Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان تیم‌های آقایان و بانوان خوزستان در رقابت‌های دو و میدانی کارگری کشور شرکت می‌کنند.

فاطمه معین‌پور، نایب‌رییس انجمن دو و میدانی هیات ورزش کارگری خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: رقابت‌های دو و میدانی کارگری بانوان کشور چهارم مهرماه در مشهد برگزار می‌شود که زینب عیدی‌شیخ‌رباط، منیر عبیدی، زهره رئسی‌قنوانی، فهیمه محمدی‌مزرعه، سعاد سه‌برادران و سیمین دهون‌زرگانی در قالب تیم استان به این مسابقات اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: چند روز پیش نیز مسابقات استانی را برگزار کردیم تا نفرات منتخب و خوب استان برای رقابت‌های کشوری انتخاب شوند. برای اولین بار بود که پیش از اعزام به مسابقات کشوری یک رقابت استانی برگزار شد تا بهترین‌ها انتخاب شوند. برای دو و میدانی برنامه داریم تا همیشه نفرات تیم استان برای اعزام‌ها آماده باشند.

معین‌پور عنوان کرد: رقابت‌های دو و میدانی کارگری کشور در بخش آقایان نیز سوم مهرماه در مشهد برگزار می‌شود که دو تیم از خوزستان به این مسابقات اعزام خواهند شد.

وی با مثبت ارزیابی کردن آمادگی تیم بانوان دو و میدانی کارگری خوزستان، گفت: باتوجه به میزان آمادگی ورزشکاران‌مان پیش‌بینی مدال در بخش آقایان و بانوان را داریم و به این مهم نیز امیدواریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان دووميداني دو و میدانی کارگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۲۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، محمد امین یاقوت مدیر حج وزیارت خوزستان گفت: ۲۵۵ زائر خوزستانی امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت از طریق فرودگاه بین المللی سپهبد شهید سلیمانی اهواز به سرزمین وحی اعزام شدند. 
زائران خوزستانی حج عمره پس از ورود به مدینه پنج روز در شهر رسول الله (ص) حضور دارند و اماکن مقدسه از جمله حرم نورانی پیامبر گرامی اسلام (ص) و قبرستان بقیع را زیارت می‌کنند. 
همچنین عمره گذاران خوزستانی در سفر به شهر مقدس مکه به مدت پنج روز ضمن زیارت خانه خدا اعمال حج عمره را به جای می‌آورند.

دیگر خبرها

  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام زائران حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳