Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-18@07:29:39 GMT

پروازهای ایران به ترکیه راه افتاد؟

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۲۹۷۴

پروازهای ایران به ترکیه راه افتاد؟

ساعت 24 - پس از ماه‌ها کشمکش و بدقولی ترک‌ها هنوز تکلیف پروازهای ایران به مقصد ترکیه مشخص نیست. این در حالی است که طی روز گذشته تبلیغات زیادی از سوی برخی ایرلاین‌ها و آژانس‌های مسافرتی درباره برقراری مجدد این پروازها انجام شد.

به گزارش ایسنا، از خرداد ماه امسال تا کنون چندین و چند بار مقامات کشور ترکیه در پی مذاکرات دو و چند جانبه با کشورهای مختلف پروازهای خود را به صورت رفت و برگشت به کشورهای مختلف برقرار کرده‌اند اما این اتفاق تا کنون برای ایران رخ نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیرا هم که قرار بود پروازهای ایران و ترکیه با ایرلاین‌های داخلی از ۱۱ شهریور ماه از سر گرفته شود دوباره مسئولان هواپیمایی و وزارت بهداشت ترکیه مجدادا لغو و تعویق این پروازها را اعلام کردند.اما طی روز گذشته یکی از شرکت‌های هواپیمایی داخلی و یکی از آژانس‌های مسافرتی تبلیغات خود را درباره از سرگیری پروازهای تهران-استانبول آغاز کرد و جالب اینکه حتی جزییات شرایط انجام این پرواز را نیز اعلام کردند.در این تبلیغات آمده است که چگونه مسافران می‌توانند از نخستین پرواز توریستی استانبول پس از شیوع ویروس کرونا استفاده کنند و شرایط آن مانند انجام آزمایش و در اختیار داشتن نتیجه تست PCR منفی و... و. چگونه است. حتی برخی خبرهای رسمی و غیررسمی قیمت هایی را برای پرواز به ترکیه اعلام کرده اند.

اما بر اساس آخرین اطلاعات و اخبار بدست آمده خبرنگار ایسنا، هنوز مذاکرات ایران و ترکیه ادامه دارد و نتیجه این مذاکرات هنوز مشخص نیست.این اتفاق اواخر تیر ماه امسال هم رخ داد و با وجود اینکه ترکیش ایرلاینز و برخی شرکت‌های هواپیمایی داخلی پروازهای خود را آغاز کرده بودند ناگهان پرواز تهران-استانبول لغو شد و تا کنون خبری از آن نیست و حتی بسیاری از مردم که در آن ایام بلیت پرواز خود را دریافت کرده بودند، مجبور شدند دوباره نسبت به لغو بلیت و سفر به ترکیه اقدام کنند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۲۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پروازهای شرکت انگلیسی به مقصد تل آویو

به گزارش همشهری آنلاین، شرکت هواپیمایی انگلیسی «ایزی جت» غروب دوشنبه به وقت تهران اعلام کرد که پروازهای خود به مقد تل‌آویو و بلعکس را تا 21 آوریل (یکم اردیبهشت) به دلیل نگرانی‌های ایمنی پس از حمله ایران پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل متوقف می‌کند.

به گزارش «خبرگزاری فرانسه» این شرکت در بیانیه‌ای گفت: «ایمنی و امنیت مسافران و خدمه بالاترین اولویت ایزی جت است.»

ایران روز یکشنبه در پاسخ به حمله تروریستی اسرائیل به ساختمان کنسولی خود در «دمشق» که به شهادت شماری از شهروندان ایرانی منجر شد، اهدافی در اسرائیل مورد حمله قرار داد.

شماری دیگر از شرکت های هواپیمایی بین‌المللی از جمله ایر کانادا، دلتا، ایبریا و لوفت هانزا نیز پروازهای خود به تل آویو را در روزهای یکشنبه و دوشنبه به حالت تعلیق درآوردند.

کد خبر 844756 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه پرواز 655

دیگر خبرها

  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • از سرگیری پروازهای قطر به ایران
  • هواپیمایی قطر پرواز هایش را به ایران از سر گرفت
  • هواپیمایی قطر پروازهایش به ایران را از سر گرفت
  • وضعیت ترافیک هوایی منطقه در حال حاضر (تصویر)
  • قطر پروازهایش به ایران را از سر گرفت
  • از سرگیری پروازهای خطوط هوایی عراق به ایران
  • لغو پرواز های شرکت انگلیسی به مقصد تل آویو
  • لغو پروازهای شرکت انگلیسی به مقصد تل آویو
  • ازسرگیری پروازهای قطر به ایران