقلال را نیز در اختیار دارد و در صورتی که کریمی به این تیم برود، حضور دو ایرانی در باشگاه ترکیه ای جذاب خواهد بود. در گذشته نیز وحید امیری سابقه بازی در ترابزون اسپور را کنار حسینی به دست آورد و حالا علی کریمی می تواند این موضوع را تجربه کند.

ستاره استقلال خودش نیز پیشنهاد باشگاه ترکیه ای را تایید کرده است. او از همبازی شدن با مجید حسینی که در تیم ملی نیز کنارش بوده استقبال کرده و گفته که اگر قرار به انتقال به ترابزون اسپور باشد حتما با حسینی در این خصوص مشورت می کند.

علی کریمی فعلا همه چیز را منوط به پایان دیدارهای استقلال در لیگ قهرمانان آسیا کرده و دوست ندارد صحبتی درباره آینده اش انجام دهد. این در حالی است که مسئولان استقلال هم امیدوارند او را در جمع خودشان نگه دارند اما به نظر می رسد تصمیم کریمی برای جدایی جدی است و حضور او در جمع آبی های پایتخت تا پایان لیگ قهرمانان خواهد بود.

علی کریمی با توجه به سابقه بازی در دیناموزاگرب و لوکوموتیو زاگرب حالا تجربه بالایی نیز دارد و می خواهدفوتبالش را در کشور دیگری دنبال کند تا روزهای خوبش را ادامه بدهد. باید دید مقصد او برای فصل آینده کدام کشور و کدام تیم خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی کریمی استقلال تهران علی کریمی ترابزون اسپور لیگ قهرمانان علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۲۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند

در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال گل گهر سیرجان در ورزشگاه شهید سلیمانی میزبان استقلال خوزستان بود که این دیدار با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما در نیمه دوم سعید سحر خیزان در دقیقه ۵۷ نخستین گل بازی را برای گل گهر به ثمر رساند. قائم اسلامی خواه نیز در دقیقه ۹۰ گل دوم گل گهر را وارد دروازه استقلالی‌ها کرد تا بازی ۲ بر صفر شود.

در دقیقه ۲+۹۰ ضربه سر آسو رستم بازیکن عراقی استقلال خوزستان با اشتباه مهلک اخباری منجر به گل آبی پوشان خوزستانی شد.

استقلالی‌ها که با زدن گل اول شان انگیزه زیادی پیدا کرده بودند باز هم بر روی دروازه گل گهر حمله کردند و با سوپرگل محمود مطلق زاده از پشت محوطه جریمه بازی را به تساوی کشاندند تا با یک امتیاز راهی اهواز شوند.

گل گهر سیرجان با ۳۴ امتیاز در رتبه ششم و استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول لیگ برتر قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • رسمی: ‌پایان رویاپردازی ملی‌پوش ایرانی در ترکیه
  • (عکس‌) درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • عکس‌| درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • استقلالی‌ها امیدوار به بازگشت کوین یامگا
  • طلب ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ستاره استقلالی!
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!
  • فرمول سازمان لیگ برای قهرمانی به ضرر استقلال
  • حادثه دلخراش برای فوتبالیست استقلالی + عکس